לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love stories


סיפור האהבה הכי רומנטי שיש תקראו תתאהבו

כינוי:  Angel of love1

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

פרק 8


איילין הסתכלה עליי במבט מרושע, "בואו נלך מכאן " אמרתי ,"מה..מאי.." אמרה דנה, " בואו נחזור" הוספתי ושלושתנו הלכנו משם , בזמן שאיילין ודן התנשקו שם, " אני לא חשב זה ילך" אמר דן ,"מה זאת אומרת?" שאלה איילין, "לא מתאים לי עכשיו אל תעשי את זה יותר" הוסיף , "את הממ מה?!"

"אל תנשקי אותי בטח שלא בציבור אני מכיר אותך רק ליום מצטער אני לא חושב יצא מזה משהו " אמר דן והלך משם , "אוקי "צחקה איילין ,

הגעתי הביתה והתיישבתי על המיטה כל פעם התמונה שדן ואיילין התנשקו חלפה לי בראש, אז מה הוא סתם אמר לי שהוא אוהב אותי? ומה הוא מנשק אותה היא רק באה! המון מחשבות עלו לי בראש, עד שהטלפון צילצל ,

"הלו " עניתי ביובש, "היי מאמי מה קרה?" שאלה ליאן מהצד השני, "כלום סתם יום מעפן"

"ממש לא אני בדרך אלייך יוצאים לקניות" אמרה וניתקה, אפילו לא הספקתי להגיב, טוב אולי שופינג יעזור לי עכשיו, סידרתי את השיער והתאפרתי קצת לבשתי את זה- http://fun2.off.co.il/up_imege/uploads/1301828248.png ויצאתי, "מהמממת!!"צעקה ליאן שיצאנו , "גם את מאמוש" אמרתי לה והתחבקנו, "איפה דנה לא באה?" שאלתי, "אצל רז " "אוו הבנתי חח"

ישבנו בתחנה וחיכנו לאוטובוס, "אל תתרגשי מאיילין" אמרה לי ליאן, "כן ברור היא סתם אני לא יגיד את המילה הזאת... אין לי כוח אליה" "רק איך דן שיתף עם זה פעולה?!" הוספתי, "לא יודעת אולי הוא לא ...אולי היא נישקה אותו או לא יודעת מה אולי לא ראינו נכון תדברי איתו"

"לא נראה לי שבזמן הקרוב " האוטובוס הגיע ועלינו אליו, "כרייס" צעקה ליאן שראתה אותו, הם התחבקו , "היי" אמרתי לו, "מה קורה יוצאות לבלות?" הוא שאל, "מה עם לא!" צחקה ליאן, "שמעתם מדן קבענו לצאת הוא לא בא לתחנה " אמר כריס, "מה?! למה?" שאלה ליאן, אני כבר ניחשתי איילין!

"לא יודע פשוט אני הוא וניק קבענו לצאת כי לאמא של ניק יש יומלדת אז הוא רוצה לקנות לה מתנה יפה ..." אמר כריס, אני ישר נדלקתי...ניק?! יהיה בקניון יאי! קצת שמחה לא תזיק אחרי הקטע עם דן,

"הממ ודן לא עונה ??" "לא הוא פשוט נעלם ! לא מתאים לבן אדם!" אמר כריס, "בטח הוא עם איילין " אמרתי לפתע, "מה איילין? החדשה? מה היא קשורה?" שאל כריס מבולבל, וליאן סיפרה לו את כל הסיפור, אוף

"לא טוב....מה נראה לה היא רק הכירה אותו!" אמר כריס , "והוא דווקא די שיתף פעולה" אמרתי עצבנית,

"אין מצב דן לא כזה הוא לא גייס סמכי עליי צריך לדבר איתו" "ו...מה להגיד לו?! התנשקה עם איילין אה?! היה לך כיף?"

