לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love stories


סיפור האהבה הכי רומנטי שיש תקראו תתאהבו

כינוי:  Angel of love1

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

פרק 5


פרק 5 :

"אמא?" שאלתי ,הסתכלתי לצדדים וראיתי את אמא ואבא שלי , הייתי בחדר לבן גדול, "מאמיי הכול יהיה בסדר מתוקה!" אמרה לי אמי וחיבקה אותי , "היא התעוררה" אמרה האחות בבית חולים ,

"כואב לך משהו?"שאל אבי, "לא..אני בסדר איפה ניק...ניק!?"שאלתי בצעקה מחפשת בצדדים,

"אל תדאגי הוא בסדר" אמרה אמי והריגעה אותי, לרגע היה לי פלאשבקים מהשריפה במבנה,

"השכבה..?"שאלתי ,ופתאום ראיתי את ליאן ודנה נכנסות לחדר וצורחות מאושר ,הן חיבקו אותי, "אוויר"

צעקתי בקושי נושמת , וכולנו צחקנו, "יש לכם בינתיים חופש עד  שיסדרו ויצבעו ויגלו מה גרם לשכבה"

ענתה אמי, אני כבר רציתי לצאת מהבית חולים הזה שחנק אותי,

אחרי כמה בדיקות הייתי בסדר, שיחררו אותי, ראיתי בחוץ את כולם, דן, גייס, כריס,רז, דנה וליאן מהצד ראיתי שגם ניק שם! כולם חיבקו אותי, ושמחתי להשתחרר, "תודה" אמר לי ניק והסתכל עליי בעיניו ,

"אני לא יודע מאיפה באלך האומץ להיכנס לכל השריפה ולחפש אותי" הוא הוסיף,

הסתכלתי עליו עדיין בעיינים , לא קולטת עדיין מה היה, "אני.."לא סיימתי לדבר והרופא קטע אותי,

"אוקי מאי...את משוחררת הכול בסדר תשמרי על עצמך " חזרנו הביתה, ונשכבתי על המיטה נרדמתי,

אחרי יומיים של מנוחה וכמובן החופש הרגשתי מעולה, קמתתי כמו חדשה, הייתי לבד בבית ההורים שלי עבדו היה בוקר, שתיתי שוקו ואכלתי ארוחת בוקר מסוועיה, וניכנסתי לפייסבוק, שמה כל החב'רה היו מחוברים ,

ראיתי שליאן שלחה לי הודעה,

ליאן: היי מה דעתך על יציאה היום בערב ?הבית של גייס ריק,

אני : נשמע מעולה באלי
ליאן: בטח אחרי מה שעברת ייאלה אני יבוא אלייך ונתארגן בערך בשבע

אני : סבבה מי בא?
ליאן :כולם את יודעת..
אני : הממ ניק?
ליאן: אוווהוו ברור!! הוא שואל עלייך דרך אגב,

אני: עליי ! דיי טוב ניפגש...
ליאן: סבבה יהיה כיף,אה..ודן בא..

אני : אוקי..אני לא יוכלה להתעלם ממנו כל החיים! אני ידבר איתו

בערב ליאן באה אליי והתארגנו ביחד, התאפרנו עשינו מחליק, ולבשתי את זה- http://israblog.co.il/nanafiles/upload/Xternal/IsraBlog/80/21/62/622180/posts/19188982.gif

יצאנו ונפגשנו עם דנה לממטה, ביחד הלכנו לעבר הבית של גייס,כבר מרחוק שמענו את המוזיקה משם,

"אח...גייס בליין גדול!"צרחתי שניכנסו לביתו, הוא בא אלינו, כולם כבר היו שם חוץ מניק,

"איפה ניק?" שאלתי, "מתעקב " ענה כריס, בחנתי את האנשים שהיו במסיבה וראיתי את טלי!! טלי!

מה הקופה הזאת עושה פה ! הלכתי לעבר גייס וביקשתי ההסברים,

"היא פשוט באה עם איזה מישהו שהזמנתי.."ענה,"אתה יודע זה תירוץ להיכנס לפה!"

