לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

דו"ח צפייה: פסגת הפחד - רוברט דה נירו, ניק נולטי


החלפנו SMS-ים ביום שלישי וקבענו להיפגש בחמישי.

בשישי לקראת ערב שלחתי לה SMS: "מתי לאסוף אותך ?" ענתה לי "בתשע". "ומה בא לך לעשות ?" שאלתי אותה. "בא לי לראות משהו קלאסי. אולי פסגת הפחד ?"

אמרתי לה "סבבה" וכבר לא היה לי נעים להגיד לה שבחיים שלי לא ראיתי את הסרט הזה. כן, כן, שרדתי 17 שנים מאז שהסרט יצא ובערך מיליון ואחד שידורים חוזרים של הסרט ולא ראיתי אותו. לא שהיה לי משהו עקרוני נגדו. פשוט יש לי חוסרים תרבותיים מסוימים והוא היה אחד מהם.

אז הלכנו לבלוקבסטר ואחרי חיפוש לא קצר נמצא הסרט על המדפים. ביציאה ראינו בחורה צעירה שלבשה את הביגוד הכי קרוב ללהיות ערומה מבלי להיות כזו. "איך הורים שלה נותנים לה לצאת ככה מהבית ?" היא שאלה. אמרתי לה "אפשר לחשוב שהחולצה שלך פחות חושפנית ??" "אבל אני בת 31 היא ענתה ולא נראה לי שאתה סובל כל כך מהחולצה הזאת". צודקת. ממש לא סבלתי.

ובקיצור,

"פסגת הפחד" הוא אחד מהסרטים שעשו את סקורסזה למה שהוא היום. עוד אחד ברשימה ארוכה של סרטים אלימים שהאיש הזה ביים, עוד סרט שנכנס לרשימת הקלאסיקות ועושה רושם שהוא היה כזה כבר שהוא יצא. עוד דמות בלתי נשכחת של רוברט דה נירו. עוד הוכחה לשחקן שניק נולטי יכול היה להיות אם כל הברגים בראש היו מסובבים במידה הנכונה וכנ"ל לגבי ג'ולייט לואיס ואתם יודעים מה ? גם ג'סיקה לאנג (אגב, המניירה הקבועה שלה של האישה העצבנית עם הסיגריה תמיד מזכירה לי את ליאורה ריבלין מימי "קרובים קרובים").

אז בתכלס אין לי הרבה מה להגיד על הכמעט-קלאסיקה הזו שכל אחד בחצי הכדור הזה ראה (חוץ ממני עד יום שישי לפני שבועיים). אם יש עוד אחד כמוני, הוא מוזמן להשלים את החסר. ברגע שיסתדר.


העיניים זה של דה נירו. נראה לי שהוא כועס.


נכתב על ידי , 12/9/2008 19:05   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של phoebe ב-21/9/2008 17:03



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)