"לא די מאי אולי לא ראיתם טוב צריך לבדוק ת'עניין" אמר כריס, "אני ראיתי טוב מאוד!" אמרתי, "נדבר איתו" התערבה ליאן , הסתכלתי עלייה במבט שואל, "זה לא יזיק" הוסיפה,

ירדנו בתחנה לקניון ניק חיכה שם , והוו כמעט התעלפתי נהיה לי חם פתאום , "מישהי פה מאוהבת" אמרה לי ליאן בלחש, "דיי " צחקתי, "היי " אמר לנו ניק הופתע לראות אותנו , "אני יעזור לך אם אמא שלך " אמרתי לו וחייכתי חיוך רחב, חיוך גם נהיה על שפתיו, "תודה" הוא אמר,

"בואו "

כולנו עברנו במיליון חנויות עד שמצאנו את החנות המושלמת לאמא של ניק, "והוו היא תאהב את זה" אמר ניק, "אני בטוחה" "תעטפו" הוספתי, קנינו לה ערכת קוסמיטקה מהממת עם מלא דברים בתוך כמובן מסופר פארם,

"תודה "אמר לי ניק" בכיף"

"דן" אמר פתאום כריס, "מה קרה?" שאלתי, "דן בא לקניון "

"טוב שהוא נזכר באמת..."אמרתי בכעס, "היי" אמר לנו דן ," היי?! איפה הייתה?! שעה אני מחפש אותך אחי!"אמר לו כריס, "סליחה הטלפון שלי נדפק והייתי במצב רוח נורא"

נורא...למה נורא...הרי התנשק עם איילין ונראה שמח מאוד , "נורא אתה אומר..."אמרתי ביובש, "מה ישלכם?!"

שאל מבולבל , כריס לקח אותו לצד אנחנו בינתיים התיישבנו ליד ארומה בקניון , "איילין אחי!? אחרי מה שאמרתה למאי רציני?!" אמר לו כריס, "מה איילין?? לא לאא!" צרח דן אפילו אני שמעתי, "מה לא ... מאי אמרה לי ש.."

"עזוב אחי איילין הזאת נישקה אותי חשבה יש ביננו משהו ... " "אז ...אין כלום ?" "לאא למה אחרי מה שאמרתי למאי נראה לך?" שניהם התישבו לידנו וכריס לחש לי מה קרה, לא ממש האמנתי ...אבל דן..טוב לא נראה לי הוא ישקר ואיילין הזאת רוצה את כולם! שמה עין על גייס אפילו, "היי "

אוי לא מדברים על הכלבה.... " מה ?"אמר לה כריס כמובן איילין באה וממי אם לא טלי עמדה לידה עם הגלידה המעצבנת שלה! "מה קורה" שאלה איילין, "בסדר...את יודעת..."אמר לה כריס בכלל לא מתייחס, "עזבי אלה אין להם יחס לחדשים" אמרה לה טלי, וקרצה לניק מה נראה לה!?

שניהן הלכו , "מה המצב?" שאל ניק הוא הכי לא מעודכן, "איילן הזאת עזוב אני לא יעשה עליה חרם עכשיו " אמרתי לו,"מה היא כבר עשתה?"

"נישקה את דן!" "מהה?? והוא לא רצה?!" "פחח לא" התערב דן, "עזבו אותכם מזאתי ייאלה בואו נראה סרט משהו הבית שלי ריק" אמרה ליאן, "אני יזמין את גייס" אמר דן , "אהה גיס?" שאלה ליאן והסמיקה, "כן ... לא טוב?" הוא שאל וצחק, "ורז ודנה ייאלה בואו "

"אוקי אז בערב יותר מאוחר אצלי" אמרה ליאן וחזרנו הביתה, שהגעתי הביתה חשבתי על הכול ,כנראה טעיתי...איילין הזאת מה נראה לה! פתחתי את  הפייס היה עוד זמן עד לערב אצל ליאן, סתם השתעממתי שם בדף בית, חלק מהשכבה חפרו לי לא היה לי כוח לענות .... נעצרה נשמתי שקראתי את ההודעה הזאת... הייתי בשוק

איילין : דבר איתי זה בנוגע לאתמול;)

היא רשמה את זה...לניק! מה..לא לא מה היה אתמול למה האישה הזאת עושה לי את המוות!

נכתב על ידי Angel of love1 , 9/7/2012 19:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,462

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel of love1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel of love1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)