לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

דו"ח צפייה: החוזה - ג'ון קיוזאק , מורגן פרימן


אני חושב שהבעיה העיקרית שלי בהתייחסות ל"החוזה" היא העובדה שהסרט הוא-לא-לגמרי שום דבר. הוא לא לגמרי מותח, הוא לא לגמרי משעמם, הוא לא לגמרי מספק והוא לא לגמרי מאכזב. קשה למצוא מילים רעות להגיד עליו, סך הכול שעה וחצי שעוברת בכיף, אבל גם קשה למצוא מילים טובות מדי להגיד עליו.

אולי אפשר לצפות ליותר מהמפגש בין ג'ון קיוזאק למורגן פרימן ואולי הסטריליזציה שעוברות כל הדמויות בסרט היא זו שמעקרת את הכיף. בתור רוצח שכיר מורגן פרימן הוא אחד מהחביבים שיש (אגב, זו לא הפעם הראשונה שבה הוא מגלם רוצח נחמד כל כך. גם ב"חומות של תקווה" קשה היה לכעוס עליו). בתור אלמן טרי שצריך להתמודד עם טינאייג'ר, קיוזאק רגוע למדי ואפילו הטינאייג'ר הוא לא מלכודת האקנה והכעס הצפויה ממתבגר אמריקאי בדרמה שכזו. במצב עניינים שכזה המתח הוא לא מתח, הדרמה היא לא ממש דרמה ובכל זאת, למרות כל הביקורת, עדיין, שעה וחצי שעוברת בכיף.

אז מה בעצם היה לנו שם: פרנק קרדן (פרימן) הוא שנפגע בתאונה ומועבר לכליאה. בדרך מתרחשת תאונת דרכים שמצליחה להפריד בין פרנק לבין שומריו אלא ששנייה לפני שהשוטר ששומר עליו מתפגר, הוא מצליח להעביר את פרנק לאב (קיוזאק) ובנו שיצאו לטיול קמפינג. המשימה שלהם היא להעביר את קרדן לידי זרועות החוק בזמן שחבריו של קרדן רודפים אחריהם. כל הסיפור הזה מתרחש ביערות של ארה"ב (ומי שנסע שם באזור רק יכול להבין באיזה נוף מדהים מדובר).

קראתי את כל מה שכתבתי עד עכשיו והאמת היא שאני נשמע מריר יותר מכפי שצריך. באמת שהסרט עובר בכיף וחוץ מזה, תמיד טוב לראות את קיוזאק ופרימן. לא תצליחו לשכנע אותי באותות ומופתים שהמניע של הגיבורים "לעשות את הדבר הנכון",ואולי בזה הסרט קצת נכשל, אבל מהצד השני זו תמה שחוזרת על עצמה בכל כך הרבה סרטים אמריקאיים עד שאני מתחיל לחשוד שאולי זה גם ככה במציאות.



החוזה. עדיין אין על קיוזאק.

נכתב על ידי , 8/2/2008 20:22   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילנה ב-22/2/2008 17:11



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)