לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lunacy


I'm too much to die. but not enough to stay alive. I'm sitting in the middle waiting


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

הודעה על בעלת הבלוג (בבקשה לקרוא)


שלום לכל הקוראים של הבלוג, אני לא חושבת שאתם מכירים אותי, אבל הייתי חברה של שריל. 

שריל מתה לפניי יומיים. משפחתה עכשיו מתאבלת על האובדן ואני קיבלתי את הרשות לפרסם בבלוג שלה על מותה.

שריל (לא אחשוף את שמה האמיתי) התאבדה לאחר שנאבקה בדיכאון קשה למשך כמה שנים. 

בבקשה, אם אתם יודעים על עוד אנשים שמכירים אותה, אני מבקשת ממכם להודיע להם.

תודה רבה על ההקשבה, אם יש לכם שאלות (למרות שאין לי הרבה תשובות) הבלוג שלי הוא 730401 (קוראים לי Amy Manson)

כולנו נתגעגע אלייך שריל.

נכתב על ידי Cheryl Tweedy , 30/4/2013 14:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Cheryl Tweedy

בת: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCheryl Tweedy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cheryl Tweedy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)