לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


always smile, no matter how you feel ספק ילדה ספק אישה יומן אינטרנטי SO DEAR DIARY ?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

איפשהו בדרך עליו גם להתאהב


הורגלתי לחשוב ש״לבד״ הוא חלק בלתי נפרד מהאדם.
שלא משנה כמה אנשים, נשים, משפחה או חברים יקיפו אותו,
21:00 בערב לעד תהיה שעת הבדידות הקיומית בה אדם נותר עם עצמו,
עם הסיגריה שלו (או לא), עם הגיטרה שלו (או לא), עם הטלוויזיה שלו (או לא)
ועם הקירות הסוגרים אותו. אינדיבידואליות היא דבר חשוב בעיניי, גם אומץ,
חוסר התפשרות, אומנות, אמביציה, מודעות סביבתית, קוטג׳ והכלבה שלי.
אבל יש איזה רגע בו מבינים שאדם, אינדיבידואל ככל שיהיה, נולד רק חצי.
אדם, באשר הוא, נולד עם חוסר, ומטרה ברורה למצוא
את מי שישלים אותו לכדי מי שהוא באמת.
כמו שאדם צריך לנשום, לשתות ולאכול על מנת להתקיים -
כך הוא זקוק לעוד נפש.אדם נולד, וכמו שברור שהוא
יעשה ברית מילה (או לא), ילמד (או לא), יתגייס (או לא),
כך ברור שאיפשהו בדרך עליו גם להתאהב .

זה רק עניין של זמן :)


 

לא מאמינההה שזה הטיו"ש האחרון שלי אינעללל העולםםםם

נכתב על ידי שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים , 14/2/2013 17:05  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים

בת: 27




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
7,954
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)