לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dead From London City


Hollywood Is Where They Shoot Too Many Pictures & Not Enough Actors.

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2004

"יו איזה יפה,טפו!"


היום הייתי אצל הקוסמטיקאית החדשה שלי. קוראים לה בטינה והיא בולגריה שלא מדברת עברית.בכלל.

הלכתי עם אמא שלי ואיך שנשכבתי לקוסמטיקאית על מיטת הטיפולים והיא האירה לי את הפנים עם 7 פרוג'קטורים,היא מייד אמרה:"יו,איזה יפה את", ולפני שהספקתי להגיד 'תודה',היא הדביקה לי סמחטה עצבנית על הלחי. ויתרתי על התודה, כי חשבתי שזה יהיה ממש אירוני להודות למישהו שיורק לי בפנים. פשוטו כמשמעו.

 

אחרי טיפולים ופילינג וכל מיני מחטים שנכנסו ל"שחורים" שיש לי בפנים (היא הוציאה כמות בלתי מבוטלת של אלה,אני לא אתפלא עם יוולד לי תינוק מולאטי...),היא מרחה לי מן שמן,שבדיעבד,כשקמתי ,נראה כאילו משכו לי את הפנים בווקס וניסו לקלף לי את כל האף. נראיתי משהו משהו.

 

כשאמא שלי נשכבה על מיטת הטיפולים,לעומת זאת, דלגה בטינה על מסכת היסורים והמחטים והפנים המיוזעות שמתקרבות לשלך במבט מאיים ודוחפות לך אצבעות לזוויות השפתיים, ועברה ישר לשלב של: מסאז' פנים  (שלושת רבע שעה שאמא שלי מקבלת מסאז' מפנק תוך כדי זיוני שכל על כמה החיים שלה קשים, ובטינה רק מהנהנת בראשה ועושה עצמה מקשיבה, כשבפועל,היא לא יודעת מילה בעברית), פילינג ("תעשי לי עוד קצת עם המכונה,זה כיף"), וכמובן, השמן הידוע לשמצה שגורם לפנים שלנו להראות כאילו כרגע יצאנו ממכונה לשטיפת מכוניות.

 

אח"כ נסענו אני ואמא למשחק של הפועל ת"א,אבל אי לכך שהגענו מוקדם מידי (לא משהו רציני, המשחק התחיל ב30:16,אנחנו הגענו ב14:00. בינתיים ישבנו מחוץ למאפייה ליד בלומפילד וטחנו פיצות, לחמניות מתוקות ושוקולאטות כם אייס טי (דיאט!). אח"כ הגיעו אדי והבחורים, ונכנסנו לראות את הפועל מנצחת 1-0 עלוב את אשדוד.

 

הנושא המדובר ביותר בשער 7 היה הפיינל פור. היו את האשכנזים הקטנים והממושקפים שאמרו שאנחנו צריכים לשמוח בשביל מכבי,כי היא מייצגת  את המדינה, ומאידך גיסא את הבבונים הגדולים והשעירים שהסבירו את הצד שלהם בנושא:"היא מייצגת לי ת'תחת!" וכך הלך הריב, עד שבא אשכנזי אחד שלשם שינוי לא הוריד מים מן העובדה שמכבי נצחה בכדורסל, והסביר שאסור לנו לערב ספורט בפוליטיקה, בנינוחות ראוייה לשבח. האשכנזים קנו את זה. ועכשיו פה אחד- לא רוצים שמכבי תקח את גביע אירופה (לקח לנו זמן,אבל בסופו של דבר גיבשנו דעה).

 

באשר לשמעון גרשון,האהבה אליו ביציעים שברה שיאים חדשים מאז שכאשר הנחה את ספורטיוי בפעם האחרונה איחל בסיומה לצופיו:"ושיהיה לנו סופשבוע צהוב!" בחיוך מאוד מתוק ואפילו יותר מטומטם שרק שמעון יודע לתת.

"שיהיה לך סופשבוע שחור, יא בנבנבנבנבנבנזונה", החזיר לו איזה ערס מהיציע שלנו כאשר שמעון בא לעברנו ומחא כפיים אחרי ה1-0 המזעזע היום.

 

איכס.

נכתב על ידי , 30/4/2004 19:02  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרנצ'סקה ב-22/5/2004 17:03
 



לדף הבא
דפים:  

802,572
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ספורט , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרנצ'סקה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרנצ'סקה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)