לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love stories


סיפור האהבה הכי רומנטי שיש תקראו תתאהבו

כינוי:  Angel of love1

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

הגשה לתחרויות


הגשה -תחרות כתיבה


הגשה :

 

זה החלום שלי משהו שתמיד רציתי,נשיקה ראשונה ועוד עם מישהו שבקושי הכרתי ,

הוא -מושלם בשבילי כמובן ,יש לו שיער חום -שטני ועיניים חומות -ירוקות ,

חזרתי ממסיבה בלילה,זה היה השנה, שבוע לפני החזרה ללימודים באוגוסוט, היה הליכה של רבע שעה ,

הלכתי בזמן ששמעתי שירים ולא שמתי לב למתחרש מסביב,ואז ראיתי לידי חבורת נערים שיכורים ,

נראו מסטולים אני בחיים לא ישכח את זה הם התקרבו אליי ושתתו כל שנייה עוד ,

ממש פחדתי והתחלתי ללכת ממש מהר, ועשיתי את עצצמי מדברת עם אמא שלי מרוב לחץ הסתובבתי כל שנייה אחורה לראות שהם רחוקים ושלא יבואו אליי, רעדתי הלב שלי דפק! ממש פחדתי באותו יום,

הוא בא מולי ובדיוק סובבתי את הראש, הוא הופיע וצרחתי בבהלה ,הבהלתי גם אותו, אמרתי לו סליחה

אני לא ישכח את השיחה הזאת! הוא היה חתיך ,"קרה משהו ?" הוא שאל , (אני מנסה לשחזר את השיחה)

לא עניתי בהתחלה הסתובבתי עדיין אחורה " היה נערים מאחורי שתויים שהתקרבו אליי"

הוא הסתכל .."אין עכשיו כלום " הוא חייך ואמר לי את שמו , וגמאני אמרתי לו את שלי ,זה היה הפגישה הכי מוזרה בחיי!ממש אבל ,

שרציתי ללכת כי שמתי לב שאנחנו מדברים שם הרבה באמצע הרחוב החשוך , הוא עצר אותי ,ושמעתי מאחורה את הנערים הם התחילו לצעוק כמו משוגעים ,שיכורים ממש, הוא לקח אותי למאחוריי עץ והתחבאנו שם,

הנערים האלה...אני בחיים לא ישכח את זה...הם היו כאלה מפחידים אף פעם לא הסתבכתי ככה,

היינו דבוקים אחד לשני על עץ כמו מפגרים, והנערים עברו משם ואחד מהם הבחין בנו, הוא הסתכל והסתכל

ויי זה כזה מסוכן להסתבך איתם!

והנער נישק אותי בשפתיים כן זה קרה! הייתי בשוק ,אבל הנער התרחק והם הלכו משם, אחד מהם צעק "הופה!"

והם שרקו אבל המשיכו , הלב שלי דפק כמו משוגע !ממש פחדתי...

אבל זכיתי לנשיקה ראשונה עם הנער הזה....שרק עכשיו הכרתי ,

 

-

 

זה קרה לי באוגוסט 2011, כאילו בחופש הקודם בסופו,

וזה אמיתי לגמרי! מקווה שאהבת ♥

נכתב על ידי Angel of love1 , 12/6/2012 19:56  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,462

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel of love1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel of love1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)