לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Given To Fly..



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אחרי הרבה זמן שלא הייתי פה


 

וואו עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שכתבתי פוסט... חשבתי לפתוח בלוג חדש ואז נזכרתי בשם משתמש והסיסמא.

אני שמחה שמצאתי חזרה את המקום לפרוק בו את התמונות שאני אוהבת לצלם ואת המילים שאני אוהבת לכתוב (:

 

סתם מיקס תמונות שהצטברו מהתקופה שחסרה- 

 


 











 

 

התמונות הן בעיקר מהגן החיות התנכי בירושלים כשנסעתי עם אמא ואחותי (:

 

אתם יותר ממוזמנים להגיב, להעיר, להאיר קריצה

נכתב על ידי , 23/5/2013 18:24   בקטגוריות בקסי, גן חיות, חיות, חתולים, טבע, כלבים, נוסטלגיה, עיר, פרחים, צילום, ציפורים, תמונות ישנות, טיול  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שדות, יום עצמאות וכו'


 

 

יום העצמאות היה מדהים, אמנם נשארתי בישוב ולא נסעתי לקריות או לרוק עצמאות אבל היה לי ממש כיף. הייתה הופעה של מוניקה סקס ועידן חביב וביליתי עם החברים שלי ורקדתי ושרתי ואכלתי קצת צמר גפן מתוק סבבי הדבר היחיד שאני מתחרטת עליו זה שלא הבאתי מצלמה, הייתי מצלמת את הזיקוקים, כולל זה שנפל מטר ממני וכמעט מתתי ואז אני וחברה שלי ברחנו משם.

בכל מקרה, לפני שבוע טיילתי בשדות עם כמה חברים והבאתי איתי מצלמה קריצה

 

אה כן,יש דוגמנית בית חדשה, חיפי החיפושית (:





 

 

יש רשמית תקציב לעדשה! זאת אומרת שתוך חודשת, אני מקווה, תהיה לי אותה (:

תגובות וכאלה יתקבלו בשמחה, חג עצמאות שמח לכולם קול

 

נכתב על ידי , 27/4/2012 14:35   בקטגוריות אנשים, חיות, חרקים, טבע, פרחים, צילום, שדות, חברים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

עוברת עליי תקופה די משונה, מצד אחד טוב לי, במדצי"ם ובבית ספר אבל בבית הכל פשוט בלאגן. גם מבחינה של צילום עוברת עליי תקופה טובה, יוצא לי לצלם הרבה ותמונות שאני אוהבת ואני מרגישה שאני משתפרת לאט לאט. אני שוקלת אולי להירשם לעוד קורס צילום למרות שפעם הקודמת ממש סבלתי..

השאיפות והמטרות שלי לזמן הקרוב הן:

למצוא עבודה.

לסיים עם כל העבודות והבגרויות וכו'.

לקנות את העדשה שאני רוצה למצלמה.

 

בכל מקרה, כמה תמונות מהזמן האחרון וכמה ישנות שערכתי:

 





 

תגובות וזה יתקבלו בשמחה חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי , 19/4/2012 16:44   בקטגוריות בית, חיות, חיפה, חרקים, חתולים, טבע, עיר, פרחים, צילום, רחוב, תמונות ישנות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust breathe. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just breathe. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)