לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תווים של טעם


אופנה בעקבות המוסיקה

Avatarכינוי: 

בת: 29




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

rock n' roll baby


טוב אומנם היא לא עמדה בזמנים שהתחייבה להם..אבל היי אני לא כתבתי פה חודש ככה שלפחות יהיה לכם מה לקרוא.

אז אני וירדן פותחות בפרוייקט ספשל שאני מקווה שיצליח ושנתמיד בו כמו שצריך, ירדן תכתוב לכם מפורט יותר.

אז תהנו ותראו את הצד האפל של האופנה, כי היא תביא לכם את הצד האפל שלה.

קצת על ירדן : היא סטיילסטית ואופנתית, היא מקורית ונועזת. יודעת לעצב ולשלב סטים באמת טובים ויכולה למצוא לכם לבוש לכל אירוע.

אז זהו. תקראו , תגיבו ובעיקר..תהנו ♥ קלואי.

נ.ב- אנסה לארגן לכם פוסט מהלילה הלבן של תל אביב. כי אנחנו יצאנו לחגוג בו :)

 

היייייי כמו שכבר שמעתם קוראים לי ירדן ואני יכתוב פה בבלוג מידי פעם ואני ממש מקווה שתאהבו את הפוסטים שלי :) 


אני וקלואי חשבנו לעשות סידרה של פוסטים שמקשרים בין מוזיקה או מפורסם לסגנון לבוש אז אני החלטתי להתחיל עם סיגנון דיי מפציץ ולקחתי כהשראה את טיילור מומסן מהלהקה האדירה The pretty reckless . אז כדי להכנס טוב טוב לעניינים שימו לכם את השיר הזה תוך כדי שאתם קוראים את הפוסט ורואים את הבגדים האדירים שמצאתי בשבילכם:



 


טוב אז אחרי שהפעלתם את השיר ונכנסתם למצב רוח הרוקיסטי שלכם אפשר סוף סוף להתחיל: 



   


ג'ינס קצר מהמם שאפשר להשיג ב25.90$ פה


 



AllSaints t shirt


את החולצה המגניבה הזאת אפשר להשיג ב63$ פה


 


 

את הגופייה הזאת אפשר להשיג פה


 




rock n roll baby! אוהבים? כנסו לפה 



מאוהבת במכנס הזה, גם אתם?כנסו  לפה 


 




 


יפה ממש בעיניי, אפשר להשיג פה 


 




מושלם במיוחד. אם יש פה מישהו נדיב במיוחד הוא מוזמן לקנות לי מתנת יום הולדת מוקדמת (או מאוחרת?) כנסו ל פה 


 




NICE ניתן להשגה  פה


 




 


מדהיםם כל כך, שאפשר לבכות D': כנסו לפה


 




ומכיוון שאי אפשר פוסט בסגנון רוקי במיוחד בלי קצת לק שחור תשיגו פה 


 


 


 



T shirt


אם אתם חושקים בחולצה הזאת כנסו לפה


 


 



Noir Jewelry ring


את הטבעות הקסומות האלה אפשר להשיג פה 

 


 





מכנסי עור סופר מגניבים מנוסח מסוכן תוכלו להשיג פה


זהו לבנתיים מקווה שאהבתם את הפוסט הראשון שלי פה ותשיכו לעקוב ;)

נ.ב: תגיבו, תעירו, תחמיאו ותציאו רעיונות חופשי ^_^  - ♣ - ירדן.


 


 

נכתב על ידי , 29/6/2012 19:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




604
הבלוג משוייך לקטגוריות: שטויות וכיף , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לChloe's&Yarden's love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Chloe's&Yarden's love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)