לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

}{ IQ }{

זהו בלוג שלי...כל מי שמעוניין שיכנס יקרא ואולי גם יהנה...טוב שיהיה לכם יום טוב שבוע טוב וכו' בי בי תהנו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

הנה אני מביא לכם את הפוסט האחרון...תהנו


צהוריים טובים וחג שמח לכל הקוראים שנשארו לי...אני מבקש בהתחלה להגיב בסוף...כי זה הפוסט האחרון שלי...

מקווה שתעבירו את החופש באופן הכי טוב שיכול להיות!היה לי שבוע קשה...יום ראשון שני ושלישי בבוקר ההיתי במטבח...

היה נחמד...היו קטעים נחמדים....לרוב הקבוצות היו טובות וסיימנו מהר את העבודה..ציון לשבח אולגה זה לך..עבדת ממש כמו גבר!חוץ מזה יום שני בערב כאבה לי הרגל בגלל הכאבים שסיפרתי לכם לפני כמה זמן...אז יום שלישי הלכתי הביתה אחרי שסיימנו את הכלים בחד"א..טוב אתמול היה יום קל יחסית...עברתי מבחן...טוב מזלי על 2 תשובות עניתי כי ידעתי את החומר עוד על שתיים כי זכרתי אותם מהקודם..על אחת כי עברתי שנייה בלילה על החומר ועוד אחת בתודה לשי העתקתי ממנו את התשובה ההאחרונה!אז יהיה נחמד...התוכניות לפורים?להיות שמחים...ולנסוע לטכני ביום חמישי...לשמור על החדשים והכל...נראה מה יהיה...חוץ מזה שאני לא אשכח מזל טוב חם מאד לאלינה ודיאנה על זכיותם במקום שני במסגרת תחרות בית ספרית...עכשיו את מפורסמות גם שם מזל טוב ממני במיוחד..!

חממ...זהו סיימתי את הלינה שלי בפנימיית חיל האויר מהשבוע הבא אני אקסטרני..כן כן הזה שחוזר כל יום הביתה...נראה איך יהיה עם זה. דניאל ולסרי תהנו בלעדי ד"ש לכם!..אוקי אז יום שישי...לא יודע מה אני אעשה אולי אצא לאנשהו...יום שבת אם לא ישתנה כלום אז אני אצא עם הזאתי שלא מגיבה לי פה..:).

ביום שני אני צריך להיות בת"א לראות הצגה מטעם פרס הנוער הישראלי...מספסים יום ליימודים..כיף ביותר...

עוד מעט פסח ואחריו בגרויות..אולי אני אקח ברצינות את הקטע של הלימודים ואתחיל ללמוד כמו שצריך...במיוחד בפיסיקה..צריך להשתפר...

לא יודע למה אבל כרגיל אין מצב רוח...עכשיו זה חודר אדר וצריך להיות שמחים אבל אני לא..חח אני מיוחד כיף לי...

לאולגה אחותי ד"ש חם מאד...אם את חושבת ששכחתי ממך כי לא רשמתי אותך פה בבלוג זה כי אנחנו לא מדברים הרבה ואת לא נותנת לי איזה משהו מעניין שאני אפרסם אצלי....תהני ותמשיכי את לעדכן אני תמיד אשמח לראות מה קורה אצלך..ממה שאני לא יודע..

טוב אנשים עוד שנייה(פחות מחודש) אני בן 17...עושה יומולדת משהו כמו 4 פעמים כנראה...אולי 5 תלוי אם יהיה לי משהו רציני עד אז...פעם בבית פעם בטכני..פעם ב"פרס הנוער" כי זה יוצא לי להיות ביולדת שלי בשיפוץ מחנה...ופעם עם כל החברים כנראה....והאחרון שאולי זה איתך...אולי...אבל לא יודע מה יהיה עד אז...לקחתי את ההצעה שלך ואני חושב רק על ההווה הכי טוב בלי דאגות...

אולי לתת שיר לפעם האחרונה?אממ...אני אחפש עכשיו שיר שיהיה לכם ממני בפעם האחרונה....

את השיר הזה הקדשתי כבר למישהי לפני שבוע והיא יודעת את זה..היא אמרה שזה יצא יפה...תקראו אתם..

.....

 

אני רואה את חיי,

כעיר חיים שאת נמצאת שם כל ימיי

הגעת לשם לפני כמה זמן,

ישבת,כי חשבת שזה מקום טוב,כאן..

נפלת שם לידיי החמות,

ולמרות כל הסופות הקרות,

שמרתי עליך בכל כוחי ורצוני,

כדי שלא תנטשי את עירי שלי..

עברו כמה ימים,חלפו לילות,

והתרגלתי אותך שם לראות..

התקרבתי אליך עוד צעד עוד מטר קטן..

ולפעמים ההיתי גם חוצפן...

