לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love stories


סיפור האהבה הכי רומנטי שיש תקראו תתאהבו

כינוי:  Angel of love1

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

פרק 3


פרק3  :

 

"אויי אני מצטער .."אמר גייס שנעמד לידנו..."גייס...מה?!"צרחתי עליו ,"בואו הולכים שלא נאחר לאוטובוס"

אמר ,באנו אחריו , אוף בכוונה להרוס לנו תקטע! חשבתי לעצמי,

"טוב בתחשב בזה שגייס החבר הכי טוב של דן הוא בטח יודע שדן.."ליאן לא סיימה לדבר וקטעתי אותה

"דן לא... הוא פשוט ידיד! אמרתי לך "

"כן...הוא רוצה יותר מזה תאמיני לי! תראי מחר בבוקר" "אוקי "

חזרתי הביתה חשבתי על מה שליאן אמרה לי את דן אני מכירה ממזמן! הוא ואני ידידים מעולים...הוא מושלם אבל לא בשבילי אף פעם לא חשבתי על מעבר איתו, הוא אולי...לא לא הגגיוני ... הוצאתי אתת המחשבה הזאת מראשי ,קמתי בבוקר מוקדם , נזכרתי בצילומים של דן , רצתי להתלבש,היה ממש מוקדם!

לבשתי את זה- http://up351.siz.co.il/up3/mykz0owodmrr.bmp התאפרתי ויצאתי , דן חיכה לי למטה, הלכנו ביחד לעבר  הים ,הים היה עשר דקות משם זה קרוב לבית , הייתה שתיקה בהתחלה..

"איזה יפה את " הוא פתח ואמר, "תודה " השבתי והמשכנו , "חשבת פעם להיות דוגמנים ?" הוא שאל

"זה החלום שלי! " אמרתי והסתכלתי בעיניו , "והוו אז אני שמח להגשים אותו" הוא אמר,לא ממש הבנתי מה זה אומר אבל שהגעתי הבנתי! "אז הינה הדוגמנית שלנו " אמרה קארין , המפיקה של דן ,עמדו שם כמה צלמים ,

הרגשתי בחלום , "מה..אני ?" מילמלתי,

"כן " אמר דן וחייך אלי! והו...אני לדגמן ..אני בכלל לא מוכנה! "יש פה הכול בגדים, איפור, תדגמני בקטלוג החדש שלנו עם דן , הוא סיפר לנו עלייך,"אמרה קארין , "ההורים שלי אבל .."
"יודעים...זה הכול הפתעה!!" אמר דן , הייתי בשוק! למה שיקחו אותי לדגמן פתאום!לא מכירים אותי בכלל מה כבר דן סיפר,איפרו אותי והביאו לי ללבוש בגדים מדהימים ! חדשים! לקטלוג החדש, בגדים מהחנות

את זה- http://www.polyvore.com/candy_colours/set?id=48981051

הרגשתי כמו ברבי גם מאיך שאיפרו אותי,והיה זריחה, הצטלמנו ביחד וגם לבד!חלומי מתגשם...זה אשכרה קורה!

ואני לא ידעתי בכלל עד שעיקלתי!

הלך ממש טוב הצילמוים וכולם שמחו ...היה כבר שעה שבע וחצי שסיימנו...והיינו צריכים לרוץ לביהס,

התלבשנו והלככנו , "אז איך היה? " שאל דן ,"מושלםם תודה אניי חיבת לך!"

"את לא חייבת לי כלום " אמר וקירב אותי אליו, "אני רוצה להגיד לך משהו כבר זמן רב.."הוסיף ,

אוי לא! האם משליאן אמרה יקרה עכשיו...לא לא....מה הוא יגיד!לא ייתכן ,

אבל שהוא הוציא את זה מפיו אני הבנתי...........

 

 

אוקיי פרק קצר..אני מצטערת על זה אני יפצה אותכם בפרק הבא :)תגיבו ותירשמו למנוים;)

 

 

הים בזריחה בשביל החשק ♥

נכתב על ידי Angel of love1 , 8/6/2012 14:58  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,462

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel of love1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel of love1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)