לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love stories


סיפור האהבה הכי רומנטי שיש תקראו תתאהבו

כינוי:  Angel of love1

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

פרק 2


ישבתי ליד ויל וגייק ישב שולחן לידנו ליד כריס , "יש לי הודעה מצערת עבורכם" אמרה המורה, "כן אנחנו יודעים חזרנו לביהס.." אמר דין , "לא ...אני אתגעגע לכולכם באתי להיפרד" היא אמרה וקיבלתי שוק...היא אמרה הרגע להיפרד?! המורה הזאת איתנו מכיתה ט' מאז הפיצול לא לא זה לא קורה... "למה?" שאלתי, "לא רואים ?" היא חייכה , "את בהריון" צרחה מעיין , וכולם צחקו, "והוו " מילמלתי, "כן כן ..אני לא אחזור בקרוב יהיה לכם מורה חדש... הוא כבר יבוא יציג לכם את עצמו ממחר הוא ילמד אותכם הוא המחנך החדש שלכם אז קבלו אותו כמו שאתם יודעים ..בינתיים אני יציג את גייק, " המורה אמרה והסתכלה עליו וחייכה חיוך גדול , "הוא חדש בכיתה אז תקבלו אותו יפה כמובן כמו שאתם יודעים ואוהבים ..ו.."

"ברור בוא שב לידי " אמרה עדי , "אוף איתה.. " מילמלתי לאוויר, "מה קרה?" שאל ויל ,"עדי לראות שוב את הפנים שלה זה לא חוויה" אמרתי וויל צחק, "הממ אני יושב ליד מאט, " אמר לה גייק וכולם היו בשוק ..יפה לסרב לעדי זאת התחלה! ... "טדי " אמרה המורה לרגע כולנו התרכזנו בו... הוא נכנס לכיתה אוי מי גוד זה מורה?! אני בשוק לא אמיתי הוא מושלם ...ממש יפה וצעיר ו .. והו! ראיתי את המבטים של כולן אוקיי הוא לא הסגנון שלי אבל כמעט של כולם כאן, קיבלתי הודעה ממעיין "או מי גוד אין לי אוויר" היה כתוב והתחלתי לצחוק בטעות בקול רם , אפחד לא ממש התייחס אליי משום מה! תמיד אני במרכז העיניים .. טוב נו .. יעבור להם " משהו מצחיק?" שאלה המורה, אוי דווקא היא שמעה," לא סתם ויל רעב " אמרתי , ויל הסתכל עליי במבט של את מזה מתה... המורה שינתה את כייוון מבטה וצחקה לעצמה, "ויל רעב? רציני?" שאל ויל ,"הייתי חייבת להחיזר לך" "יש לך מזל שאפחד לא שם לב"

"טוב טדי תציג את עצמך" אמרה לו המורה, "היי אני טדי בן 24 אני למדתי בעבר תואר ...ובלה בלה בלה"

סיפר את כל סיפור חייו הבנות כולם הקשיבו אני עיצבנתי את ויל אין כיף מזה, "טוב די!" ויל צעק ,"סליחה?" הסתכלה עליו איזבל המורה, "לא יפה לקטוע את טדי בדבריו .. "אמרתי לו מנסה לא להתפוצץ מצחוק, "מה אני לא לאא דיברתי אל טדי .. "ניסה ויל להציל את עצמו, "לא זה בסדר כבר סיפרתי לכם הכול , "אמר טדי , "מורה טוב נחמד חטוב... "קיבלתי הודעה ממעין התחלתי לצחוק שוב הפעם בשקט, "טוב אז זה טדי הוא ילמד אותכם ממחר ו..תהנו .. "

"איך לא...!?" צחקה עדי, "אתה מעביר שיעורים פרטיים?" שאלה נעמי וכולם התחילו להתפוצץ מצחוק, "זה לא שאלה רלוונטית כעט" אמרה איזבל , "לא זה בסדר אני מעביר שיעורים כן למי שיצטרך" אמר טדי, "אוחח למה הוא אמר את זה עכשיו כולם יעשו את עצמם גרועים בשבילו " אמרתי, "חכמה" צחק ויל "אני יודעת תודה"

הגיע סוף היום מעיין ונעמי רק חפרו על המורה החדש החלטתי איכשהו לצאת מהם , "מסיבה היום בביתי כולם מוזמנים " הכריז דין , "כולם ?!!" צעקה עליו מעיין, "כן יש בעיות ?"