ניסיתי להתקרב קצת יותר,

אך לא הצלחתי יותר מאחר..

אבל עכשיו מרגיש אני את קרבתיך יותר מכל,

רצוני להיות איתך הוא ענק, הוא גדול!

ולא אפספס הזדמנות כזאת

כדי להמשיך בשקט לחיות..

והמקום שהגעת אליו הוא בי,ליבי.

ובלעדייך עיר חיים שלי תנבל,תמות

ותהפוך להיות מקום נטוש ומאד פשוט....

סוף

 

טוב מקווה שאהבתם...כל הערות בבקשה לכתוב לי בתגובות אני אשמח לשמוע משהו..

חממ..לגבי הבלוג החלטתי לסגור אותו...כי אין בו הרבה טעם...מילא רובכם מדברים איתי ואני לא מחדש כלום לכם...

חוץ מזה אני מקווה שהכל יהיה טוב בסופו של דבר...הכל יבוא בחיים...פשוט תאמינו בזה...

ובנימה אופטימית זו...אני אסיים את השורה,את הפוסט וגם את הבלוג...אני אחזור לקרוא תגובות...פעם אחרונה תגיבו הרבה תודה לכם חג פורים שמח!!!!!

בי בי

 

נכתב על ידי iqman , 23/3/2005 16:25  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שהיה מה שיש ומה שיהיה...


ערב טוב לכל הקוראים!

כרגיל יושב אני בכורסתי וכותב לכם עדכון...

נתחיל ביום ראשון....חזרתי אל הבסיס וזהו אני לא זוכר הרבה ממה שקרה השבוע...רק שזוכר שאני לא אחייה יותר בטכני עוד שבוע...ויש לי 60 בפיזיקה וזה גם לא...

חוץ מזה יום חמישי בגלל איזה ילד נשארו עוד שעה וחצי בבסיס תודה רבה לך! אבל לא נורא זה כולו זמן...

הגענו הביתה...לא היה כלום ישנתי ושוב ישנתי קיצר כלום מעניין עד היום..

היום קמתי והלכתי החוצה..היה נחמד אפילו טוב מאד...כמו שחשבתי שצריך להיות...אז חזרתי הבית ושכחתי שאני צריך לקנות משלוח מנות לילדים...אז הלכתי לקניון פגשתי שוב את אלינה ביחד עם דיאנה...קניתי חזרתי הביתה...בדרך הביתה חשבתי על כמה דברים והגעתי למסקנה שאני משוגע ואסור לאנשים להמצות בחברתי....חוץ מזה עשיתי מצווה בדרך...מה עוד?

חזרתי הביתה עם מצב רוח מוקו...חצי אני שמח מאד מהפגישה וחצי אכזבה נחתה עלי סתם ככה...לא יודע למה..אולי הכאב ראש?טוב לא משנה..יש לי שבוע קשה מאד...כל יום מטבח...לנקות ולנקות...מחר אולגה מלמדת אותי למבחן!איזה כיף לי..חח

חוץ מזה מזל טוב לאבלין....יש לה היום יומולדת...ואני לא יכול להשיג אותה...איזה באסה...

נו טוב...יש לי עוד מיונים על הראש ובסופ"ש אולי לנסוע לכפר סבא...ובשבת אני  מת שוב פעם לצאת איתך....מה עוד?נראה

כבר מה יהיה..אבל בטוח יהיה משהו....

ובנימה אופטימית זו אני אסיים את החלק שלי כאן לילה טוב!

נכתב על ידי iqman , 19/3/2005 20:56  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל כך הרבה דברים לספר!תקראו זה מעניין


בוקר טוב לכולם!בשבילי זה בוקר..חח

עבר עלי שבוע די מוזר,קצת מאכזב...אבל בסופו של דבר אני עדין עם מצב רוח נחמד מינוס..חח

אני אתחיל במשהו מוזר שקרה לי ביום שבת...שעבר...

אז ככה ההיתי בהצגה של ידידה שלי דיאנה....שהיא השתתפה שם...כמה שראיתי היה מצויין דיאנה בהצלחה!!אממ..ו20 דקות אחרי ההתחלה עזבתי את האולם מסיבות אישיות..חח אז ישבתי בספספל ממול ל"היכל התרבות" חח עם מצב רוח חרא..ואז כשקמתי ללכת הבית אין לכם מושג מה קרה...ניגש אלי..ז"א קפץ עלי זקן בן 80 והתחיל לדבר איתי על אוקראינה...על מלחמת העולם השנייה על היטלר מה לא?והקטע שהוא עצמו לא יודע הרבה לא עברית ולא רוסית...חח אז דיברנו איתו ככה איזה 40 דקות ..כי לא היה לי נעים להגיד לו לך מפה יא משוגע..חח ואז ראיתי שכולם כבר יוצאים מההצגה אממ..ואז חשבתי אם נשארתי פה עד עכשיו אז אני חייב לחזור...אז חזרתי בהתלהבות וסיפרתי ז"א צעקתי בכל "ההיכל הזה" מה שקרה לי..חח ואנשים קלטו אותי כמשגוע או משהו..חח ואז יצאתי שוב וחיכיתי למישהי ואז כשעברו רבע שעה קלטתי שההצגה נמשכה..חח ואז הזה שהכניס אנשים אומר לי כזה "אל תשתולל" חח עשה אותי משוגע..אז קיצר נכנסתי וראיתי עד הסו,..חח ד.א הייתה שם פרסומת לנעלי נייק נכון דיאנה??חח טוב אז אחרי זה דיברתי עם מי שרציתי והלכתי הביתה במצב רוח הכי טוב שיש..

