לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love stories


סיפור האהבה הכי רומנטי שיש תקראו תתאהבו

כינוי:  Angel of love1

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

פרק 1


פרק 1 :

 

קמתי בבוקר היום נגמר החופש הגדול איזה מוזר זה לקום שוב מוקדם...
"בוקר טוב מאמווש" אמרה אמי והגישה לי ארוחת בוקר, "בוקר" אמרתי ישנונית...
"חחח תתירגלי לקום בשעה הזאת " היא צחקה,"איך אפשר! אני מתה מעייפות!" צווחתי!
אבל די רציתי שיתיחולו הלימודים שוב לראות את כל הח'ברה!ולהשתגע שוב עם כולם ...
התארגנתי והתאפרתי לבשתי את זה -
http://israblog.co.il/nanafiles/Upload3/xternal/israblog/29/78/63/637829/posts/19029366.jpg
ועשיתי ביבבליס לשיער,
" ביי אמא!"אמרתי לה אחרי שעה ומשהו של הארגנות ...(בלי להגזים)
"ויי כמה בושם שמת ..." היא צחקה ויצאתי, " יום טוב" הוסיפה כבר הייתי בחוץ,
למטה נפגשתי עם דנה ,(החברה הכי טובה שלי )
"הייי מאיי!!" היא צרחה וחיבקה אותי!" כמה התגעגעתי!" אמרתי לה,
"כן לא נפגשנו מאז..אתמול!" צחקנו...
התקדמנו לעבר ביתה של ליאן חברתנו ,וחיכנו לה למטה, פתאום ראינו אותה מתקדמת לעברנו ,

כולה עם אודם אדום מרוח על שפתייה ועקב גבוה..
"וויי את מי את רוצה להרשים ?"שאלתי ,"הממ מי יודע יש חדשים.."היא צחקה והתקדמנו,
"לי יש את רז שלי!" צרחה דנה בשמחה,

"לי..עדיין אין..." אמרתי...ודמיינתי את אביר חלומתיי,"המממ בואי נראה! הראשון שתיראי שתיכנסי לביהס הוא נאהוב שלך השנה!" אמרה ליאן , "לאא מה נראה לךך " צרחתי
" כן נו מקסימום זה יהיה דן ..." אמרה דנה, "דן ..?" שאלתי

"כן נו כולם יודעים שהוא חולה עלייך הדוגמן הזה!" ענתה ליאן ,

"טוב בואו נמשיך..." אמרתי משנה נושא...הגענו לביהס...ונכנסו לשכבה...

ליאן מעדה על העקב הגדול שלה והיפילה אותי על מישהו .... "אוי סליחה!" אמרתי...

והתסתכלתי בעיניו....והווו כחול כמו הים ...

הוא היה גבוה...ושרירי...חחח עם עיניים מושלמות תכלות!
"זה בסדר..." הוא אמר וחייך חיוך כובש יוו!!!!נמסתי שם  והתחלתי לגמגם ...
"אני ניק" הוא אמר ,
"מאי"
"אתה חדש? " " כן .."
"אני יכיר לך את..." לא סיימתי לדבר ושמעתי צעקות מאחוריי ....
גייס בא! עם הכניסה המרשימה שלו ! הוא הידיד הכי טוב שלי!!הוא התקדם לעברי עם הדר בנות מאחוריו.
"אחח גייס לא השתנתה בחופש.." צחקתי והתחבקנו ,
"היי מה איתנו!" אמרו ליאן ודנה והצטרפו אלינו ..."יש גייס לכולם !" אמר וקרץ לי,
"אחח גגייס!" צרחתי עליו והסתוובבתי לחפש את ניק הוא לא היה שם...
התקדמנו לכיתה וראיתי את ניק בכיתה שטלי נמרחת עליו ומדברת איתו! אוי שיט!
בהיתי בהם בכעס, אני שונאת את טלי הזאתי! שנה שעברה היא נמרחה לגייס! אבל אין עליו הוא אף פעם לא היה עם בחורה יותר.. משבוע .... טוב השיא שלו היה שבוע ויום,

היא לא הצילחה איתו ומנסה עם ניק! "טלי ... אחח נדלקת על החדש..ניק? " שאלה ליאן,

"לאא....לא.."מילמלתי..."זה בסדר! חחח " היא צחקה,
"רק הגענו אני לא מתכוונת להתאהב כל כך מהר" עניתי ,

והלכנו לשבת עם החב'רה ,

דן , גייס, כריס,רז ,דנה וליאן .... אני הסתתכלתי על ניק... והו...

הוא הסתכל עליי אז הזזתי את מבטי והעלתי חיוך קטן....

אני מאי... בת 15 בכיתה י' ...ואלו.......
הם חיי !


אוקיי זה פרק 1! ~~תגיבו~~

ותירשמו למנויים!


נכתב על ידי Angel of love1 , 5/6/2012 20:25  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,462

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel of love1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel of love1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)