לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צריך להתכונן למבול


הכל תמיד קרוב, הכל תמיד רחוק מידי

Avatarכינוי:  Mis Nobody

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2021

אני כאן


אני צריכה להתחבר, להתעורר

אני רוצה לחזור לעצמי, רוצה לזכור שיכול להיות טוב יותר

שהיה לי טוב כבר פעם ויכול להיות לי אפילו עוד יותר טוב בהמשך

אני לא רוצה להמשיך לברוח, לכבות את הראש כשלא נוח 

אני חייבת לעמוד על הרגליים בשביל עצמי

אחרי שרמסתי אותי שוב ושוב במשך שנים 

אני חייבת את זה לי

להיות לבד זה בסדר, זה אפילו טוב

את גם לא באמת לבד

יש לך אנשים שאוהבים אותך, שמכירים את מי שאת היום

שראו אותך גדלה ומתבגרת, ויש גם כאלה שמכירים אותך המשופרת

את משופרת

כי את הרבה יותר חזקה ממה שהיית פעם

העיניים שלך כבר לא עצומות, את מסוגלת לשמוע

את יכולה להתגבר

אולי ייקח לך זמן, אולי עוד תפלי פה ושם בדרך

עמוק בפנים את תדעי

שאת ממש בסדר 

בדיוק איך שאת

כל יום שעובר זה עוד צעד 

את מחלימה, זה קורה עכשיו 

 

יש לי אותי לאהוב

אני מספיקה, אני חשובה, אני כאן כדי להישאר.

נכתב על ידי Mis Nobody , 15/11/2021 02:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMis Nobody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mis Nobody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)