לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

בריטני ש1לתתתת !!!!


כל מי שקורא את NRG בקביעות יכול להבין שאין לאתר המכובד שום עיסוק כרגע, למעט בריטני.

וינוגרד שמינוגרד, בואו נדבר קצת על בריטני. עדיין, צריך לגלות מעט יותר עקביות בדיווחים:



נכתב על ידי , 31/1/2008 12:31   בקטגוריות סלבריטיז וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יאיר ב-31/1/2008 18:57
 



דו"ח צפייה: אשת החלומות - בן סטילר, מישל מונהאן


בשלב מסוים של הקריירה שלו, בן סטילר כנראה הבין שהוא נועד לנצח לגלם תפקיד אחד בסרטים שונים. יש לו דמות קבועה והוא הצליח להתמחות בה. מין וודי אלן שכזה עם אינטנסיביות של אל פאצ'ינו. כל גיחה מחוץ לדמות מוליד סרטים מבאסים ועל כן הוא דבק במה שהוא יודע לעשות הכי טוב. אגב, גם לדמות הקבועה הזו היו כמה נפילות מהדהדות ("קנאה" למשל) אבל לרוב בן סטילר מצליח למקסם מהדמות הזו את כל מה שאפשר ולהחזיק באמצעותה את הקריירה.

גם האחים פארלי נידונו כנראה לבלות את הקריירה שלהם בייצור סרטים שיהיו דומים בצורה מובהקת האחד לאחר. לפעמים זה העיבוד הלא-ממש-מוצלח שלהם ל"אהבה על הדשא" של ניק הורנבי, לפעמים זה קצת מרגש כמו "תקועים לנצח", ולרוב זה נע באזורי ההומור של "טפשים ללא הפסקה".

אין ספק, השנים שחלפו אולי הקהו במקצת את החוש של האחים פארלי, אבל לא לגמרי וכך גם ב"אשת החלומות" אפשר למצוא הומור גסויות מפתיע בבוטות שלו, לצד קטעים מטורפים לגמרי (באחת הסצינות מישהי משתינה לבן סטילר על הגב, וזה לא קטע סקס קינקי אלא קטע-שאמור-להיות-מצחיק בסרט).

אחדג מהדברים שהם לגמרי משותפים לבן סטילר ולאחים פארלי הוא העובדה שהתגובות כלפיהם נעות בדרך כלל על אחד משני צידי הסקאלה: או שאתה איתם או שאתה לצריהם. אני, באופן אישי, מת על בן סטילר ועל כן אף פעם לא נמאס לי מלראות סרטים שבהם הוא מגלם את דמותו החבולה הקבועה.

את האחים פארלי אני פחות אוהב ומעריך, אבל הם גורמים לי לצחוק בקול רם כמעט בכל סרט שהם עושים ומבחינתי, לצחוק בקול רם זה דבר מענג.

במקרה של "אשת החלומות" השילוב בין סטילר לאחים פארלי הוליד קומדיה סבירה לחלוטין, נגועה בהומור מעט חולני, אבל בעיקר מצחיק. זה לא סרט מופת, אפילו לא בז'אנר הקומדיות המפגרות אליו הוא משתייך, אבל בשבילי, השילוב של בן סטילר, האחים פארלי וסן פרנסיסקו שבה מתרחשת החצי שעה הראשונה של הסרט היה טוב מספיק. בעיקר מצחיק. שווה צפייה ב-DVD למי שמסוגל לסבול את סטילר.


אשת החלומות. אפילו הכרזות לסרטים שלו נראות אותו דבר.


נכתב על ידי , 30/1/2008 19:41   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולמרט, הרב עובדיה והתקשורת


בכל מקום מדווחים שהרב עובדיה התקשר לאולמרט ואמר לו "אל תירא ואל תחת כי עמך אני". יפה מצידו של הרב המכובד. באמת יפה. השאלה היא כדלקמן: אם "הרבובדיה" ואולמרט אכן שוחחו בטלפון, ולאור הפעמים הבודדות בהן שמעתי את הרב עובדיה מדבר, מישהו מעלה על דעתו שהרב אכן אמר משפט כזה ואולמרט הצליח להבין אותו ??!!??

הרי במשפטים פשוטים יותר קשה להבין את הרב. על אחת כמה וכמה לחילוני אוכל שקצים כאולמרט שלא מנוסה בדברי רבנים.

 

אין צ'אנס שבעולם.

