לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

דו"ח צפייה: חתונת הרפאים של טים ברטון - קולות: ג'וני דפ, אמילי ווטסון, הלנה בונהאם-קארטר


כשהתחלתי לכתוב דו"חות צפייה, לפני שנתיים וחצי, הבטחתי לעצמי שכל סרט חדש שאני רואה יזכה לדו"ח צפייה. איכשהו יצא שבמהלך השנתיים וחצי האלו ראיתי די הרבה סרטים וכל אחד מהם זכה לכבוד הראוי. לאחרונה, בעיקר בגלל הלימודים כמעט ולא יצא לי לכתוב בבלוג ואם כבר יצא אז זה היה בנושאים הרי גורל כמו כדורגל והשיר האחרון של טיפקס. וכך, לאט לאט הצטברה לה רשימה של 15 סרטים שלא הספקתי לכתוב עליהם, והסרט הותיק ברשימה הוא סרט שראיתי בסוף נובמבר. עבר די הרבה זמן מאז וקשה לזכור סרט שארך 75 דקות. אבל, כיוון שמדובר בסרט הראשון של טים ברטון שיוצא לי לראות וכיוון שמדובר בסרט מאוד מיוחד וחביב למדי, סרט שהחמיץ רק במעט את הכניסה לרשימת הגדולים שלי, אני מפרגן לו באיחור רב מדי. מבין כל הסרטים המיוחדים (מצוירים/ממוחשבים או השד יודע מה) "חתונת הרפאים" הוא ללא ספק המיוחד שבהם ושווה להשקיע בו קצת זמן (75 דקות כבר אמרתי ???)

ג'וני דפ נותן את קולו לויקטור ואן דורט שאמור להתחתן עם ויקטוריה אברגלוט, למרות רוחה של משפחתה. בחזרה הגנרלית ויקטור מפשל לגמרי ולא מצליח להגיד את השורות שלו נכון. הוא הולך להתבודד ביער ולהתאמן על השורות וממש בטעות הוא מצליח לשאת לאישה גוויה שרק שכבה קבורה ביער וחיכתה למושיע. מכאן מתחילה תסבוכת. עכשיו תארו לעצמכם את כל הסיפור הזה בסרט מצויר שכדרכם של סרטים של טים ברטון מתעסק בעיקר בעולם המתים. מדובר במיוזיקל המורבידי המטורף ביותר שניתן להעלות על הדעת. והאמת, זה היה ממש סבבה של סרט. נהניתי מאוד. שלא נטעה, הסרט היה ככה-קרוב להיכנס לרשימה, אבל בכל-זאת, אני מנסה לשמור על מהוגנות וגו'. לקחת ב-DVD.


נכתב על ידי , 18/2/2006 09:27   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילנה23 ב-11/3/2006 12:25
 



נינט the best a man can get.


אני בדרך-כלל לא אוהב בדיחות על רומנים ועל אחת כמה וכמה את המערכון של "ארץ נהדרת". בשבוע שעבר ישבו אצלי מלא אנשים שהתגלגלו מצחוק מהשטות הזו. ניסיתי להזעיף פנים אבל אף אחד לא ספר אותי. הערב זה דווקא הצחיק אותי. ובכלל, אני מגלה שאני מפתח סימפטיה הולכת וגוברת לנינט טייב. היא פשוט יפה וניכר שיש לה הומור עצמי. והיא פשוט יפה. ואני מודה שלפעמים אני מספיק ריקני כדי לא להתעניין בכלל במה שהיא עושה (או לא עושה) בתור זמרת אלא רק באיך שהיא נראית. והיא פשוט יפה. ובגלל שהיא כל-כך נחמדה ונראית-נגישה ובגלל זה שהיא פשוט יפה, היא נכנסת לרשימת ידידי המחלקה המתארכת. Forza נינט.

נכתב על ידי , 3/2/2006 22:25   בקטגוריות סלבריטיז וכאלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-7/3/2006 19:09
 



תן לי חתימה


השיר החדש של טיפקס מבוסס על שיר שקובי אוז נהג לנגן עם להקת שפתיים בארועים בימים שלפני טיפקס. את המקצב המרוקאי המדבק ששפתיים נתנו לשיר, טיפקס שמטו לטובת משהו אלקטרוני. הטקסט מביך, כמו בהרבה מקרים אחרים כשמדובר בטיפקס והשירה של הלהקה נשמעת כמו חיקוי חיוור ללהקת השמחות. אלא שאפילו ישראל ברייט, מנהיג להקת השמחות, שהוציא תחת ידיו טקסטים מביכים כמו "השמן נהיה כריש / מנגן נורא יפה / השמן נהיה כריש / מנגן גם על הפה", היה מתבייש לעמוד מאחורי הטקסט הזה. אז מה בעצם יש לנו פה ? - ממש כלום. מקצב מרוקאי שהלך לאיבוד. טקסט עילג ומביך (גם לצרכי הבדיחה) וחיקוי קלוש של להקה שמראש הייתה חיקוי להרבה תופעות נלעגות. קובי אוז טובע תחת עול הפרודיות שהוא העמיס על עצמו. למי שלא הבין עד עכשיו - השיר הזה מ - ח - ו - ר - ב - ן !  ! !

נכתב על ידי , 3/2/2006 01:02   בקטגוריות מוזיקה וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-18/2/2006 13:20
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)