לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

פפראצי, מרינה מהישרדות והשותפה שלי


ולא לפי הסדר הזה בהכרח....

אני לא צרכן גדול של פפראצי. אין לי בזה עניין. אני מודה שמדי פעם אני יכול להסתקרן, אבל איכשהו נראה לי שהפפראצי פה בארץ הוא במקרה הטוב מביך. אין פה תעשייה, לא באמת. לא בהיקפים שיש במקומות אחרים, לא בסטייל שיש במקומות אחרים. לראות את אלון אולארצ'יק מדווש על אופניים ברוטשילד זה חלק משיגרת יומו של מי שעובר ברחוב הזה. לא צריך פפראצי בשביל זה. וכשאתה רואה פפראצי של אלון אולארצ'יק, אתה לפחות רואה מוזיקאי אמיתי, אולי אפילו דגול. אני מסוגל להבין את עניין נינט בהקשר הזה. וואלה, היא כוכבת.

אבל, ברגע שאתה רואה פפראצי של שחקנית זוטרה בהפקה דרג ז' בערוץ 10, אתה מבין שמשהו השתבש. פעם אפילו מצאתי את עצמי מרחם על כל פפראץ ופפראץ שצריך להתפרנס מלארוב לכוכבניות דרג ג' ובשביל לתעד אותם הולכים ברחוב. זה לא הוליווד וזה לא מונטה קרלו. כוּלה ישראל.

מי שכן אוהבת את תעשיית האשליות זו השותפה שלי. כשעברנו לגור יחד (היום לפני 4 שנים, מזל טוב לנו) רציתי להתקין יס והיא אמרה לי שאך ורק הוט, כדי שהיא תוכל לראות גיא פינס. גיחכתי וויתרתי, זה לא היה לי עד כדי כך עקרוני.

אני חייב להגיד שמאז ובארבע השנים שחלפו, משהו באדיקות שלה לגבי גיא פינס קצת מטריד אותי. כמי שמבלה את שעותיו הטובות בצפייה בכדורגל (כן, כן, 22 חוליגנים רצים אחרי כדור) אני לא בדיוק במצב שבו אני יכול להעביר ביקורת. ובכל זאת, אני מוצא את עצמי קצת בז לקטע הזה.

כאילו, מה יכול להיות כל כך חשוב במהדורה הזאת של גיא פינס. זה לא שהסרטים, ההצגות או האלבומים שעליהם הוא מדווח מעניינים אותה. זה פשוט העיסוק הזה בחיים של מישהו אחר. אולי כתחליף לתוכן שחסר בחיים עצמם (הערת ביניים: אתם מכירים את זה שאתם לא אוהבים באנשים אחרים תכונות שאולי קצת קיימות אצלכם ושאתם לא כל כך אוהבים בעצמכם. מכירים ? יופי, זה פחות או יותר המצב אצלנו).

אם אני צריך לשים את האצבע על הרגע שבו התחלתי ממש לסלוד מהעניין, זה היה כשהיא סיפרה לי שהיא ראתה ברחוב (או שאולי הגיעה לבנק שבו היא עובדת) איזשהי שחקנית שאני ממש ממש לא זוכר ("...אתה יודע את מי ראיתי היום ???..."). השחקנית ההיא הייתה כל כך איזוטרית בזמנו, שפשוט הדהים אותי לראות שאסנת מכירה אותה. כשהיא סיפרה לי על זה, בקושי הכרתי את הסידרה שממנה באה אותה שחקנית, אבל משהו בהתלהבות של אסנת מלראות את אותה שחקנית חסרת משמעות, קצת העציב אותי.

בכל מקרה, לפני כמה ימים חוזרת השותפה שלי הבייתה ומספרת לי שהיא ראתה את מרינה מהישרדות (עוד תכנית שאני לא רואה ושלא מעניינת אותי) בבריכה של הילטון. איזה צלם פפראצי צילם אותה והשוס הוא שבסיום הצילומים, הצלם ניגש למרינה והראה לה מה הוא צילם והם ממש עברו על התמונות ובחרו אותן. כלומר, מה שהוצג היום ב-NRG כפפראצי של מרינה הוא בעצם סוג של צילומי אופנה, אם תרצו.

האמת, אין לי עם זה בעיה. כפי שאמרתי , זה לא מעניין אותי. חבל לי על כל האנשים שעוד קוראים את זה וחושבים שמוכרים להם משהו אמיתי. נתח מחיי הכוכבות. עוד יותר חבל לי על אלה שאומרים לעצמם "שיאללה, איזה קרוב הוא הצליח לצלם את מרינה. איך זה שהיא לא שמה לב ???"

 

למי שבכל זאת מתעניין (בכל זאת, המרינה הזאת עסיסית למדי): http://www.nrg.co.il/online/7/ART1/716/940.html

נכתב על ידי , 1/4/2008 16:44   בקטגוריות סלבריטיז וכאלה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kuksta ב-2/4/2008 00:48



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)