לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

Where images and words are running deep..


"Conversation enriches the understanding, but solitude is the school of genius." Sir Edward Gibbon
כינוי:  Penrose

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012


אמנם יש עוד שלוש שנים לפחות עד שאסיים עם התואר הזה, אבל זה הזמן לחשוב על לשפר את הסיכויים לתואר שני, קצת כמו שרואים בסדרות אמריקאיות עם ה - extra curricular activities שגורמות לאנשים להתנדב בהמוניהם ולהשתתף בכל שטות. אז ככה אני והשותף שלי עכשיו, החלטנו שבתור שני מיזנתרופים שבקושי יצרו קשר עם חמישה אנשים באוניברסיטה בשנה שעברה, זה הזמן להעלות הילוך ולשמן את הרזומה שלנו. אז התחלנו להירשם בהיסטריה לכל דבר שנפתח, מסדנאות ליזמים מתחילים ופעילויות התנדבות ועד למועדון הדיבייט ומרכז הספורט.

יהיה מצחיק.

נכתב על ידי Penrose , 18/10/2012 09:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חדר משלי.


כמה זמן חיכיתי לכתוב את זה! אחרי חודשיים ארוכים מאוד של חיפושים וכל-כך הרבה אכזבות, שלמעשה לא ממש נגמרו, חתמנו על חוזה. יש לנו דירה, יש לי דירה, או לפחות חדר גדול ויפה ממש מול האוניברסיטה. יש לי גם שני שותפים מקסימים, ארוחות מאולתרות על הרצפה וכל-כך הרבה דברים לשלם עליהם. 

 

ואיתו הכל ממשיך לעלות ולרדת, מהאושר העילאי והחיבור הטוטאלי של הכפיות לבין הבאסה שבהפסקות שלנו. כשבודד לי והוא מגיע כדי להפיג את השקט עם האופטימיות האינסופית שלו, אני בשמיים, לא אכפת לי אם זה הסטוץ הארוך ביותר בעולם. כשאנחנו צוחקים על חתונה ודירה משלנו, או בכלל ברגעים הנדירים שנראה שלקשר הזה יש איזשהו כיוון, אני מתמלאת בספקות. אם כבר לוותר על הלבד, אז בשבילו? אני יודעת שיש יותר בעולם בחוץ, בחורים שיכולים לחלוק איתי עולם אחר. אבל-אבל-אבל הסוד הזה שאוכל כמו עש רעב דרך הבגדים היפים והשיער הארוך, שאוכל את טיפת האופטימיות האחרונה יחד עם העולם האחר שיכולתי לחלוק.

 

אבל מה זה חשוב, שבוע הבא מתחדשים הלימודים.

נכתב על ידי Penrose , 16/10/2012 20:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Penrose ב-16/10/2012 21:59
 





11,417
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPenrose אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Penrose ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)