לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

דו"ח צפייה: חתונה במהירות מופרזת - ג'ייסון ביגס, איילה פישר


כשפגשתי את קוקסטא, היא אמרה לי שהיא הייתה בטוחה שבמסגרת העבודה שלי יש לי זמן לראות סרטים. שאלתי אותה למה, והיא אמרה לי ש"רק בן אדם שיכול לראות סרטים בעבודה, יש לו זמן לראות כל כך הרבה סרטים גרועים". חשבתי על המשפט הזה אגב צפייה ב"חתונה במהירות מופרזת".

בדיעבד, אין לי אלא להלין על עצמי ועל השותפה שלי שהייתה איתי כשבחרנו את הסרט הזה. מה כבר היה ניתן לצפות מסרט שעונה לשם הזה ושעל עטיפתו רואים את ג'ייסון ביגס בפוזה הזו ואת איילה פישר בפוזה הזו ???

האם ציפיתי לקומדיה מבריקה, אולי מפתיעה סטייל "הרולד וקומר". הרי הסרט הזה היה גולגולת ושתי עצמות מתחתיה עוד מהתחלה. והוא נהיה עוד יותר כזה במהלך הצפייה. "חתונה במהירות מופרזת" הוא סרט מחורבן. פשוט מחורבן.

השאלה הרלוונטית היחידה לאחר הצפייה בסרט היא האם ניתן לחוס על חייו של סרט רק בגלל שנייה אחת מצחיקה. ואני באמת מתכוון לשנייה אחת, הבעת פנים אחת של איילה פישר שקרעה אותנו מצחוק. הרף עין שחלף מהר מאוד. התשובה היא, לא. אי אפשר לחוס ואסור לחוס. זה סרט מחורבן וצריך להיזהר ממנו.

כמה מחורבן ?

מחורבן כמו סרט שעיקר העלילה שלו היא סביב בחור שמנסה להתאושש ממותה של ארוסתו בהתקף לב פתאומי ע"י זה שהוא מציע נישואין לבחורה הבאה שהוא רואה. והיא מסכימה. עד כדי כך מחורבן. להיזהר. ממש להיזהר.

לברוח במהירות מופרזת !!!!!

נכתב על ידי , 15/9/2008 15:54   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של RedRabbit ב-15/9/2008 16:11



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)