לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חופשי פעם שניה


הגיגים של גבר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

3/2012

Sexy Wild and free


אני שואל את עצמי מה כל כך סקסי בי...איך אני כותב כותרת שכזו ,זו סך הכל הצהרה די מחייבת...

אני עכשיו עם בטן,בלי אשה , בלי אהבת גוף ...אני לא יכול להיות יותר רחוק מסקסי ,כמו שאני עכשיו ..

ובכל זאת ,כל האהבות שלי טענו שיש בי חושניות עצומה...

אני חושב שכל מי שאוהב סקס ,ברמה כזו שהוא חושב על זה כל הזמן...חייב להיות מחוייב לזה..

כגבר ,לדבר עם אשה...אם אין לי איזו שהיא מחוייבות לשמור על דיסטנס ממנה או כלפיה...

אני חייב לעמוד מולה עם שלט כזה דו כיווני , כמו של הפגנות..."ממי ,את עכשיו בסרט כחול אצלי בראש ,אז...אם לא אכפת לך ,תני לי התכופפות קטנה קדימה ..." כאילו ,אני רואה אותן בתנוחות .

בכלל אני חושב שגברים ,יש להם בעיה לחוות אישה ,גם אם לא שלהן ,אם מבחינה אינטלקטואלית או סתם שיחה

בלי להפשיט אותן בראש...עכשיו ,אם אני אקח את זה לימים קדומים ,כמו שבדרך כלל עושים המתגוננים..."אנחנו הגברים ציידים ואנחנו חייבים לפזר את זרעינו..." אישית אני חושב שזה בולשיט...לא ימים קדומים,לא ציידים ולא עמה...אנחנו פשוט אוהבים לזיין. חד וחלק ,והכל מתחיל בעיניים ,במסעדה אני אוכל את התפריט (ואת המלצרית...כמובן)

קורא את השם של המנה,ומיד עולה זיכרון המנה ואיתה טעמיה...ואם בא לי על זה אז זה זורם לי...בנשים ,זה אותו הדבר...

רק פה יש קאצ' ...אני חייב להשאר עם המנה של האסקרגו לאורך זמן...ולמי בא לרדוף אחרי חלזונות כל הזמן ? בא לי גם חביתה מקושקשת עם עגבניה טריה ליד וערימה של קוטג'...אז בקטע הזה אומנם יש את כל השאר שהרי אישה ...זה לא מנה פלאפל...לפחות לא אילו שהלב שלי דוהר אליהן...הן באות מצויידות קומפלט...

רגש ,חום ,אהבה ,וידידות...ומצבי רוח...וכעס וצער ושימחה וצחוק...אשה זה כמו סיר חמין חם וטוב ,כל פעם שאתה מרים את המכסה יש למנה טעם אחר...

אז איך נשארים באמת לאורך זמן נאמנים...בתור גבר....קשה לאמר ,באמת ,או שיש לך את זה או שלא...

או שאתה לוקח אחריות על עצמך כאדם ושומר על עצמך בשבילה ויותר נכון בשבילכם ובעבור הקשר שלכם...

שהרי אם היא תגלה שבגדת היא תלך ,ואם תחטוף איזו מחלה ,היא תגלה שבגדת...ותלך ,ובכלל, איך אפשר לעמוד מול אשה שאתה בוגד בה ולשיר לה ...

 

 

"האחת שלי ,שתי עיני מבקשות

שתיהיי שלי,הידיים רוצות

עוד חיבוק אחד ,להרגיש קצת

את מביאה אותי להיות חזק..."

 

 

איך אפשר לשקר במצח נחושה למישהי שאתה מכור לה ...יורד לה לפחות פעם ביום ודואג שהיא תגמור הראשונה או לפחות פעם אחת לפני שמתחיל משהו בכלל...

איך אתה מרמה במצח גלויה את האדם הכי קרוב אליך...הכי יקר לך...הכי מרכזי בחייך...

 

 

                                                          בקלי קלות

 

      כי אתה לא אוהב ! זה פשוט ...אם אתה לא אוהב ,אין לך מה להפסיד ואתה פשוט מחרבן לה על הראש !

כי אם היית אוהב ...היית דואג שהיא תמיד תדע איפוא אתה ומה אתה עושה בכל רגע נתון...היית דואג שתמיד יהייה לה טוב ואתם יודעים מה ?

אם היא רוצה ללכת ?....אתה אורז לה את התיק ומסיע אותה לאן שהיא רוצה ,כי היא רוצה את זה

 

אז נכון שיש ניואנסים ,והדברים לא ממש שחור ולבן...יותר משהו באמצע...

אז אנחנו מרשים לעצמנו לפנטז קצת , מה רע והאמת תאמר, להריץ משחקי תפקידים עם האשה שלך זה הכי מגניב ,כי מסתבר....גם הנשים חרמניות על כל הראש...אתה רק צריך להתאים את עצמך לתמונה המרגשת שרצה לה בלב עכשיו...

כי היא ,לא מעניין לה את התחת אם אתה מכוער כמו כלב...נכון שאם היית יפה כמו יהודה לוי זה היה עוזר ...אבל לה זה לא ממש משנה ,כי יש לה דברים אחרים שעובדים לה ויכול להיות שליהודה לוי ,לא ממש יש את זה ,(צריך לשאול את נינט... ) אם אתה שרמנטי,בטחון עצמי,יודע להיות אוזן קשבת (גם אם לא תמיד מעניין מה היא אומרת...האמת אם תקשיב ,אולי תלמד משהו ממנה, אתה יודע ,אינטואיציה נשית,אין עליה...) יש כל כך הרבה דברים שחשובים להן הנשים ולא משנה איזו תחפושת היא תלבש , ואיזו תחפושת היא תשים עליה...ברגע שהיא הורידה את החולצה,אכלת אותה ,היא השיגה אותך...אנחנו שני צדדים של אותה מטבע ... היא יפה בעניך אז אתה רוצה לכבוש אותה והיא חושבת שאתה יכול להיות לה למגן ולמשענת ובנקודה שאתם נפגשים אין ממש עיניים או פה אלא אם אתה מכיר משהיא שיש לה כוס מדבר אז במקרה הזה...באמת לא משנה באיזה כיוון אתה מכניס אותו...

 

 

 



 

נכתב על ידי Sexy Wild and free , 29/3/2012 21:54   בקטגוריות יחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




216
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSexy Wild and free אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sexy Wild and free ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)