לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love stories


סיפור האהבה הכי רומנטי שיש תקראו תתאהבו

כינוי:  Angel of love1

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

פרק 9


קפאתי שם... אוקי זה לא יהרוס לי את החיים בטח גם זה אי הבנה אני מקווה...אין מצב שניק..לא טוב הגיע השעה, חיפשתי מה ללבוש למסיבה בערב אצל ליאן, ואז מישהו דפק בדלת...טוב אני לא מצפה למישהו ,

הלכתי לפתוח,

"איילין?" שאלתי מופתעת שהדלת נפתחה, "או הי  "אמרה וחיייכה חיוך זדוני היא החזיקה מזוודות , "אפשר לדעת מה את עושה בבית שלי ?" היא לא ענתה ונכנסה מה נראה לה חצופה!! "היי" הסתובבתי עמד שם נער דומה לאיילין הוא ממש יפה גבוה היה לו שיער שחור ועיינים נוצצות כאלה, "אאה..?הי?" שאלתי כולי מבולבלת ...ונזכרתי שאני בכלל לובשת פיגמה!  "אח שלי " התערבה פתאום איילין, אח?? שלה מה הם עושים פה לעזעזל ?! "טוב עם כל הכבוד למה אתם מתפרצים לבית שלי?!" אמרתי בכעס, "לא ככה מקבלים אורחים .. " שמעתי קול..או שיט ...אבא?!

"אורחים!?" צעקתי, "כן סער ואיילין ... חשבתי שאמרתי לך שיבואו ללון אצלנו בשבועות הקרובים "אמר אבא, "מה לא מתי? ומי אלה?"

"מי אלה?" התערבה איילין וצחקה, "איילין וסער תגידי הכול טוב? הם הילדים של החברה כי טובה של אמא שלך וההורים שלהם נסעו כי דודה שלהם התערבה בתאונת דרכים , אז הצענו להם לבוא אלינו כי יש מקום ... תהי נחמדה" הסביר אבי, "מה מתי אמרתה לי את זה אחח" אמרתי הסתכלתי לצדדים פאק הם אשכרה יגרו פה! איילין המעצבנת שיט והאח הזה ... יופי גם כן חתיך הוא והוא גר איתי די מה נכנס לחיי מה זה המזל הזה ?!

"תראי להם את החדר אורחי..."אבא לא סיים לדבר והלכתי לחדר שלי וטרקתי את הדלת, "זה בסדר מצאתי," אמר סער והוא ואיילין הלכו לפרוק את המזוודות, ישבתי בכיסא..שיט המסיבה או וי ! קיבלתי שיחת וידאו מדנה בסקייפ , "היי מאמאי" אמרה , "הי!" צעקתי ממעוצבנת, "מה יש חיימ?"

סיפרתי לה הכול מכל היום הזה ועד שאיילין ואחיה החתיך גרים איתי מעכשיו! "תקישיבי אני עכשיו באה אליך נתארגן ביחד ונשכח מכל זה" אמרה דנה ויצאה לעברי, אני המשכתי לחפש מה ללבוש אוחח עד שמצאתי ,

http://www.polyvore.com/avril_lavigne/set?id=51792929 התאפרתי מול המראה וחשבתי על איילין ... איזה מעצבנת מאז שנכנסה לחיי הרסה אותם! ואז נזכרתי שהגיעה.... כן היא הייתה מוכרת לי נכון ראיתי אותה כבר! אוי ..שמתי יותר מדי אודם ...

"הי" שמעתי קול , הסתובבתי, או סער.."מה?" שאלתי אותו מורידה קצת מהאודם, "והו שמלה יפה לאן את.."

קטעתי אותו, "מה אתה רוצה?" "איפה השירותים? " שאל, "רציני! אתה יודע למה נועד הדלת?!"

"לא שחכתי ""במסדרון מול צד ימין! ובפעם הבאה תדפוק" צרחתי, "נראה אם יבוא לי ... " הוא צחק והלך משם .. בזמן שטורק את הדלת, אין לי מושג למה אני מתנהגת אליו ככה אולי בגלל שהוא אח של הילדה שאני הכי שונאת בעולם!

