לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


always smile, no matter how you feel ספק ילדה ספק אישה יומן אינטרנטי SO DEAR DIARY ?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

שקט שדוקר את הבטן וצובט את הלב.


יום השואה בשבילי הוא שקט.

שקט שדוקר את הבטן וצובט את הלב.

שקט חנוק בבכי ודמעות.

סבא וסבתא לא דיברו הרבה,אבל השתיקה הרועמת שלהם אמרה הכל.

אני לעולם לא אשכח את המבט שלהם בכל פעם שהיה איזה שיר,או סיפור שהזכיר געגוע לאלו שאינם.

אני לעולם לא אשכח ואני לעולם לא אסלח.

 

נכתב על ידי שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים , 28/4/2014 20:15  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנתיים


שנתיים במקום שאני יכולה להיות יותר אני,בלי מסכות

מקום שבו אני יכולה להיות משוגעת ,לפרוק את שעל ליבי

תודה.

נכתב על ידי שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים , 9/4/2014 20:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדרך עברה בתוכי ואני בתוכה


מסע מוצלח אינו מסתיים מעולם,
הקילומטרים כן,
אך הזמן נשאר חקוק בתוכך, הופך להיות חלק ממך...
בסוף המסע אינני מרגישה  מנצחת,
אלא אסירת תודה
כאילו שהדרך עברה בתוכי
ואני בתוכה

נכתב על ידי שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים , 5/4/2014 11:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים

בת: 27




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
7,954
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)