לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


always smile, no matter how you feel ספק ילדה ספק אישה יומן אינטרנטי SO DEAR DIARY ?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

רק צריך להבחין בה,היא תמיד תהיה שם.


אהבה בשבילי זה כשאימא ואבא נוסעים באוטו והיא עושה לו נעימי בעורף.
אני מרגישה הכי אהובה כשאימא עומדת מול הדלת של חדר השינה שלי שאני כבר חצי ישנה,ולוחשת 'לילה טוב ילדה שלי'.
אני הכי אוהבת שכשאני חוזרת אחרי תקופה ממושכת שאימא טורחת ומכינה את כל המאכלים שאני הכי,אבל הכי אוהבת.
אני מרגישה הכי נאהבת כשיש שיר ברדיו שאני אוהבת ומישהו מתקשר להגיד לי שהוא חשב עלי.
אני מתפללת לאהבה שכזו כשבימי שישי אבא חוזר עם זר פרחים ואמא נרגשת כאילו זו הפעם הראשונה.
אני אוהבת כשהמבט שלי מצטלב עם שלו ואני מרגישה פרפרים בבטן.
שלא משנה עד כמה אני ואחותי נריב, נכעס או נקלל בגלל חולצה כזאת או אחרת כשאני אשמע אותה שרה אני אחשוב כמה קרציה ככה מוכשרת.
ואז אני מבינה שהאהבה נמצאת ברגעים הקטנים,כל יום מחדש. 
ושמי שעסוק בלחפש אהבה כל היום טיפש, הוא רק צריך להבחין בה, היא תמיד תהיה שם,בין אם נרצה ובין אם לא.
 
 


נכתב על ידי שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים , 27/5/2014 17:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים

בת: 27




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
7,954
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)