לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

יש מדליה אולימפית, בשידור ישיר מחולון


נשבע לכם שלא חשבתי על שחר צוברי כשביקשתי שני ימי חופש. לא חשבתי על כלום. קמתי בבוקר בלי שיהיה לי מושג מה אני הולך לעשות. פסימי כהרגלי, לרגע לא חשבתי שיצא משהו מהאולימפיאדה הזו. אבל אז פתחתי את הטלוויזיה. HOT פתחו את כל הערוצים ורציתי לראות את ערוץ האוכל. בדרך עברתי על השידור מהאולימפיאדה. היה שיוט של בנות ומעיין דווידוביץ' סיימה שישית.

אלמלא האופטימיות המדבקת של אלדד אמיר, לא הייתי נשאר לראות. אבל היה משהו באיך שהוא תיאר את המדליה שישראל הולכת להשיג, הרבה לפני שהשיוט של שחר התחיל. ועכשיו אני צופה בטלוויזיה, מאושר עד-דלא-ידע ולישראל יש מדליה אולימפית. יש לי הרבה מה להגיד על טירוף המדליות שהתפתח כאן ועל היעדר הפרופורציות בעניין הזה, אבל עכשיו זה לא הזמן. עכשיו שחר צוברי חוגג אצלי על המסך ואני רק רוצה לפרגן לו ולהגיד "סחה שחר, שיחקת אותה".
שחר רולז, שייט איז דה קינג !!!

 

נמאס לי לפרסם הפניות לבלוג האולימפי שם הופיע הקטע במקור. אז הנה, אפשר לקרוא גם כאן וגם בבלוג האולימפי. אם תקראו כאן, אני ארוויח יותר תמלוגים.

נכתב על ידי , 20/8/2008 10:02   בקטגוריות ספורט וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kuksta ב-20/8/2008 13:24



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)