לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


רגשות,מחשבות וכתיבה אחרי שנים שלא הייתי פה

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2013


אני רוצה לחזור ללילה ההוא שבו הרגשתי שאני שלמה עם עצמי. בפעם הראשונה בחיי הבוגרים. זה היה כשנישקת אותי, ומצאת את עצמך מתעורר כל חצי שעה כדי לנשק אותי שוב. הייתי אמורה להיות מופתעת, כשרכנת לעברי וקירבת את שפתיך הוורדות, בפעם הראשונה.

 

ידעתי שזה יקרה, ובכל זאת, הלילה הזה, היה הלילה שבו הבנתי שלא שיקרת לי. אתה באמת חושב שאני יפה, חכמה, מצחיקה ומושכת. 

 

והבוקר ההוא, הבוקר שאחרי, שהיה מלא בנשיקות, הסתיים בדרך שנראתה כאילו היא לקוחה מסרט.

 

אתה אמרת לי להתראות, והשבתי בחיבוק. התחלתי ללכת, ואז, שאלת אותי, אם זה כל מה שאתה מקבל. 

 

במקום לחכות לתשובה פשוט נישקת אותי.

 

לפתע הרגשתי שאנחנו לבד בעולם.

 

אז למה עכשיו אנחנו לא יכולים לחזור למצב הזה?

נכתב על ידי , 28/3/2013 19:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,047

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlet me be אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על let me be ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)