אז בערב אחד היו הפפכי מצב רוח דיברתי עם בן אדם ב80 שיודע 10 מילים ברוסית חצי שעה כינו אותי כמשוגע ובסוף עוד יצאתי עם מצב רוח טוב!

אוקי והשבוע הייה די ארוך יום ראשון כבר לא זוכר וכן כל שאר השבוע..חוץ משיחה עם מפקד בית הספר..חח מאיפה הוא מפליץ את הסיפורים שלו.?!חח טוב אבל עבר נחמד...חוץ מזה יום שלישי ויום רביעי תכננתי הרבה דברים כתבתי שיר חדש...שאתם לא תראו אותו...כי הוא מוקדש לאחת והיחידה.....אז שהיא תהנה ממנו...אממ אחרי זה יום חמישי היו מספר דברים עשינו מבחן בחשמל..היה די עמוס ומלא חישובים..אבל נראה לי הלך נחמד...אממ..אחרי זה הייתי חייב לקנות פרחים ל8 למרץ לכל בני משפחתי..יענו אמא סבתא ודודה....אז קפצנו לחנות פרחים אני ודינאל והתברר שהוא איבד את הארנק שלו!נו לא היה שם משהו חשוב חוץ מ300 ש"ח וכרטיס חוגר...אז הבאתי לו את שלי והוא נסע להחזיר אותו...קחממ אני רוצה תודה!!חח אז בסוף קניתי פרחים וחזרתי הביתה...גם באותו היום תכננו את הפיקניק שלנו לבנות החמודות שלנו.!אבל מישהו חשב שירד גשם..חחח אבל אני אמרתי מצידי ירד שלג אני לא מוותר על זה...אממ..אז על הבוקר קמתי קניתי זר פרחים ז"א זר ורדים נחמד מאד ההיתי רוצה לתת יותר אבל התקציב לא אישר לי..חח בכל זאת היה זר מעולה...נכון אלינה??ההיתם רואים את הפנים שלה..חח מקווה שהיה מיוחד...השתדלתי מאד...אממ..אז התארגנתי וחיכיתי 30 דקות לחברים שלי..חח ובגלל זה אחרנו ב1:30 נו לא רק בגלל זה אלא בגלל שהפיצירייה הייתה סגורה..אז קנינו פיצה איזה 3 בקבוקי שתייה ושמפניה...ואז באנו אלי וחיממנו את הפיצה..ד.א באמת תנור אפיה לא עבד ולא שאני דיסלקט גמור שלא יודע להדליק תנור.אז בפיקניק היה נחמד מישהו שתה כוסית שמפניה והשתכר..חממ מעניין מי זה??!!אממ..חוץ מזה שמעתי שהם התחילו עם איזה נורקומן כשההיתי עם אלינה..חח טוב מזלם שהוא לא חזר כפישהבטיח...אממ..אז בסוף הלכנו אמרנו שלום וזהו...

טוב ד"ש לדניאל...חבל על טעיות כאלה אי אפשר לחזור...תהנה..

לבוריס אל תשתכר יותר מדי!

לבוריס השני...בהצלחה אתה יודע במה..

לדיאנה "איכס" זאת לא תשובה..חח סתם עם הזמן תביני הכל..חח

לאבלין ולאלינה משובו קצת מצב רוח..חח מקווה שהיה כיף להיות עם בוריס..חחחח

אממ..שכחתי מישהו?כן נראה לי שכן..חח סתם אני זוכר אותך תמיד..חח לאלינה...מקווה שנהנת אתמול זאת בעזרת ה' זו רק ההתחלה...

 

ד"ש לכל הכיתה שלי...לאולגה-לימודים זה לא הכל..!!

זהו אנשים אם מישהו יקרא את זה באמת...חח צל"ש!בי בי אנשים להגיב!!

נכתב על ידי iqman , 12/3/2005 14:50  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  iqman

בן: 36

ICQ: 270275947 




1,004
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לiqman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על iqman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)