לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אז מה היה לנו שם - אפריקה 2010


הפעם החלטתי לעשות פרומושן לבלוג מונדיאל בבלוג שלי. אז הנה מה שאני הולך לפרסם שם.

אם אהבתם, אתם מוזמנים לבלוג מונדיאל. יש שם מגוון דעות, הימורים וכיו"ב. שווה ביקור....

 

היום בשעה 17:00 תיפגשנה ספרד ושוויץ במשחק שישלים את סבב המשחקים הראשון במונדיאל. עד המשחק של הלילה, נוכל להגיד שראינו את כל 32 הנבחרות בפעולה. ספרד נחשבת כפייבוריטית לזכייה. כמי שזכתה ביורו האחרון וכמי שמחזיקה את הליגה הטובה בעולם, לספרד יש סיכויים טובים בהחלט ואם היא תצליח להתעלם משני נתונים שפועלים לרעתה (אף נבחרת אירופית לא זכתה מחוץ ליבשת אירופה במונדיאל וחשוב מכך, לספרדים יש מסורת ארוכה של לוזריות, מפוארת אף מזו של הבריטים) יכול להיות שנזכה היום לראות את אלופת העולם הבאה בפעולה.
העניין שלי במשחק של הספרדים הוא מעבר לסימפטיה שאני חש לנבחרת או לשחקנים שיצא לי להכיר מהסיקור של ריאל וברצלונה בערוץ הספורט והעובדה שמדובר במשחק האחרון בסבב הראשון היא יותר מרבת משמעות. בואו נודה, המונדיאל עד עכשיו מאכזב ברמות. אנחנו נאחזים בתצוגה של גרמניה (אבל עם כל הכבוד, אוסטרליה היא לא בדיוק היריבה לפיה צריך לשפוט את רמתה של הנבחרת הגרמנית) ונאחזים בתוצאות התיקו המפתיעות של אנגליה ואיטליה (אבל עם כל הכבוד, אלו תוצאות חסרות משמעות כיוון שלשתי הנבחרות מצפים בהמשך משחקים מאוד קלים) אבל בסופו של דבר, המונדיאל שלנו עד עכשיו דומה ליום האתמול: מאכזב עמוקות לנוכח הציפיות (חוף השנהב נגד פורטוגל), נאחז בפרפראות כדרך להתעלם מכך שהוא לא מעניין (השוויון הניו זילנדי בזמן הפציעות מול סלובקיה. דרמטי דרמטי אבל את מי זה מעניין ???) ובעיקר לא ממצה את הפוטנציאל שלו (ברזיל נגד צפון קוריאה).
נבחרת ספרד, על סגלה המרשים והאיכותי יכולה להיות ההבדל בין סיבוב ראשון שיאשרר את כל מה שאנחנו כבר חושבים על המונדיאל הנוכחי (מאכזב לכל הפחות) לבין סיבוב ראשון מאכזב אבל לפחות אחד כזה שמשאיר פתח לבאות.

כיוון שאני איש רציני, הלכתי ללוח המשחקים של המונדיאל הקודם בגרמניה ובדקתי בדיקה קצרה. בסיבוב הראשון של המונדיאל הקודם הובקעו 39 שערים. ממוצע של 2.43 שערים למשחק. נתון יפה בהחלט. במונדיאל הנוכחי הובקעו עד כה 23 שערים ב 14 משחקים, ממוצע עלוב של 1.64 שערים למשחק. אגב, ממוצע השערים במונדיאל של איטליה 90' שנחשב לאחד הגרועים שהיו עמד על 2.21 שערים למשחק. ואם כבר מסכנוּת: השער של צפון קוריאה לרשתה של ברזיל אתמול היה השער הראשון שכבשה קבוצה שהפסידה במשחק. כלומר, הצפון קוריאנים היו הראשונים שניסו לגלות התנגדות להפסד. במונדיאל כל כך נרפה, גם זה משהו.

בקיצור, מה שנשאר לצ'ילה וספרד לעשות הוא להצדיק את כל הציפיות שאנחנו תולים בהם ולהבקיע 16 שערים בצמד המשחקים שייערכו היום. זה לא הרבה לבקש. מה יהיה רע באיזה 7-2 ספרדי לפתיחת המונדיאל ו 5-2 צ'יליאני שיתלווה אליו. Its been known to happen.....

