לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love stories


סיפור האהבה הכי רומנטי שיש תקראו תתאהבו

כינוי:  Angel of love1

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

פרק 7


היי אתם יוכלים להירשם למנויים? פשוט זה די מתיש כל הזמן לעבור בבלוגים ולעדכן אחד אחד, אז אני אשמח אם תירשמו וככה זה יודיע לכם ותבואו לקרוא :) עכשיו לפרק♥

ותראו בדף דמויות הצטרפה דמות חדשה איילין :)

 

 

"תכירו את איילין " אמרה המורה כולם הסתכלו על החדשה, אני ניסתי להבין מאיפה היא מוכרת...אוקי אולי אני מדמיינת...

"היי" אמרה איילין ובחנה את הכיתה, היא נעצרה שהסתכלה על גייס, ואני ...די שמתי לב לזה,"לא..רק שלא תשים עין עליו" מילמלתי,מזל שליאן לא שמה לב, "הממ איילין שבי שם ליד רז" אמרה המורה ואיילין התקרבה לעבר רז, אני וליאן התיישבנו לפניהם בשולחן אחד, אבל אוי לא! דנה יושבת ליד רז...אבל איפה היא??הרי היא באה איתנו בבוקר..ונעלמה פתאום..."איפה דנה?"שאלה ליאן, "נעלמה!"אמרתי באמת שנינו לא הבנו איפה היא, המורה התחילה ללמד, ואז דנה נכנסה באמצע,

הסתכלנו עלייה במבט של "איפה לעזעזל היית??" "דנה מה קרה לא מתאים לך לאחר..." אמרה לה המורה, "אני מצטערת "היא אמרה "טוב שזה יהיה פעם אחרונה שבי" דנה התקדמה לעבר מקומה ואז שמה לב שאיילין יושבת במקומה ליד רז! "הממ אני יושבת פה" אמרה לאיילין, "אני מצטערת לא ידעתי פשוט.."היא לא סיימה לדבר והמורה קטעה אותה, "הממ דנה שבי ליד ...טלי בינתיים" "מה?! לא!"צרחה דנה, "זה בסדר גמאני לא רוצה לשבת לידך " אמרה טלי בכעס, "אל תדאגי שיעור הבא את לידי" לחש רז לדנה וקרץ לה, כל השיעור ראיתי שאיילין הסתכלה על גייס, וליאן גם הסתכלה על גייס, והוא בכלל בחלומתיו,

"אז...הטיול השנתי שלכם עוד שבוע ...אני יביא לכם אישורים עד מחר הם אצלי חתומים" סיימה המורה את השיעור,ישר גייס התעורר ,"ייש טיול שנתי עם..ניק!"מילמלתי, יצאנו להפסקה וישבנו במקום הקבוע שלנו, כולנו רק דן לא היה משום מה , "איפה דן?" שאלתי את כריס שהצטרף עם ניק, "מדבר עם החדשה זאתי איילין כן " הוא אמר, אני די הופתעתי, טוב שיהיה לו בכיף ,

"שמתם לב איך היא מסתכלת על גייס" אמר כריס וצחק, "מה עליי?!"התערב גייס פתאום "מה לא שמתה לב יא עיוור"אמר רז, "וואלה ..טוב איך אפשר שלא אתם יודעיםם " אמר גייס מתגאה, "תוריד ת'אף חמודי היא עוד לא מכירה אותך" אמרה לו ליאן, "היא עוד תכיר...."אמר גייס, ליאן השתתקה ופרצופה נהיה עצוב, "אזז טיול שנתי שבוע הבא אה??" אמרתי משנה נושא, "כן סוף סוף הכי כיף השנה!" אמר כריס, "הולך להיות להייט חב'רה במיחוד בלילה..."צחק גייס, "כן בלילה שלא תתכונן לנקמה משנה שעברה!"צרחה עליו ליאן ,כן שנה שעברה גייס הבהיל כמעט עד מוות את ליאן בלילה....אני מחכה ליום שהם יסתדרו ...

"אויי אני מפחחד!"צרח גייס בציניות וכולם צחקו בדיוק אז דן ואיילין באו, "היי "אמרתי לדן וחיבקתי אותו,"היי הממ מכירים איילין ...חב'רה...חב'רה איילין" אמר דן והכיר לנו אותה "היי ביי " אמרה לה ליאן, ואני הסתכלתי עלייה במבט של תשני גישה!

אבל ליאן הלכה משם לכיתה, "הממ הי "אמרה איילין שקצת נפגעה מליאן,"היי אל תתיחסי לקופה היא תמיד ככה מבינה"אמר גייס והתקרב אלייה, איילין הסמיקה, "טוב בואו נגמר ההפסקה" אמרתי הורסת את הרגע,

וכולנו חזרנו לכיתות, היום עבר מהר וחזרנו ....בדרך:

"הי מה ישלך מהחדשה?"שאלתי את ליאן ,"סתם לא באה לי טוב" ענתה, קצת מעוצבנת , "באמת מעצבנת!תפסה לי את המקום ליד רזוש!" אמרה דנה, "היי תירגעי זה המורה אמרה לה לשבת שם וליאן...אז היא שמה עין על גייס אזמה! כל אחת חדשה ככה זה גייס דא! והוא גם כזה..."

"היא פלרטטנית מעצבנת!"אמרה ליאן ודנה הינהנה בראשה להסכמה," את חושבת שעם דן אין לה כלום?"שאלה דנה, "מה..לא...הוא ידיד...זאת אומרת " לא סיימתי לדבר וראיתי מולי את איילין ודן...ממש קרובים הם התנשקו!

אשכרה התנשקו אחרי כל מה שקרה לי עם דן!אני בשוק מה הולך פה אני רואה טוב?!

גם ליאן ודנה הסתכלו עליהם בפה פעור...ברצינות ?! היא לא שמה עין על גייס? "רק היום באה הכלבה!"אמרה ליאן והסתכלה עלייה,עוד שניה הייתה יוצאת עליה! אבל אני בשוק מדן...

 

 

נכתב על ידי Angel of love1 , 29/6/2012 15:53  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,462

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel of love1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel of love1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)