לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נעים להכיר.


"אלו הם חייך, והם נגמרים דקה אחר דקה."

Avatarכינוי:  AnotherJane

בת: 28




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

למידה


שינוי קבוע בהתנהגות הנובע מהתנסות.

 

יש לי מתכונת בפסיכולוגיה מחר ואני לא מצליחה לשבת וללמוד.

 

יש לי קוצים בתחת.

 

איכשהו התרחיש הזה חוזר על עצמו עם כל מבחן ובכל מבחן אני נכשלת בסוף.

 

ניתן היה לצפות שאני אלמד.

 

 

 

 

 

נ.ב.

ארבעה חדרים זה הסרט הכי טוב של טרנטינו.מאוהב

למרות שעל טעם וריח אין להתווכח

נכתב על ידי AnotherJane , 2/4/2013 11:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





302
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , המשועממים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnotherJane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AnotherJane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)