 

נכתב על ידי , 16/6/2010 09:41   בקטגוריות ספורט וכאלה, מונדיאל וכאלה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניתי ב-3/7/2010 17:20
 



לא יתחילו בלעדינו


בשעה טובה ומוצלחת, הצטרפתי לבלוג המונדיאל שפתח טליק.

בתור איש רציני, הדבר הראשון שעשיתי אחרי שאישרתי את הצטרפותי היה לצלול ארבע שנים לאחור בבלוג שלי ולראות מה כתבתי על המונדיאל הקודם. וואלה, היה לי פעם הרבה יותר זמן. בין הציפיות לעבודה החדשה למבחנים של שנה א' בתואר השני לחיים בכללם, היה לי זמן לכתוב.

אני מאחל לעצמי את אותו זמן עכשיו. אני יודע שזה לא יקרה.

בכל מקרה, ובניגוד למונדיאל הקודם, אני לא אהיה כל הזמן בארץ. חלק מהזמן אני אהיה בארה"ב ואני מקווה שאחי היחידי יצליח להתארגן על חברים עם טלוויזיה נורמלית ועם ערוצים שבהם משדרים את המונדיאל. הפרשי השעות אמנם עובדים לרעתנו, אבל מגיע גם לי להנות. בכל זאת, מונדיאל יש רק פעם בארבע שנים.

בימים הקרובים אני מבטיח להרחיב בענייני הימורים וכאלה (רמז: ברזיל)....

 

שבוע טוב.

 

נכתב על ידי , 29/5/2010 20:59   בקטגוריות ספורט וכאלה, מונדיאל וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסי, שיחקתי אותה (הבטחתי וקיימתי).




נכתב על ידי , 10/7/2006 00:10   בקטגוריות מונדיאל וכאלה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניתי ב-13/7/2006 21:17
 



115 מילים על גמר המונדיאל (ובעיקר עליי).


יש לי מחר מבחן בחשבונאות וכנראה שאני לא אסיים להתכונן לעולם. סביר להניח שאני אראה היום את הגמר ואבכה על זה אחר-כך בספטמבר (או אז יגיע חברי הטוב: מועד ב'). שתמות החשבונאות. הלוואי אמן. מונדיאל שלם אני מלהג ודווקא הערב, ברגע השיא, אין לי זמן לכתוב זכרונות מהגמרים של 86', 90' (לא ראיתי, כאב לי הראש), 94', 98' ו - 2002 (ראיתי בעבודה). העיקר שמחר אחרי המבחן אני אוכל להסתכל על עצמי במראה (ואני אהיה חייב, לא התגלחתי כבר כמה ימים ואני צריך ללכת לעבודה מחר). בווינר אני מתכוון לשים כמה לירות על 1-0 קטן לאיטליה (המשחק עצמו+אנדר). בליין אני נותן שער ראשון לטוני, ותיקו במחצית, נצחון במשחק לאיטלקים. זהו, אני חוזר לחשבונאות. פורצה איטליה.

נכתב על ידי , 9/7/2006 16:49   בקטגוריות מונדיאל וכאלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבלוג של דודו ב-9/7/2006 21:59
 



פוסי איטלקי (אלוהים, כמה שאני עייף)


האם שווה לשרוד מונדיאל שלם, לדעת עמוק בפנים שהוא לא כל-כך טוב, להמשיך לצפות בו למרות העייפות, לגלות עניין למרות שכל הנבחרות שחפצת ביקרן כבר עפו וכל זה בשביל 2 דקות מתוקות בסוף ההארכה בין גרמניה לאיטליה. האם 2 דקות מתוקות שוות את כל זה ? התשובה נכון לעכשיו (00:38 ומחר אני צריך לקום מוקדם) היא כן. כן. כן. כן. היה תענוג. אין כמו גרמנים בוכים ואין כמו לראות את קלינסמן (הגרמני החביב עליי) מנחם את שחקניו. אני לא רוצה להתיימר ולהגיד שזה בזכות האנרגיות החיוביות שהפעלתי לטובת פוסי, אבל רק שתדעו לכם שהנצחון האיטלקי הדרמטי הוא בזכות האנרגיות החיוביות שהפעלתי לטובת פוסי. כזה אני, נאמן לקוראים עד הסוף....

נכתב על ידי , 5/7/2006 00:35   בקטגוריות מונדיאל וכאלה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-9/7/2006 20:30
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)