לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Getting Jiggy


נחמתי היחידה היא ששום דבר לא נמשך לנצח, ושום דבר אינו בדיוק כפי שהוא נראה... הסיטו את המבט. אל תסתכלו. כסו את עיניכם וזכרו שדבר אינו כפי שהוא נראה.

Avatarכינוי:  מתנחלת

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2012

הבאסה בגיל 18


נקודות שהופכות את גיל 18 לבכלל לא כיף כמו שחשבתי שהוא יהיה-

 

* את יכולה להיכנס למועדונים ולהביא ת"ז בלי לדאוג!! אבל רגע, כל החברים שלך בצבא, את בשנת שירות, למי יש זמן לצאת???

 

* את יכולה לבחור לכנסת!! אבל רגע, אמא? מה את עושה?? למה את מכריחה אותי להצביע למשהו שאני לא רוצה?? STAHP!

 

* את גרה מחוץ לבית!! אבל רגע, זה אומר שהכסף שיש לך אמור לדאוג לכל חולצה, מכנסיים, נעליים, עוגה שאת רוצה לפנק את עצמך בהם... למי יש כסף?!

 

* את כבר לא לומדת!! אבל רגע, זה אומר בלי שידורים ברדיו, בלי לראות את החברים הקרובים כל יום, בלי להתלונן על מורות, בלי השכבה... מה עכשיו?!

 

* את יכולה ללכת לכל מקום שאתה רוצה בלי לוודא שזה בסדר עם ההורים!! אבל רגע, אבא, נתקעתי בת"א!! אתה יכול לבוא לאסוף אותי?? :(

 

* לכל החברים שלך יש רישיון!! אבל רגע, למה לעזאזל לך אין?! צעיררההה!!!!

 

* את יודעת שהקבוצה של החברים שלך הם חבורה של איכותיים כי כולם הולכים לקרבי!! אבל רגע, לא! תחזרו הביתה!! אל תלכו לשמור על עוטף עזה!!! זה מסוכן ^~^"

 

* את יכולה לקנות לעצמך סיגריות!! אבל רגע, פתאום זה הרבה יותר קל לעשן, פתאום את רוצה לעשן, פתאום את מחפשת סיגריות! וואטפ?! סיגריות!! השתלטתן על חיי??!

 

* אחים שלך מתחילים לקחת אחריות על החיים שלהם, כי אין יותר אחות גדולה בבית!! אבל רגע, אבא, אמא, דיי לריב איתם!!!

 

* זה כבר לא מוזר לצאת עם גברים בני 22+!! אבל רגע, לא, אני לא רוצה לצאת איתך לדייט בת"א... זה רחוק ומפחיד ולא יהיה לי איך לחזור ואתה תאנוס אותי או משהו... אמא O_O

 

* את יכולה להיכנס לאתרי פורנו ללא רגשות אשם!! אבל רגע, בעצם, מי לעזאזל רוצה להיכנס לאתרי פורנו?!?! ואם הייתי רוצה, למי לעזאזל היה אכפת שאני לא בת 18?!

 

* את חוזרת הביתה לרגילות!! אבל רגע, איך אפשר לחזור לש"ש אחרי הכוך החם והאוהב של המשפחה? והמיטה הנוחה שלי? עזבו, אני פורשת...

 

 

זה פאקינג קשה להיות בת 18!! מי שיקר לי אז בגיל 16 ואמר ש- 18 זה הכי אחי??

 

פורשת לדוקים, ואחר כך חוזרת לשנת שירות... שיהיו שבועיים קצרים ומלאי משמעות :)

- מתנחלת - 

נכתב על ידי מתנחלת , 24/11/2012 12:02  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , עכברי כפר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתנחלת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתנחלת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)