 

נכתב על ידי , 29/1/2008 12:02   בקטגוריות אקטואליה וכאלה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-30/1/2008 20:04
 



דו"ח צפייה: מדוזות - שרה אדלר, גרא סנדלר, נועה קנולר


אני משוכנע שיש הרבה מאוד אנשים שישמחו להסביר למה "מדוזות" הוא סרט כל כך חשוב ולמה "מדוזות" הוא הישג מדהים לשירה גפן ואתגר קרת בבכורתם הקולנועית. אין לי ספק שהסרט הכיל עוד המון רבדים אליהם לא נחשפתי, מטאפורות שלא הצלחתי להבין, סמלים שזעקו לי ממש מתחת לעיניים ואולי, בכלל, אני מפספס את הנקודה כולה. אין לי ספק שיהיה מי שידע להסביר את כל זה טוב ממני.

מאז ומתמיד, כשכתבתי על סרטים, כתבתי מנקודת מבטו של הצופה ההדיוט. לרמת אהבתי/לא אהבתי. אני מודה שפה ושם היו יומרות ומשפטים מופלצים, אבל לרוב ניסיתי להביע דעה בלתי משוחדת ובלתי מלומדת. לא למדתי קולנוע (עדיין, אחת החרטות הגדולות שלי) ולמרות שנורא הייתי רוצה להבין טוב בסרטים, אני לא. 

אני נדרש לעניין הזה מכיוון שיש לי תחושה קשה מאוד שאני מחמיץ משהו בקשר ל"מדוזות". נראה לי שאני מחמיץ משהו. לא יכול להיות שסרט שזכה לכל כך הרבה תשבוחות (כשהסרט יצא ממש שקלתי ללכת לראות אותו בקולנוע) ודובר בו רבות כל כך, יסתבר בסופו של דבר כסרט שממש, אבל ממש, מזכיר את כל הסרטים שגורמים לקהל להתנזר מקולנוע ישראלי. השותפה שלי ראתה את הסרט בקולנוע עם עוד חבר ושניהם לא אהבו אותו.

ניסיתי לדבר איתה על זה. המסקנה הייתה שמבחינתה, "מדוזות" הוא אולי רמה אחת מעל סרט סטודנטים, אבל בעיקר, שלוש רמות מתחת לסרטים נחמדים כמו "נודל". ואם יכולתי לחשוד בשותפה שלי כמי שהתאכזבה מ"מדוזות" בגלל הציפיות המוקדמות, השותף שלה לצפייה הוא ממש לא אחד שמתרשם מציפיות מוקדמות. וגם הוא לא אהב את "מדוזות". וגם אני לא. וגם אמא שלי (שמאוד אוהבת קולנוע ישראלי). והמסקנה היא ש"מדוזות" הוא כנראה סרט של מבקרים.

יש הרבה כאלה ולפעמים אתה מצליח לאהוב סרטים של מבקרים. לא במקרה הזה. אני משוכנע ששיתוף הפעולה בין שירה גפן לאתגר קרת יכול להניב תוצרים טובים הרבה יותר. אם לא בתחום הקולנוע אז בתחומים אחרים.



נכתב על ידי , 28/1/2008 20:28   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-30/1/2008 20:04
 



בדיוק כשהתחלתי ללכת, הגשם התחיל.


בדיוק כשהתחלתי ללכת, הגשם התחיל.

בהתחלה הוא היה מהוסס. ניסה לחוש את השטח. לראות אם אחרי יום של שמש וקרירות נעימה אנחנו מוכנים לקבל אותו. וכנראה שהיינו מוכנים.

אז הוא התחיל בהיסוס אבל באיטיות (ובעיקר בנחישות) הוא הלך והתגבר, כמו שואב עידוד מכך שכולם נזהרו מלפגוש בו והתעטפו בכל מה שיכלו.

ודווקא רציתי ללכת.

אחרי שבוע שבו לא הלכתי ובערבו של שבוע שבו אני יודע שלא אוכל ללכת, דווקא רציתי ללכת.

רציתי ללכת כדי לשכוח את היום שעבר עליי עד עכשיו. ורציתי ללכת כדי להוכיח לעצמי שעוד לא אבדה התקווה. שלא הפכתי רשמית לפדלאה הכי גדולה בעולם.

רציתי ללכת כי כולם הולכים.

והתזתי על עצמי מעט מהאפטרשייב שגורם לזיו להגיד שאני מריח כמו ספר משנות השמונים. ושמתי חולצה עם שרוולים ארוכים וסוודר גדול, והכל כדי ללכת.

אבל אז הגשם התחיל.

כאילו שהוא החליט לעשות יד אחת עם היום הזה.

נכתב על ידי , 27/1/2008 18:16   בקטגוריות אני וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)