לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love stories


סיפור האהבה הכי רומנטי שיש תקראו תתאהבו

כינוי:  Angel of love1

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

פרק 2


פרק 2 :

 

המורה נכנסה ,התיישבתי ליד ליאן , ודנה ליד רז, "שלום תלמידים " היא אמרה וחייכה חיוך רחב ,
"רואים על החיוך שלה שהיא מתה כבר לעשות לנו בחנים מבחנים..."לחש גייס לדן ושניהם צחקו,

"שקט שם ... גייס גם בתחילת שנה..?" צעקה עליו המורה...

"זה גייס הוא בחיים לא ישתנה  " אמרתי ,"מה שנכון נכון וחב'רה לבנות אני פנוי ♥" ענה גייס וכולם צחקו,

"שקט... " צרחה עליו ליאן , אבל הוא חייך את החיוך הכובש שלו וכל הבנות התחרפנו שם ,

"טוב די די ! בואו נתחיל הינה התכנון" אמרה וחילקה לנו כמו בכל שנה כאילו אנחנו לא יודעים!
אני הסתכלתי על ניק...לא יכלתי להוריד את עיניי ממנו ...והוא גם הסתכל עליי וחייך...איזה חיוך יו ♥

הוא ישב ליד כריס,

בהפסקה יצאנו, "ניק הזה די הורס איזה עיניים יש לך מזל!"אמרה לי ליאן,"לי מה?!"
"רואים איך הוא מסתכל לפה נו תעשי טובה..." "די אמרתי לך כבר אני לא..."לא סיימתי לדבר ושמעתי את כריס מאחורה, הוא בא עם ניק השתתקתי...

"היי " אמר ניק , "היי אחי תכיר! גייס הבלאגיניסט! דן הדוגמן... רז התפוס , ליאן הנסיכה, דנה ו.."

שהוא הגיע אלי...ניק אמר : "מאי "

"כן כן איך אתה יודע..?"שאל כריס, "נפגשנו כבר,"אמר וחייך אלי,"למה לי אין כינוי?!"צרחה עליו דנה!

"הממ איזה את רוצה?" " הממ הממ "היא חשבה,"דנה בננה!"צרח גייס וכולם צחקו , "חחח לא מצחיק!"צרחה דנה וגם צחקה, "תודה חיימשלי! נסיך! אין אין עלייך איזה יופי אני נסיכה..."אמרה ליאן והתגאה ,

"שקט תוריד ת'אף.."אמר לה גייס,

פתאום באה ילדה מאחורינו , כנראה חדשה במקיף, כיתה ז' ,

"כן מה רצונך גברת?"שאל גייס, "אפשר חתימה? " שאלה וכולנו היינו בשוק!"ממהה??" שאלתי מופתעת !
"בוודאי! ייאלה לא ידעתי שאני כזה..."גייס לא סיים לדבר והילדה קטעה אותו ואמרה:"הממ מדן.."

וכולנו צחקנו שם כמו משוגעים , "בשמחה!"אמר דן וחתם לה, (דן הוא דוגמן למי שלא הבין),

"אוקי קורה.." אמר גייס ,"כן חח מה נראה לך שהיא תרצה ממך?!"שאלתי, "כל אחת הייתה רוצה!"

"כן בטח!" התערבה ליאן ,

"טוב חבר'ה היום יוצאים? " שאל רז,
"בטח ייאלה! חוגגים תחילת שנה, שמעתי יש גם מסיבה שבוע הבא של התחלה"אמרה דנה,

"נצא לקולנוע נראה סרט," אמרתי," כן לא עד מאוחר מחר ביהס."אמר דן , "מה אתה הילד הטוב של אמא!"צחק עליו גייס " חחחחחח טוב יש לי גם מחר...צילומים"אמר דן , "יוו כיף לך! איפה..?"שאלתי

"בים  רוצה לבוא?"הוא שאל, " בטח !" אמרתי בשמחה,"הוא מזמין אותך לצאת את יודעת.."לחשה לי ליאן,

"די נו בבקשה אאל תחשבי אל זה דן הוא ידיד לא יותר מזה"אמרתי לה,

חזרנו הביתה וחשבתי מה ללבוש ליציאה בערב,דנה באה אליי ,

"תעזרי לי!"צרחתי עלייה ופתחתי את הארון, לאחר הרבה מדידות סוף סוף מצאתי משהו ללבוש :))

לבשתי את זה- http://imageshack.us/photo/my-images/412/44981624.png/

והתאפרנו ביחד, ועשינו מחליק אחת לשנייה ויצאנו , נפגשנו עם כולם בתחנת אוטובוס , גם ניק היה שם ,

כזה מושלם עיניו בהקו וזהרו .. די איזה נער יוו♥

"הי " אמר לנו כולם והתחבקנו , אני עדיין ביהתי בו, " לא יפה לבהות!"לחשה לי ליאן

ואני הזזתי את מבטי ,עלינו לאוטובוס וישבנו בסוף ,הגענו לקולנוע וחשבנו איזה סרט לראות ,

"מי בעד אימה חב'רה?!"שאל גייס,

הרוב רצו אימה...רק אני ליאן ודנה לא, בקיצור כל הבנים!"ייאלה אימה" אמר גייס,"הממ לא החלטנו עדיןן אתה יודע.."אמרה לו ליאן, "הרוב קובע שמעת על זה?!"אמר והתקרב אליה, אחח אלה כל הזמן רבים!

"אבל אני יוכלה להחליט שלא ולא ניכנס!"היא צעקה, " מה נראה לך חחח נראה אותך!"

"אני לא נכנסת!" צרחה ויצאה משם!

"גייס!"תרחה עליו דנה והלכה אחרייה, אני נשארתי שם , "אז ניכנס ללסרט?!"שאל גייס כאילו כלום לא קרה,

"תריגעה!"אמרתי לו , והוא צחק, הרגענו את ליאן ונכנסנו לסרט,

"מאיפה אתה?"שאלתי את ניק, " אריזונה" "והוו באמריקה! בטח קשה לך לעבור לפה אה?"

"מתרגלים את יודעת...תרבות אחרת"אמר ושנינו צחקנו,

הסרט התחיל וראינו ... ממש מפחיד ישבתי ליד ניק יותר התרכזתי בו מאשר בסרט,שהוא נגמר יצאנו לאכול ,

"ייאלה באים לים..?"שאל גייס, "לים עכשיו השתגעתה?"שאלתי, 

"כן אני משוגע מה לא ידעת?!"הוא צחק ,וקרץ לי ,

"ייאלה יםם!!"צצרחה ליאן בשמחה, סוף סוך הם מסכימים על משהו....זהו דבר שלא קרה בשנים האחרנות ,

"אני לא חושב כבר מאוחר ומחר יש לי....צילמים"אמר דן, "על הבוקר?"שאל כריס, 

"כן , בחמש לזריחה אני יבוא בדיוק לביהס... " " ואני באה איתך " אמרתי לו וחייכתי,

בסוף הלכנו לים אני , ניק ,ליאן,גייס וכריס ,

רז ודנה הלכו ביחד הביתה, ולדן יש צילמים אז הוא חזר לישון ...

והוו איזה יפה הים בלילה....פשוט מהחלמות עמדנו שם , הסתכלתי על ניק שהחזיק לי את היד,

שנינו התקרבנו ו...

 

יפה?!! תגיבוו~~ ותירשמו למנויים!!השקעתי הרבה וזה רק ישתפר :)

 

נכתב על ידי Angel of love1 , 6/6/2012 20:28  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,462

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel of love1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel of love1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)