"טוב תעשה מה שאתה רוצה זה הבית שלך " היא אמרה והלכה משם " נכון שלי אל תתערבי לי"

"חח ומאיפה לך שיש לכולם את הכתובת שלך ?"שאלתי אוותו" וואלה" הוא כתב את הכתובת שלו על דף וטלה בכניסה לשכבה, "למקובלים בלבד רציני?" שאלתי אותו והתחלתי לצחוק, "כן שההוא מיא 6 לא יבוא לי החנון הזה " "איזה רע!" צרחתי עליו, "אני יודע" הוא צחק "טוב כולם הכתובת שלי בכניסה לשכבה תביאו בגד ים יהיה מסיבת בריכה" הוא אמר , כולם התחילו להשתגע בשמחה ורצו לעבר כניסה לשכבה" לא ייאמן " מילמלתי, "כן האהבה...האהבה" הוא צחק,

"אתה בא גייק?" שאל אותו מאט, "ברור" "יופי אני הדיי גיי כדאי לך  נתראה שם אחי יש לי אימון ביי " הוא אמר ורץ לעבר כריס שניהם הלכו, "טוב אני מאחר לאימון שלי ביי חיימ " אמר לי דין והלך, חיפשתי את ויל מישהו לחזור איתו הביתה! לאן מעיין נעלמה.. ואיפה ויל.. בטח נינה כבר חזרה הביתה עם נעמי... יופי נשארתי לבד איזה ייופי! הלכתי בכעס לעבר היציאה מהביהס.. שיט שחכתי את המפתחות בכיתה ! אוי לא! רצתי לעבר הכיתה במהרה ולקחתי אותם באתי לצאת ונתקלתי במישהו , "סליחה" אמרתי והרמתי את הראש זה היה גייק... החדש,

"זה בסדר.." הוא חייך , חייכתי בחזרה ועמדנו שם כמה שניות הייתה דממה, העיניים שלו ... הוא הזכיר לי את..די הבטחתי לעצמי משהו אין מצב... "אתה בא היום ?" שאלתי, "כן אני חושב"הוא ענה, "טוב..נתראה" אמרתי והלכתי משם הלב שלי דפק בחוזקה וכולי נהייתי אדומה העיניים שלי נצצו וכל הראש שלי היה מחשבות עליו די זה לא קורה מה כל הסימנים האלה אני מאוהבת?! אין מצב אני בקושי מכירה את הבנאדם! די ונסה לא.. "ונסה!" שמעתי קול " וילוש לאן נעלמתה?"  "לאן את נעלמת שנה אני מחפש אותך " "אני זאת שנשארה לבד!!" צרחתי עליו " כבר לא" הוא חיבק אותי והלכנו ביחד הביתה,

"כמובן הבעיה של מה ללבוש בערב עלתה לי בראש אבל הייתי חייבת מנוחה אכלתי צוהריים והתישבתי על המיטה.. והוו אח שלי צריך לחזור מהצבא בקרוב.. סוף סוף .. נחתי קצת...ושקמתי היה כבר שעה שש בערב! טוב שעתיים להתארגן לחץ תירד... איך ישנתי כל כך הרבה?! התקלחתי ורצתי לארון שנה יקח לי למצוא מה ללבוש...התחברתי לסקייפ ובחרתי עם נינה מה ללבוש, "לדעתי כריס יאהב את זה " אמרתי לה והצבעתי על שמלה שחורה קצרה, "היי שקט!" היא צחקה, "זה בסדר אני מאחלת לכם רק טוב!"

אנחנו עדיין לא חברים " היא צחקה, "נכון עדיין !" כולה הסמיקה, רק המחשבה על כריס עושה לה משהו ..

"ומה..שמעתי גייק בא היום " היא אמרה , "הממ כן למה?" אמרתי כאילו לא מתעיינת, "אווח רואים שאת מתה עליו" "מתה עליו?! רק היום נפגשנו ובקושי דיברנו גם עשיתי מולו בושות ממש לא!" צרחתי, "טוב טוב מה את עצבנית ייאלהה אני באה אלייך שנצא" היא אמרה, ניתקתי ת'שיחה בסקייפ וסוף סוף מצאתי מה ללבוש לבשתי את זה- http://www.polyvore.com/stylish_event/set?id=54946865 והבאתי בגד ים בתיק ,

עשיתי בבייליס מהמם נינה כבר הייתה אצלי התאפרנו ביחד ויצאנו ,"ראית את המורה החדש איזה ברות מזל אנחנו .." אמרה ,"נעמי ומעיין נדלקו עליו הוא לא הכי הסגנון שלי " אמרתי, "גם שלי לא"

"נכון לך יש את כריס " אמרתי לה והיא צחקה, "והוו שומעים עד פה את המוזיקה מהבית של טדי" אמרתי, "בטח שמאט הדי גיי "

נכנסנו שנינו כל המבטים הופנו אלינו כמובן איך לא.. הלכנו להתיישב עם הח'ברה, חיפשתי את גייק עיניי חיפשו אותו את העיניים האלה.. ואז שמתי לב שגם ויל לא פה" איפה ויל?" שאלתי, "לא בא.."אמר כריס בעצב.. "מה!?!?" צרחתי אין מצב הוא חולה מסיבות אי אפשר בלעדיו ...הסתכליתי סביב באמת לא ראיתי אותו יצאתי החוצה והוא בא מולי "חשבתי שלא תבוא !" צרחתי וחיבקתי אותו הוא צחק"ניראלך " הוא לחש, התחבקנו והסתכלתי הצידה...לא...מזה ..אני רואה טוב?!

 

 

מה היא ראתה?? תגיבוו :) יש ניחושיםם??

 


love stories חתימה

נכתב על ידי Angel of love1 , 4/8/2012 20:07  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,462

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel of love1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel of love1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)