לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ילד מזדקן / אתה כבר השנה אמור להתחתן


שבעה שבועות לתום הרווקות והשאלות הקשות ממשיכות להדהד בראשי.

אל דאגה, אנחנו עדיין מאוד אוהבים ואנחנו עדיין מאוד רוצים להתחתן אבל לעזאזל, מה לנגן בפתיחת האירוע והאם לקחת בקינוחים פרופיטרול במקום מלבי או שאולי שניהם.....

עד לפני זמן קצר ביותר סלדתי מהשחצנות של אלו שכבר התחתנו וידעו לגחך כנגד הניסיונות של זוגתי לעתיד ושלי לבחור אולם או לקדם במשהו את תכנית החתונה. מעט מאוד דברים יכולים לעצבן כמו אחד שכבר "עשה את זה" ושצופה בך "מנסה לעשות את זה". לכולם יש את אותה עצה "שמרו את הכסף לטובת טיול בחול". אבל כולם יודעים להגיד את זה לאחר מעשה. כולם התחתנו וגם אתה רוצה. כולם קיבלו בעבר את אותה עצה והנה גם אתה מקבל. אתה כמו כולם, רק מתלבט יותר.

והאמת היא שהעולם לא מקל עלייך. לא ממש. הנה בחרנו אולם. חתמנו בשמחה. ישבנו והתמקחנו על המחיר ועל התפריט, למדנו מילים חדשות מתחום המזון (פופייט ו – קרודיטה) והיינו בטוחים שאנחנו בדרך הנכונה למנוחה ולנחלה. אלא שהמנוחה והנחלה עוברות בשלל בחירות שיש לבחור והכנות שיש להכין ולפעמים אתה תוהה "מה עושים זוגות שלא מתכננים חתונה, איך הם מעבירים את הזמן ביחד ???"

ופתאום הכול נהיה מודולרי. הכול בשיטת איקאה. אתה לא מזמין להקה שלמה של נגני מוזיקת עולם, אלא אתה צריך לשבת ולבחור את מי מהלהקה אתה רוצה להזמין. אני רוצה את הביטלס אבל בלי רינגו, הוא תמיד ביאס אותי. שיבואו שלושתם עם אקוסטיות ונג'מג'ם קצת....

זה לא שאני מתגעגע לימי הדג המלוח והיין כיוון שבשנים האלו טרם נולדתי. השנים שבהן החלו חבריי להתחתן עברו כבר בגני הורד/שלוליות הפקאן/הבאר של סבתא והגומחה של סבא, ובכל זאת, מי ידע שכך יהיה.

בניגוד לרוב הזוגות שבהם הגבר מעוניין בחתונה מצומצמת והאישה היא זו שדוחפת לאירוע רב משתתפים בגני יהושע עם הופעה של מדונה וחימום של קולדפליי, אצלנו זה עבד קצת אחרת.

אני זה שדחף לחתונה. אני. חשוב להדגיש את העניין הזה לנצח כיוון שאני לא ידוע בשל הכושר הארגוני שלי. הרבה כישורים יש לי, זה לא אחד מהם. אהבת חיי הייתה מוכנה ללכת עם כל מה שאבחר.

אתה רוצה רבנות ? סבבה, שיהיה רבנות. אתה רוצה מסעדה, שיהיה מסעדה. מה שתגיד. ואני אמרתי חתונה. בואו נרקוד עד הבוקר בואו נצעק חזק עד השמיים.

והנה אני צועק.

טוב, האמת היא שאני סתם מקטר. רוב האירגונים נופלים על אהבת חיי. מהר מאוד היא הבינה שהדרך שלי לחתונה עוברת דרך הרבה כוונות טובות, אלא שהכוונות הטובות שלי לא קשורות ליכולת ארגונית.

אין מה לדאוג. אנחנו נתחתן בסוף. והסוף הזה הוא עוד שבעה שבועות סך הכול. ואני יודע שביום המרגש הזה לא יהיה אכפת לי מי יבוא לנגן ואיזה קינוח יוגש בסוף (למי שמתכוון להגיע, המלצה חמה על הארטיק שוקולד, מדובר בלהיט מטורף !!!)

סך הכל אני רוצה להגיע לרגע שבו חבר/ה טוב/ה יתחתנ/ו ואני גם אוכל לגחך ולהגיד "אני במקומכם שומר את הכסף ונוסע לחול", גם לי מגיע, לא ככה ?

 

נכתב על ידי , 18/10/2009 08:21   בקטגוריות אני וכאלה, וכאלה, אהבה ויחסים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילנה23 ב-19/10/2009 21:18
 



הדייט שלא נגמר


חודשיים אחר כך אני רואה אותה קמה בבוקר אחרי 4 שעות שינה.

גם אני הלום אחרי 4 שעות, אבל אני חייב לקום ולרוץ לעבודה. היא יכולה להישאר ולהתפנק.

היא קמה ומכינה לי ארוחה. היא שואלת אותי מה אני ארצה בסנדביץ'. היא רוצה שאני אהיה חתן רזה. גם אני מאוד רוצה.

 

אני משוכנע שאלוהים שלח אותה אליי. אין לי בכלל ספק. "אחרי כל המדבר הזה. איזו נחמה". ועכשיו אני יודע שהיה שווה ללכת במדבר הזה כדי להגיע עד אליה. והיא חושבת אותו דבר, רק הפוך. אלוהים שלח אותי אליה. ואולי היא צודקת, היא נולדה לפני.

 

לפני כמה ימים ניסינו להיזכר כמה זמן לקח עד שהחלטנו להתחתן. שחזרנו SMS-ים ושיחות והגענו לתאריך. שלושה שבועות וחצי מיום שהכרנו. ועכשיו זה נראה לי יותר מדי. אני לא מבין למה חיכיתי שלושה שבועות וחצי.

 

אנחנו חודשיים ביחד ועברנו כבר כמה מחזורי חיים. קשה לזכור איך נראו החיים בלעדיה אבל קל מאוד לאהוב איך שהם נראים איתה. זה מ שרציתי. זה בדיוק מה שרציתי. זה מה שקיוויתי וזה מה שפחדתי לבקש.

 

אתמול אחרי מסע בין אולמות ועולמות חזרנו הביתה. 2:15 בלילה ואין פיסת חניה בכל מרכז העיר חולון. דקות ארוכות של סיבובים ואני רק חולם על הדירה היפה שלנו שמחכה לנו ועל המיטה עם המצעים הנקיים. ועל הרגע שבו אני אזכה לשכב לידה ולהגיד לה לילה טוב ולהישאר ער רק לעוד כמה דקות רק כדי לראות אותה לידי ולהגיד תודה למי ששלח אותה אליי.

נכתב על ידי , 22/9/2009 17:06   בקטגוריות אני וכאלה, וכאלה, אהבה ויחסים  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילנה23 ב-28/9/2009 08:58
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)