לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מפה והלאה

פשוט לקרוא ובתקווה להנות!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

7/2012

הפרידה הזאת, לא יכלה להיות טובה יותר.


שלא תטעו, נפגעתי! ונפגעתי קשות.. לא אני הייתי זאת שפגעתי ויצאתי בזול. לא ולא. 

 

במשך השבוע ויומיים שלא היינו יחד קרו כל כך הרבה דברים. דבר ראשון, לא נתתי לעצמי להכנס לדכאון.. כמו שאמרתי בעבר פיתחתי לעצמי שיטה, שגורמת לי פשוט לא להתבאס מכלום. אני כן מרגישה, אני ממש לא רובוט... אבל אני גם לא מיחסת חשיבות לשטויות, ובעיקר לא לאנשים שלא שווים את הייחוס הזה. 

 

יש לי וידוי קטן. הייתה מישהי שהאקס ניתק איתה קשר בשבילי.. הרגע שבו החלטתי שאני נפרדתי ממנו הוא הרגע שבאופן דוחה פרצתי לו לפייסבוק (הפעם היחידה שעשיתי את זה, וזה רק בגלל שהוא התנהג דוחה) וראיתי שהוא מדבר עם זאת שאני כל כך שונאת. החלטתי שהוא מדבר אפילו אליה יותר יפה מאלי וזה לא מצא כן בעיני בכלל. אולי ההגדרה של מערכות יחסים ביננו שונה, אבל לא נראלי שמערכת יחסים בנויה על זה של-א מדברים אחד עם השני. איזה שטויות. פשוט מגעיל בעיני. אחרי המקרה הזה כבר החלטתי סופית שזה נגמר. דבר נוסף שהוביל אותי לשם הוא התחושה שזה מה שהוא רצה... אבל מה שהיה באמת מגעיל בזה הוא שהוא היה זה שדיבר על פתיחות במערכת יחסים ועל כנות, בסוף עושה את התרגיל המסריח של "אני לא אדבר איתך ובסוף היא תפרד ממני". בנים, זה תרגיל דוחה! עדיף פשוט להפרד! באמת שהייתי הרבה פחות פגועה אם הוא היה גומר את זה יפה. שיזדיין. 

 

נמשיך. אחרי המקרה המצער, הכנסתי לו קצת אמת בפנים וגמרתי את זה יפה. עדיין המשכתי להסתכל קצת אצלו בפייסבוק על מה הוא מפרסם, עם מי הוא מדבר.. במקביל הרבה מאוד בנים הראו בי התעניינות. קלטתי שאני סחורה חמה! מלא לייקים על תמונות פרופיל ופתאום כל העולם חוזר לדבר איתי... זה העלה לי כל כך את הבטחון העצמי! כמה בנים כבר מתחילים איתי ומראים עניין... ולמען האמת? כבר מזמן עברתי הלאה..

 

והסיפור ממשיך! היום החלטתי פשוט למחוק אותו מהחיים שלי! והתחלתי בזה שמחקתי אותו מהפייסבוק. אני לא נוטה לעשות את זה אפילו לאוייבים אבל אני פשוט צריכה שהוא יעוף לי מהחיים! כל כך! הוא עושה לי רע. התחלתי לקלוט שאפילו בחצי שנה שהיינו ביחד היו כל כך הרבה בעיות. הוא בנאדם כל כך צבוע. חשבתי שהוא עומד מאחורי המילים שלו ובסוף הוא יצא צבוע ושקרן. 

 

והנה אני, מתחילה מחדש את החיים שלי, בלעדיו. כמו שאמרתי כמה בנים הראו בי עניין. החלטתי לשנות תמונת פרופיל (החלטה שהמניע שלה היה בעיקר "תסתכל, אני יפה ואני שמה זין על זה שאתה קיים"), ועל ההתחלה פנו אלי שלושה בנים... עכשיו... אחד מהם, שמחתי נורא שפנה אליי.. 

 

הכרתי אותו דרך חברה מאוד טובה שלי, והוא גר ממש חמש דקות ממני אז זה בכלל נוח.. החלטתי שאני לא אעשה שום דבר פזיז ואקח את הזמן להכיר אותו. מה שבאמת שמחתי לגלות שהוא יוזם את השיחות שלנו. הוא עושה את העבודה. אני לא רוצה להכנס לסרטים שהוא רוצה אותי, ואז לגלות שלא. למרות שאני לא אפגע או משו, אני פשוט רוצה להיות בטוחה שאנחנו באותו כיוון. למרות שאם אני קוראת את המפה נכון (ואם יש לי ניסיון במשהו, זה בבנים), הוא יוזם את השיחות שלנו בדר"כ.. והוא גם זה שהזמין אותי לצאת. ואפילו הזמין אותי שוב.. והחיבוק שלו היה טיפה יותר אינטימי משל ידידים, את זה אני מזהה ממרחקים! אז יצאנו היום, ודיברנו המון. הוא בנאדם מעניין ויש לנו כבר בדיחות פרטיות.. אז אני חושבת שהכול יהיה פאקינג בסדר! 

 

אבל נראלי שמה שהכי חשוב זה זה: אני יודעת שהוא אדם טוב. הוא ליווה אותי עד הבית ויש לו נימוסים מאוד טובים. הוא מן ילד טוב\לא טוב כזה.. מצד אחד שותה והכול (זה בסדר ,גם אני!) ומצד שני יש לו כל מה שג'נטלמן וילד טוב צריכים! לדעתי הוא טוב במידה הנכונה בידיוק. מלווה עד הבית ומספיק טוב בשביל לא לפגוע בבחורה. רק שחבל שהבחורות פוגעות בו (נו באמת, מי הזונה שהרשתה לעצמה לבגוד ביצור החמוד הזה!). מקווה שזה לא יהיה מכשול.. ממה שאני יודעת הוא לקח את זה מאוד טוב. הוא אפילו הכניס אותי למעגל החברתי שלו, בשניות! 

 

אני רואה בזה עתיד למשהו, אני לא יודעת מה ולאן באמת זה יזרום. אולי אני אגלה צדדים פחות נעימים או שפשוט לא ילך בסוף, אבל בתאכלס הרווחתי עוד חבר טוב (: 

 

 

אני פשוט שמחה ! שמחה שמחה שמחה ! אני לא יכולה להסביר כמה טוב לי שוב על הלב.. בחודש האחרון רק בכיתי וזה כל כך.. משמח פתאום ! אעא ! 

 

שבוע מצוווווווין לכם אנשי העולם חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי ילדה שאיבדה את הדרך , 16/7/2012 00:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ילדה שאיבדה את הדרך

בת: 27




732
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משפחתי וחיות אחרות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה שאיבדה את הדרך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה שאיבדה את הדרך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)