""אני בטוח.. ייאלה כל עוד היא לא מפריעה הכול..."גייס לא סיים לדבר וראיתי את טלי נמרחת על ניק שבדיוק נכנס, "ללא מפריעה??"צעקתי והתקדמתי לעברם, בדרך נתקלתי בדן, שיט דווקא הוא!שילך למעריצות שלו אין לי זמן, "היי" הוא אמר, "היי.."אמרתי לא ממש מתייחסת אליו הסתכלתי על דן וטלי, "אני..ילך" הוא הוסיף והלך משם, אני עמדתי שם כמה שניות,הסתובבתי וראיתי שדן יושב בבר, אויי נו!! מה עשיתי,

"דן ..סליחהה" אמרתי לו והתקדמתי לעברו, "על מה? אני מבין שהרסתי הכול " הוא אמר ושתה מהוודקה שהייתה בידו , "דיי תפסיק לשתות!"צרחתי עליו והחזקתי בידו, "אני לא מעניין אותך...אז עופי לי מהחיים!" הוא צרח ופתח את הבקבוק השלישי, "דן! אתה לא כזה...ולא הרסתה כלום אני פשוט..."

"מה אני..? הדוגמן החביב, הילד של אמא?! אהה?!תעזבי אותי" ברגע זה הבנתי שדן ממש שיכור ! הוא חייב לחזור הביתה, הוא אף פעם לא מדבר ככה ! מה עובר עליו....הסתכלתי לצד,ולא ראיתי את ניק וטלי,

נו באמת זה מה שחסר לי עכשיו!שניהם דווקא נעלמו, "גייס!"צרחתי עליו אבל הוא היה עסוק בלריב עם ליאן כמו תמיד, הוא לא הקשיב לי, חיפשתי מישהו שיגיח על דן..שלא יעשה שטויות,אבל דנה ורז רקדו ביחד,

"כריס!"צרחתי שראיתי שהוא עובר לידנו , הסברתי לו את המצב ורצתי לחפש את ניק וטלי,

"אני לא צריך שישיגחו עליי!" צרח דן בכעס ורצה לפתוח את בקובוקו החמישי!!!!"תפסיק כבר!"צעק עליו כריס

והעיף לו את הבקבוק מהיד, הבקבוק נשברר על הרצפה, דן הסתכל על כריס בכעס רב,

אני הסתובבתי אליהם...זה לא דן! איפפה דן שלנו..?..מילמלתי,"מה הקטע שלך! עוזר לכולם! אהה?!תפסיקק!"

צרח דן על כריס והעיף לו בוקס, הייתי בשוק!הסתכלתי עליהם המומה! כריס ניסה להרגיע את דן שלא יעשה דרמה,

סימנתי לו לעלות את דן למעלה לחדר,

אחרי כמה דקות שלושתנו היינו למעלה אני כריס ודן השיכור! "דן תתאפס על עצמך!"צרחתי עליו, אבל דן היה מסטול, ולא התייחס, "תישאר פה עד שנבוא אל תזוז" אמר כריס,

"אני יהרוג את ניק! נראה אותו מולי" צעק דן , "די כבר אל תזוז!"צעקתי ואני וכריס סגרנו את הדלת ורצנו להזעיק עזרה מלמטה, וגם מים לדן, ניק לא נראה באופק, וגם לא טלי רתחתי מזעםם! איפה הם! אמרתי לדנה לברר אבל היא הייתה די עסוקה במיזמוזים עם רז שלה, אני וכירס רצנו למעלה במהרה,

"חייבים להריגע אותו שלא יקרה אסון!"צרחתי ,אבל שעלינו למעלה...היה מאחור מדי!היינו בשוק...שיט ! זה לא קורה...דן דן לא היה שם!

 

 

 

ניק וטלי

נכתב על ידי Angel of love1 , 15/6/2012 14:58  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,462

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel of love1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel of love1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)