"מה שוב?!" שאלתי בכעס, אבל הפעם זה היה דנה,"אופס" אמרתי, "אוו מאי האף שלך..." צחקה דנה ונכנסה, "אויי נמאס לי!" צרחתי שהסתכלתי במראה כל האף שלי היה אודם , "די תירגעי , "

נשכבתי על המיטה , "חיימ מה קרה? " "סיפררתי לך כל הרע שיכול להיות!" "טוב...סער לא הכי רע" "די די! תעשי טובה הוא אח של איילין! ועכשיו אני גרה איתם...אוו גרה!" צווחתי,

"ייאלה באות?" שאלה איילין שהתפרצה לחדר, "לאן ?!" שאלתי מבולבלת , "למסיבה של ליאן !" אמרה וחייכה אוו החיוך המעצבן הזה, "לא זכור לי שאת מוזמנת, " אמרתי בכעס, מתעלמת מדנה שמסמנת ל להירגע, "תקשיבי חצי שכבה ויותר מוזמנת...זה אומר שגם אני " היא צחקה והלכה משם היישר לדלת בדך לליאן הביתה!

"מי הזמין את כל השכבה?!" צרחתי , דנה הסתכלה עלי גם היא מבולבלת,

"טוב תירגעי מאי הכול יהיה בסדר!" אמרתי לעצמי , "בואי אני יאפר אותך" צחקה דנה, התאפרנו ושסמיינו יופי חזרתי לעצמי סמנו בושם ויצאנו ,

בדיוק סער יצא מחדר האורחים , "אוו באות.? " שאל ,דנה הסתכלה עלי יודעת שאני עוד שניה אתפוצץ, "אתה למסיבה של ליאן..?"שאלה דנה הכי ברגוע שיש, "כן נו ברור איילין סיפרה לי ייאלה בואו , "הוא אמר מתלהב והתקדם ,אנחנו אחריו , הזכרתי לעצמי להירגע והמשכתי, נכנסנו למסיבה ראינו את ליאן בצד, ישר רצנו אלייה לברר כמה דברים , "מה הולך פה?!" שאלתי מכלילה את כל השאלות שהיו לי, "מסיבה!" צרחה ליאן בקושי שמעו אותה היה שירים על פול ווליום, וכולם רקדו והשתגעו, "מהה מסיבה ממתי זה נהיה שכבתי?" שאלה דנה,

"לא יודעת ! גייס הזמין את כולם בהתחלה כמעט הרגתי אותו אבל סבבה עכשיו " אמרה והלכה לרחבה לרקוד, סימנה לנו לבוא, לי לא היה כוח ישבתי שם על כיסא עם כוס מים , "און דה פלורר!!"מישהו צעק ורקד, בית משוגעים...למה באתי! אני בכלל לא רואה את כל הח'ברה, פתאום רז בא, "אני גונב לך את דנה" הוא לחש לי וצחק, "מה שבאלך "אמרתי באי חשק, דנה הלכה איתו כמובן לפני ויידאה זה בסדר מצדי, 

"את לבד אני מופתע" שמעתי קול , חשבתי ניק הסתובבתי באושר ראיתי את סער, "אוחח"מילמלתי אוי הוא שמע, "מה ישלך ממני ?!"  

"אני לא שומעת ! מה?!" למרות ששמעתי טוב מאוד, "בואי בחוץ , "אמר וגרר אותי לגינה, "מה?"

"עכשיו אין לך תירוצים מה ישלך ממני?!" שאל ,"כלום הכל סבבה ששני זרים נכנסים לביתי ואחת מהם הורסת את חיי ממש כיף חיים שמע"

"הורסת לך ת'חיים?!" שאל סער מופתע, "אוי עזוב זו אחותך" אמרתי ביובש, "תפסיקי אני הולך לגור איתך עכשיו כמה זמן ! אז די !" "לא באלי להפסיק" אמרתי והסתכלתי בעיניו והוו יפות ממש דבש, די מאי מה את עושה למה את  בוהה בעיניו לא לא שני כיוון די! הזזתי את עיניי ממנו וקיבלתי שוק!

 

 

 

 

 אז..מה היא ראתה יש ניחושים ?

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Angel of love1 , 22/7/2012 11:43  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,462

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel of love1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel of love1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)