לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


always smile, no matter how you feel ספק ילדה ספק אישה יומן אינטרנטי SO DEAR DIARY ?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

לילה


 

 

לילה , שני , חוסר בשינה , הרבה מחשבות

שיר של ביטלס מתנגן ברקע פעם כוס שוקו פעם כוס תה חם , סוכרזית אחת 

עייפות , עייני נעצמות אך בבוא הרגע אני מתייסרת שעות עד שנסגרות

לחץ , עומס , צפיפות מבחן ובוחן ועוד אחד ועוד אחד אהע וגם יש תעבודה הזאת ומחר את זאת

וללמוד לפה וללמוד לשם ושיעורי בית כאן ושיעורי בית שם 

כמעט ואין לי מרגוע , רגעים שקטים , 

חוץ מבבוקר שהחלטתי לקצר את שעות שנתי לטובת השקט ההוא להתעורר בשש כול בוקר שכול הבית ישן

להכין כוס תה , סוכרזית אחת ולהנת מהשקט .

או בלילה שמאוחר רק אני והשמיכה , להרגע , 

ואז שאני כבר ממש עייפה וחושבת על איך אקום מחר

אני יודעת שהגיע 

הלילה 

לילה טוב בלוגרים , מקווה שאתם לא מיואשים ממניחיבוק של הסוררת

שלכם תמיד , אני .


נכתב על ידי שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים , 30/5/2012 23:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני ? מה אני ?אני בובה על חוט ביידים של עצמי


אני רואה את עצמי אבל לא מסתכלת

זה כמו לשמוע אבל לא להקשיב

אני ? מה אני ? אני בובה על חוט בידיים של עצמי

מנסה להבין איך העולם המסתובב אבל לא איך אנשים חושבים

נו טוב , גמלי יש פינות עגולות ברגעים הכי חדים

זה עולם הזה , המטורף הזה

ששופט ומתייג בלי סיבה , מתי הפכנו לכאלה ?

כי זה פשוט נורא .

חלומות מתנפצים אנשים בוכים , משברים דיכאונות הם חלק מהשגרה

אונס ורצח ועוד אחד ועוד אחד .

תאונות .

ילדים יתומים שיאלצו להתמודד ולגלות לבד את העולם

שאפילו ביחד זו לא חוויה נעימה במיוחד

כי העולם הזה , המטורף הזה הפך אט אט 

אכזר.

 


בוקר  . .  . . . אוףעצוב

חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים , 30/5/2012 07:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"כן"


התשובה היא "כן " אבל הפה לא מדבר , העייניים הם מסתירות 

הגוף מתחבא ורק הלב צועק חזק כאלו מנסה לצאת מהמקום ולהתחיל לרוץ . .  

ככה זה , לאהוב אותך .

 

"

 

נכתב על ידי שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים , 29/5/2012 20:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים

בת: 27




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
7,954
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שם? זה כבר יותר מדי מיינסטרים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)