לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פציפיזם וליברליות.

Avatarכינוי:  אנאבל לי~

גיל: 11





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

um.


k um hey. so i wanted to do a post in english 4 like a very long time, cuz igot like this huuuuuuge test and im like the worst in grammer an those shity anooying crap (dontknow how to write it).

well, i havent been here a while (kinda like 2 mon.?) but not that many things that worte (again, no clue on how to write it) writing about was happening in my life.

אלוהים ישמור אינלי כוח יותר. קיצר נראלי שאני צריכה עזרה. 

אז יש איזה ילד שמאוהב בי כבר שנתיים והוא כל שניה מחבק אותי ובא לי להקיא כי אני שונאת כשבנים הם כאלה דובני אכפתלי כיאילו ואטפאק?!

אז תכלס ממש נמאס ממנו. ותחשבו שזה דוחה ושאני דוחה ואיכסוש פיכסוש אבל איך אני נפטרת ממנו פאק סייקס.

 

ואני מתה להתנשק עם מישהו כי כבר לא התנשקתי 3 חודשים ובא לי משו מרגש וחדש וחמוד וקטן כזה בחיים, וכל מה שיש לי זה הרחבות בפיזיקה ומתמט.

yay mee.

 

שלשום אז שמו בהפסקה שיר שאני לא סובלת.

אני- " באלי להתאבד"

ידיד- "נשבע לך עם את מתאבדת אז אני אחנוק אותך".

אני-" כיאילו בקטע של לעזור לי למות?"

ידיד- "לא בקטע שאין לי מה לעשות בעולם הזה בלעדייך."

ולא היה לי מושג איך להגיב אז פשוט נשענתי לו על הכתף.

 

גאאד אני כיאילו ממש רצינית ויצא לי פוסט של פרחה כשניסיתי לעשות פוסט נורמאלי. חח אני לא פרחה לכל הדואגים.

 

ושירים של לילי אלן ונירוונה עד המוות.

 

נכתב על ידי אנאבל לי~ , 22/3/2014 00:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מדע בדיוני ופנטזיה , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנאבל לי~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנאבל לי~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)