לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

דחיית המחזור


בתקופה האחרונה, ככל שיוצא לי לקרוא יותר ויותר על ספורט, כך יוצא לי לכתוב פחות ופחות על ספורט. יש לי המון מה להגיד, אבל עד שאני כבר מתיישב לכתוב את זה, הכול הופך ללא רלוונטי. והנה, פעם אחת החלטתי להתייחס לדברים במהירות האפשרית והכוונה היא לדחיית המחזור הקרוב בליגת העל.

תהרגו אותי אם אני מצליח להבין את ההגיון שעומד מאחורי ההחלטה הזו. מה הקשר בין הערעור לבית הדין לבין קיום המחזור כסדרו. מאימתי הטיעון של "כך קבוצות יוכלו להערך בהתאם" יכול לשמש כטיעון בר תוקף ? מה זה השטויות האלה ? 

באיזה מין תרבות ספורט אנחנו חיים (שאלה רטורית) שבה קבוצות צריכות "להערך" בהתאם לתוצאות של בית דין ? ונניח שבית הדין יתמיד בהחלטתו וישאיר את הניצחון של הרצליה על כנו האם זה ידחוף קבוצות לנצח ? האם קבוצה של שחקנים מקצוענים צריכה איזושהי דחיפה כדי לנצח. ואם ההחלטה תשתנה אז הקבוצות לא ירצו לנצח ? מה זה השטויות האלה ???

ספורטאי מקצועני צריך לעלות לכל משחק ומשחק בשאיפה לנצח. אם היינו כמו האנגלים עוד היינו יכולים לבקש גם פייר פליי בדרך.

אנחנו לא כמו האנגלים. אנחנו מושבת מהגרים בלבנט ובכל זאת, נדמה כי הדבר העלוב ביותר ביחס למקצועניות של הספורטאים שלנו הוא היעדר המקצוענות של העסקנים והשבטיות הברברית של הקהל.

תקנונית, הרצליה זכאית לניצחון טכני. אני אומר את זה בכאב כאוהד של קבוצה שמתחרה מול הרצליה כגד הירידה וכמי שמעוניין בכל לב שהרצליה תרד (אלמלא מכבי ת"א ומכבי פ"ת, הרצליה הייתה המועמדת המועדפת שלי לירידה). מבחינת התקנון של ההתאחדות, הרצליה זכאית לניצחון טכני. אם יש למישהו בעיה, היה צריך לחשוב על זה בעת ניסוח התקנון והיה צריך להותיר לדיינים מרחב פעולה. משלא חשבו על זה ולא הותירו שום מרחב לדיינים, אין להם ברירה אלא להעניק להרצליה את הניצחון ואת אופציית ההישארות על מגש של כסף.

כיוון שאני מודע לסכנות שיש בהיצמדות עיקשת לתקנונים, אני מוכן לקבל פשרה במסגרתה, באופן מוסכם, הרצליה ובית"ר י-ם היו חוזרות ומשלימות את 3 הדקות שנותרו למשחק ואת זמן הפציעות שאלון יפת היה בוחר לתת. אני מודע לזה שמדובר בסידור משונה למדי, אבל מכיוון שהוא נוסה בספרד וב-NBA, אני נוטה להאמין שזה היה מספק את כולם. הבעיה היא שהרצליה לא תסכים לדבר כזה ואפשר להבין אותם.

בכל מקרה, חיפוש הפתרונות או מידת העונש שבית"ר צריכה לקבל הם לא העניין. לפחות לא בפוסט הזה. אני גם לא אקטר על זה שאף אחד לא הסיק את המסקנות ושזה פשוט מביש שלא נערך כאן דיון רציני על תפקידה של המשטרה ובעיקר, חוסר יכולתה לעמוד בסיבה שלשמה היא קיימת: הבטחת שלום הציבור.

אני מניח לכל זה. אני עדיין תוהה, למה לעזאזל הוחלט לדחות את המחזור הקרוב ? למה ההתאחדות לא מספיק אמיצה כדי לעמוד נגד הקבוצות ולהודיע חד-משמעית "זו החלטת בית הדין. מי שההחלטה לא מוצאת חן בעיניו מוזמן שלא להופיע למחזור הקרוב ולהסתכן בירידת ליגה". לא הייתי רוצה שהפועל ת"א שלי תרד ליגה בגלל החלטה של בית הדין, אבל הייתי מעריך את ההתאחדות על העמידה האמיצה ועל ההחלטיות.

בלבנט שבו אנו חיים, גם זה משהו.

נכתב על ידי , 24/4/2008 16:52   בקטגוריות ספורט וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-24/4/2008 19:52



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)