לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כאב התודעה


הלוואי והייתי כותב פה כל שבוע על סקס מדהים שהיה לי, אבל החיים שלי פשוט לא כאלה. (בלוגו של בחור מתוסכל...)

Avatarכינוי:  כאב התודעה

בן: 32

Skype:  תבקשו 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2016

למה אני כבר לא אוכל על עצמי סרטים שאני בתול בן 24


בתול אני לא, אבל סקס שהוא לא עם זונות או לא בתאילנד לא קרה לי. 

אם תקראו פוסטים שלי מהעבר תוכלו להווכח כמה בלבול, תסבוכים וכאב זה הביא לי.

 

אז מה בעצם השתנה שזה כבר לא פוגע בתחושת הערך העצמי שלי? 

הייתי בתאילנד, הלך לי שם כל כך בקלות, שהבנתי שהכל ענין של היצע של ביקוש. 

בישראל הביקוש לבחורות כל כך גבוה שלמין הנשי יש את מירב הכוח במערכת היחסים בדרך כלל. 

הכל מתלחיל מההורים שרואים איך אמא מתייחסת לאבא ומעמיסה עליו קשיים בדפריזות ודרישות חד צדדיות,

וזה ממשיך בשירים של מזרחית של הערצה לנשים והתרפסות.

אני לא שונא נשים, אני לא מרגיש יצר נקם. אבל אני מרגיש כמו כמו שכל ישראלי מרגיש כלפי מונופולים כמו תנובה שמנקנקים או סלקום בעבר,

מירמור, מיאוס וטינה. אז אני לא עוקב בפייסבוק אחרי בחורות שוות עם מחשופים שחושבות שבגלל שהגוף שלהן מושך הרבה תשומת לב אז הדיעה שלהן שווה יותר והן יכולות להטיף מוסר לכולנו. (כגון avital akko) אשר אצלי מוסתרת מהפיד. אני לא יוצא למסיבות ולפיקאפ ברס, אני פשוט מודע לכמה הכל בלוף, לכך שרוב הגברים דחויים והם מתפשרים, 

וזה שרק מיעוט של כ-20% קוטפים את הפירות. אם הבחור לא בתול ולא רווק, אז ככל הנראה הוא נמצא במערכת יחסים לא מאושרת. 

וזה לא שהבחורות יותר מאושרות, כשהכל בא בקלות אז כבר לא מעריכות כלום ובוררת בצורה שטחית וחסרת סבלנות.

זה לא שוויתרתי והחיים שברו אותי, פשוט הבנתי שאם אני רוצה להצליח זה או לעשות רילוקיישן לאסיה ששם אני בעשירון העליון עקב היות זכר להן וגבוה, או שאני עושה שינויים אסתטיים ואשיג סטטוס כדי לבסס את מעמדי. זה לא שאני פחדן או חלש, זה פשוט שלמה לי לדוג במקום בו יש הרבה דייגים ומעט דגים, כאשר יש מקום בו יש מעט דייגים והרבה דגים?!

 

כל זה היה ראנט ואני לא בדיוק פירטתיחוהבאתי הוכחות בפוסט. אם זה ממש יעניין אתכם אני אנסח לכם את הסיבות שגרמו לי לחשוב ככה בצורה יותר ברורה ואמפירית.

נכתב על ידי כאב התודעה , 11/9/2016 10:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכאב התודעה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כאב התודעה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)