לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

המלצה חמה במיוחד


לא הספקתי להמליץ על האלבום הקודם של The Thrills בזמן אמת. הוא הספיק לצאת ולזכות בביקוות מחמיאות בלי התערבותי, אבל הפעם אני לא מוותר. האלבום החדש שלהם, Let's bottle Bohemia, הוא לא פחות ממקסים. אלבום שווה ביותר. The Thrills ממשיכים מסורת ארוכה וטובה של להקות מצויינות שבאות מאירלנד (U.2, Hothouse flowers, Corrs, Cranberries וכו') והם בהחלט לא מביישים את המסורת המופלאה הזו. הם מושפעים בעיקר מהרוק של ראשית ימי ה-FM, שנות השבעים המוקדמות, אבל אפשר לשמוע את הביטלס (לפחות בגישה למלודיה) ואת הביצ' בויז (לפחות בגישה להרמוניה) ואת The Band (לפחות בכמה שכיף לי לשמוע אותם). בניגוד ללהקות אחרות שאהבתי, על ה - Thrills אני לא ממש יודע הרבה ואין לי בעיה עם זה. הם עושים אחלה מוזיק וזה מה שמשנה לי. בינתיים הספקתי להתאהב ב - Tell me something I don't know וב - Whatever happened to Corey Haim (שהיה הסינגל הראשון שיצא מהאלבום). יש גם את Saturday night (שהוא עדיין לא יפה כמו Saturday night של סוויד אבל בהחלט נותן לו פייט נאה) ועוד 7 פנינות קסומות. המלצה חמה ביותר. בקרוב ברשימת שירי השבוע....
נכתב על ידי , 22/9/2004 19:53   בקטגוריות מוזיקה וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-22/9/2004 21:25



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)