לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

הבלוג וכותבו.


יוצאים לחופש. ניפגש באפריל.


בהתחלה של אפריל.

נכתב על ידי , 25/3/2004 00:12   בקטגוריות אני וכאלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-6/4/2004 11:14
 



קלוּשֶס


באופן קלוש למדי ניסתה Ynet לחבר בין ביטול הביקור של ולנסיה בהיכל שמוקיה בת"א לבין הפיגוע הנוראי שאירע במדריד: בקהאם חתם לחשוד בפיגוע. נו, אז חתם. מה זה אומר. למי זה חשוב. חוץ מ"קטע", אין בזה הרבה. אם כבר ממש רוצים לקשר בין החתימה הזו לאירוע היסטורי אז אפשר להיזכר בתמונה המצמררת של ג'ון לנון חותם למרק צ'פמן (בן הבליעל) שעות ספורות לפני שזה האחרון החליט שהוא ממש לא אוהב את ההרמוניות ב - Nowhere man. זה לפחות דומה. אבל ולנסיה ??? מה הקשר ??? למה הכול צריך להיות קשור לאימפריית הרשע הצהובה ???

נכתב על ידי , 24/3/2004 20:12   בקטגוריות אקטואליה וכאלה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סימו'ש ב-25/3/2004 00:13
 



כמעט כמו דייט ראשון


אח שלי כבר התחיל את המסע הארוך לפריז. הוא כרגע מחכה לאוטובוס שייקח אותו לפילדלפיה ומשם בגרייהאונד ל - JFK. הוא נרגש, אפילו יותר ממני וצפויה לו עוד טיסה של 7.5 שעות. אני בינתיים אוסף בגדים ומתלבט וחוכך בדעתי לגבי כל דבר שיכנס לתרמיל. הקונספט הזה של travel light כמעט לא ברור לי אבל אני נאבק בעצמי ואולי בסופו של דבר גם התרמיל יהיה ארוז.

אנחנו מדברים בטלפון על כל מיני דברים שנעשה ואח שלי שהוא ההלך האמיתי מבין שנינו מפחד שאני אתעצל או אקטר לו יותר מדי על כמויות ההליכה בטיול. "אָלְטַר ייד", יהודי זקן ביידיש. שם קוד לעצלות ונרפוּת. אני מקווה שנסתדר ביחד ושכל התכניות באמת יקרו. לא התראיתי עם אחי היחידי כבר שנה וחצי ויותר מההתרגשות שבלהגיע לצרפת בפעם הראשונה, אני נרגש מזה שאני הולך לפגוש אותו. "מעניין אם השתנית" הוא אומר לי בטלפון. "אני ? אני נראה אותו דבר, חוץ מהשיער הארוך", אשכרה כמעט כמו דייט ראשון.

נכתב על ידי , 24/3/2004 17:32   בקטגוריות אני וכאלה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-24/3/2004 19:19
 



Nationwide פעם ראשונה


אני לא רוצה להקדים את המאוחר, אבל שלושה שירים לתוך האלבום החדש של רוקפור ואני מרוצה ממנו ברמות אחרות לגמרי (או: לטובה). אני לא יודע איך אפשר להגיד על להקה שמנגנת מוזיקה מלפני שלושים וארבעים שנה שהיא התקדמה, אבל היא התקדמה. הם נעים לכיווננו ואולי באלבום האנגלי העשירי או האחד-עשרה שלהם, הם ממש ישמעו כמו דברים אלטרנטיביים מהניינטיז.


שמתם לב כמה שמרק לזר דומה לדב נבון ????

נכתב על ידי , 23/3/2004 19:15   בקטגוריות מוזיקה וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-24/3/2004 18:58
 



ליברפול מתעניינת בבניון


קראתי את הכותרת הזו ב - YNET ולא ידעתי מה לחשוב. על רקע הרמה הנוכחית של ליברפול, אפילו התעניינות במנור חסן הייתה מתקבלת בברכה, אבל איכשהו קיוויתי שליברפול תתרכז יותר בלהעיף את הוייה ולהביא את דג'יבריל סיסה ועוד כוכבים ברמתו מאשר הבכיין בעל רגלי הפורצלן מדימונה (או אופקים או איך שלא קוראים לזה).


עדכון, 21:30 - בד בבד עם ההתעניינות של ליברפול בבניון, צ'לסי מגלה עניין בטוטי. לו רק המצב היה הפוך. בניון היה הולך להירקב על הספסל היוקרתי בסטמפורד ברדיג' וטוטי היה עושה שמח בחולון של האי הבריטי.


נכתב על ידי , 23/3/2004 17:45   בקטגוריות ספורט וכאלה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-23/3/2004 21:25
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)