לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dead From London City


Hollywood Is Where They Shoot Too Many Pictures & Not Enough Actors.

Avatarכינוי: 

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2004

קוסייאן ז'רמן.


הגעתי כרגע הביתה. טוב,לא בדיוק כרגע, הלכתי לראות קצת הולבי-סיטי, אבל בעקרון,חזרתי רק באיזה 9 וחצי ככה הביתה.

 

היום התחיל כשסבתא החליטה לפנק אותי ולקחת אותי לצורף שיעשה לי טבעת בדיוק כמו שראיתי (ורציתי) בh.stern (והיא לא קנתה לי,כי זה עלה 192,000 שקל,ואני לא מבינה,בשביל מה יש סבתות אם לא בשביל לפנק?),אז כפיצוי היא הביאה לי חבילת צמידים שהיא קנתה ממישהי שחזרה מהמזרח הרחוק (היא סיפרה לי את זה בגלל שהם מהמזרח או סתם לידע כללי?),כסופים כאלה, עדינים בערך כמו אחוזי החמצן בבלונד של מלי לוי (היר ווי גו,שמחים?),וכל פעם שאני עושה תנועה קהה חס וחלילה, מלווים גם בפעמונים ורעשים של פרה המתקרבת לאחו. בקיצור,מעתה תזהו אותי ברחוב. הא,וכמובן שקנתה לי גם את הטבעת מהצורף.

 

הצורף הוא הבן של אחיינית של סבתא שלי (או-קיי.....),בן 28 או משהו כזה,מקועקע מכף רגל ועד ראש(בלי רווחים),מלא בפירסינגים,והחדר שלו הוא כנראה המקדש הישראלי של פנתרה ומטאליקה. הסתכלתי מסביב, והוא בחן אותי מכף רגל ועד ראש. כן,אני נראית חנאג'ית אמיתית. עם עיניים תמימות וחיוך מבוייש, אז הוא ישר קפץ על המציאה והראה לי דגמים של לבבות וכוכבים ומלאכים וכל מיני תליונים לילדות שרואות פינת אור וחורטות על השרשרת שלהן "בנחמין-אתה כוכב!" או דברים כאלה,לכן הבהרתי לו מההתחלה,איך שסבתא יצאה מהחדר,מה אני חושבת על כל הצואה של דובוני אכפת-לי שהוא הציג בפניי:"מכוער תחת."

 

אבל הכל הסתדר כשהסברתי לו שאנחנו גולשים על אותו הגל,שותים מאותה חבית הבירה,שומעים את אותה המוזיקה ומייחלים למותם של אותם פוליטיקאים. הוא טען שאני אחותו האבודה,שמראה לי קצת היגיון מכיוון שאחות ביולוגית של פטריק (שאליו נחזור) אני על בטוח לא.

בכל מקרה, הוא הקוסייאן ז'רמן שלי סבתא אמרה לי. פשוט הנהנתי.

 

ישראל-ליטא.

נחמד.לא רע. ישבנו עם המון ילדים ערבים,ילדים מבתים הרוסים,עניים,דתיים שאף פעם לא היו במשחק כדורגל בעבר (נו,אקיצר,כמו שכבר אמרתי,ערבים),אבל לי זה לא הפריע כל כך. הייתי יותר עסוקה מלהתפעל בכמות החתיכים שהזיעו להם על כר הדשא של איצטדיון ר"ג (וואליד באדיר,פיני בלילי,תומר חליבה וכפיר אודי,כאלה יפיופים לא הולכים ברגל),ולשאלה המתבקשת,כן,התבאסתי כאשר המבקיעים שלנו לא הורידו חולצה.

 

מכון כושר.

כן,הלכתי גם לשם היום.

 

פטריק.

כן,שיהיה בריא. היום הוא יוצא מהחדר בסערה ומודיע לאמא:
פטריק:"אמא,אני הולך".

אמא:"פטריק,לאן אתה הולך? השעה 22:30!"

פטריק:"לידידה שלי. זרקו אותה מהבית".

אני:"ליטרלי"?

פטריק:"לא,קוראים לה שני..."

אמא:"בכל מקרה,למה זרקו אותה"?
פטריק:"אבא שלה תפס אותה מתנשקת עם חבר שלה והעיף לה סטירה."
אמא:"בחורות בגילך לא צריכות להתנשק".

אבא:"פטריק,זה לא מתאים לך להסתובב בחברה כזאת".

פטריק:"מה זה חברה כזאת"?
אבא:"זה חברה שיש לה חבר,ולכן לא יצא לך מזה כלום".

-אמא נותנת בום לאבא-

 

שירנסיטה:"אם לא בכוח משתמשים במוח".

אני:"אני דווקא ישר עוברת לשלב הסקס".

 

שירנסיטה:"אני צריכה ליסוע לדימונה יום חמישי. יש ברית".

אני:"מה עובר במשפחה שלכם? הסדר בכלל לא כרונולוגי,קודם חגגתם בר מצווה,אח"כ חתונה ועכשיו ברית?!"

שירנסיטה:"נו,כי קודם יש לבחור בר מצווה,אח"כ הוא מתחתן ורק אח"כ מביא ילדים".

אני:"הא,פשוט אצלנו הוא עושה קודם ברית מילה..."

 

 

 


43 תגובות ועוד מבלי שעניתי חזרה אפילו לאחת מהן.

וואו,יש לכם הרבה מה להגיד בזמן האחרון. אהבתי.

נכתב על ידי , 30/3/2004 23:33  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של babyblue ב-2/4/2004 10:52



802,581
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ספורט , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרנצ'סקה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרנצ'סקה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)