לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


always smile, no matter how you feel ספק ילדה ספק אישה יומן אינטרנטי SO DEAR DIARY ?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

בסופו של דבר הדרך היא פשוט דרך


אני רואה את העולם מאלף זוויות שואלת שאלות ולא מחכה לשמוע את התשובות

כותבת את המנגינה של עצמי וגונבת את המילים מהתמונות שעולות מול עייני

יכולתי לנסות גם אחרת , יכולתי להיוולד במזל אחר , זמן אחר

בסוף אני תמיד נשארת אותו הדבר אני . . . הקטנה , הפשוטה. .. על כול המורכבות שבכך

בעיינים שלי הדברים הם ברורים או שהם שם או שהם לא שם . והדרך שלי . ... יש בה עליות וירידות

ופיתולים , גגות אדומים , אוקיינוסים כוכבים נופלים ורוח צד ... אבל בסופו של דבר

הדרך היא פשוט דרך עכשיו כול שנותר לי לעשות הוא לקרוא

לך לבוא איתי ... איפה האומץ ?

 

יש כול כך הרבה דרכים  . . . . .. . 

בינתיים נראלי שאני אעשה את הדרך לבית קפה עם חברה או משהו

כבר אמרתי שבתי קפה מעודדים אותי ? 

 

אז מה ח ו פ ש ? לא מרגיש לי ככה , לא נקלט .

 

נכתב על ידי שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים , 22/6/2012 10:04  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול הגיע
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים

בת: 27




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
7,954
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)