לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dead From London City


Hollywood Is Where They Shoot Too Many Pictures & Not Enough Actors.

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2004

ז-ה י-ו-ר-ו-ל-י-ג!!!!!!


מסיבה לא מובנת, פיני גרשון תמיד מדבר לשדרני הקווים, לעיתונאים ומראיינים כאילו הם חבורת ילדים בני 8 ששואלים אותו (בהתאמה ובעקשנות):"אבל אבא,הידיים שלי נקיות, רחצתי אותם,למה אסור לי להכניס את המזלג לשקע חשמל הפתוח הזה?"

עכשיו לדוגמא, פרצופו האדום מרצד לי על מסך הטלוויזיה ומשנן לי:"זה יורוליג!! אתם מבינים?! רמה אירופאית!! י-ו-ר-ו-ל-י-ג, זה לא משחק ילדים זה!!" (כן,אנחנו מבינים, אנחנו גם מבינים בין היתר שזה יורוליג, ושזה כמו שהמאמן של קליבלנד יונייטד בכדורגל יגיד לשדרני ספורט בארה"ב:"זה כדורגל,זה כדורגל", וכולם יסתכלו עליו במבט של:"מה לעזאזל עשה לך הכדור בתוך הרגל"? לא רמה,תאמינו לי).

 

היום בדרך חזרה מהמכון כושר המכונית שלי שווקה חיים.

"אבל איך,זה לא פייר,היא אפילו לא פיאט פונטו!!" בכיתי בחושך. בכיתי קצת הרבה, ואז הנהגים מאחוריי צפצפו לי כאות:"כן,אנחנו מבינים את זה מתוקה, עופי לנו מהדרך,נקבה". מיד הבנתי שאין לי דלק (בטח לא כי בדקתי שמן ומים ואת הקרבורטור והמד לחץ, אלא בגלל ש...לא מילאתי דלק כבר הרבה מאוד זמן),אז קראתי לאבא שיעזור לי.

 

בדרך הביתה אבא אמר שאני מפונקת.

אני:"זה לא נכון. אני לא מפונקת".

אבא:"צודקת.את לא". (בנימה של:"ברור,קלאודיה, המפה הזאת עומדת לך על הגוף משהו!")

אני:"אני באמת לא".

אבא:"פרנצ'סקה, את לא רוצה להתגייס לצבא כי את פוחדת לראות הרבה בחורות אחרות באות עם אותו בגד כמו שלך!!"

אני:"יופי אבא,צודק, למה לא,נראה אותך הולך עם בגדים שכו-לם הולכים איתם".

אבא הסתכל על הג'ינס והטי שירט שלו כמה שניות, ואז הסתכל בי במבט תמורתי שכזה.

"סיי נו מור".

 

 

 

נכתב על ידי , 29/4/2004 23:46  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של A free man ב-30/4/2004 18:00
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

802,573
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ספורט , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרנצ'סקה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרנצ'סקה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)