לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

דו"ח צפייה: אהבה בים הדרומי - קרן יאנג, שרלוט רמפלינג



עקרונית, "אהבה בים הדרומי" שייך לסוג הסרטים שאני מראש לא הייתי לוקח מהספרייה.

אני יודע, בדרך כלל, מה אני אוהב ו"אהבה בים הדרומי" לא משתייך לז'אנר. דרמה שאמורה להיות פוליטית זה לא בדיוק הסגנון המועדף עליי. אבל, לקחתי את הסרט בשביל אמא שלי והיא, אוהבת סרטים רומנטיים וכך, הנחתי שהשילוב של האיטי (שבה מתרחשת עלילת הסרט), הרומנטיקה ושרלוט רמפלינג (שהייתה ונותרה שחקנית ע-נ-ק-י-ת) יסבו לאמי היקרה מעט הנאה. אלא שלאמא שלי לא יצא לראות את הסרט וכך נותרנו אני והשותפה שלי לדירה.

"אהבה בים הדרומי" הוצא סופית ממכשיר ה-DVD לאחר 45-50 דקות והפך להיות אחד (מתוך רשימה מצומצמת מאוד) מהסרטים שהתחלתי לצפות והפסקתי באמצע.

יכול להיות ש"אהבה בים הדרומי" או Heading south בשמו האנגלי הטעון יכל לעניין את מי שאוהב את הסגנון או שלהוט אחרי קולנוע צרפתי. אני לא שייך לאף אחת משתי הקבוצות והאקספוזיציה הארוכה של הסרט (כמעט ולא קרה כלום באותן 45 דקות) הצליחה להתיש אותי. לא נורא, הסרט חזר לספרייה ואני התפניתי לעשות הליכה קצרה, לראות את "משחק השבת", להמשיך לקרוא בספר של הרלן קובן ובעיקר לשכוח שאי פעם שאלתי את הסרט מבלוקבסטר. 


אהבה בים הדרומי. שיאהבו, אותי זה לא מעניין


 


 


נכתב על ידי , 26/1/2008 10:34   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)