לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!? The Way to Happiness


Fish that had floated with the tide - it's a dead fish


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012


הרבה זמן אני מחפשת איל להגדיר את עצמי במילה אחת ,
נראלי שמצאתי את אותה המילה .



מ ק ו ל ק ל ת .




כן , מקולקלת בלי הסברים מוקדמים , זאת המילה .





נכתב על ידי Different decay . , 30/5/2012 23:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה היא בעצם שמחה ?


כששואלים אותי את השאלה הזאת , אני מעדיפה לא לענות ..
ולא כי אני מפחדת או סתם משתמטת .. אולי זה בגלל ש.. אני לא באמת יודעת .
כן , אני לא באמת יודעת מה היא שמחה .
קשה לי .
שתי מילים , שכל כך קשה להודות בהם .
בעולם שכולו הזוי , דחוס באנשים כל כך ''שמחים'' דיי קל להודות במילים האלה ..
קל להודות בלב , בבלוג אנונימי , אבל בפומבי .. זה כבר משהו אחר , שגר הרחק הרחק מהיקום הזה .
לפעמים אני חושבת , אם אלו האנשים .. חבל שאני לא חייה אם קבוצת חייזרים .
ושלא תבינו לא נכון , אני אדם חברותי .. חברותי ו''שמח'' .. אבל מבפנים ?!
עמוק עמוק בלב .. לא תמצאו את המילה שמחה .
ואולי .. זאת המילה הכי מודחקת מכל המילים שמתעופפות אי שם בלב שלי (בתקווה ונשאר ממנו משהו) .
אולי בעצם ,
גם אני .. הפכתי לאותו הטיפוס האוובר שמח שמעלה לי בחילה וגיחה בו זמנית ?!
האם גם אני נשאבתי למשאב האבק הגדול הזה שנקרה - צ ב י ע ו ת ?!
כן .
קשה להודות בזה . יכול להיות שגם אני צבועה , ולא סתם צבועה ..
צבועה בשחוור פחםם !
אותה אחת שמחה וקופצנית .. לא יודעת שמחה מה היא .
כשאותה אחת אם חברים או אל יד אנשים ..
זה ילדה אחת .. אבל אותם אנשים ממש לא מכירים .. ולא רוצים להכיר בילדה השנייה ..
ילדה אחרת , באותה גוף , באותה נשמה .. אבל אישוית ? אתם לא תכירו אותה .
כי ברגע שאותה ילדה מגיעה הביתה , או שנייה לבד ?! כל מה שנותר זה לבכות , לשנוא את עצמה .
לקלל את כולם , לא להכיר בעצמה האמיתית ..
לרצות פשוט להעלם לכמה שניות .. או אולי שעות .. או כמה ימים .. לפעמים זה הרגשה של חודשים או שנים ..
פשוט ל ה ע ל ם .
לקחת חופש הרחק הרחק מכאן , לישון ולא להתעורר אל איזה שהוא ענן . בטח כבר הבנתם ..
ואם לא .. אותם הילדות ? או בעצם .. הילדה השנייה .. זאת אני .
בטח כבר חפרתי לכם עמוק עמוק בתת מודע .
הכל התחיל בשאלה אחת .. מזאת שמחה ?!
כדי למנוע ממני את כל החפירות הסתמיות הללו , פשוט אל תשאלו .
שמחה ?! כשאני ידע , כנראה אני לא יהיה פה יותר .


סליחה אל אוובר הדרמטיות , הילדה השנייה שוב שולטת בי .
אגב , פוסט ראשון .. אז חייב איזהיא היכרות מזויינת .
אני לא במצברוח לזה כרגע , ככה שתסתפקו בזה שקוראים לי -
מיי . (כן וגם זה שם בדוי) .
מבטיחה לספר מי אני באמת בפוסט הבא .
אם יהיה כזה .. אגב .. אם באלכם להאיר לי על השגיאות כתיב תשמרו את זה לעצמיכם ,
כל אחד והפאקים שלו ..
וכן .. כנראה שלי יש יותר מכולם .
ביי .


נכתב על ידי Different decay . , 8/5/2012 21:49  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Different decay .

בת: 26

תמונה




56
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDifferent decay . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Different decay . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)