לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

im a FUCKING UNICORN


im a fucking unicorn and i just dont care what you say or think. i was born this wat baby (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

4/2012

יום עצמאות מטורף !


יום עצמאות ? היה מטורף !
נסענו לפ"ת D: אבל לא הלכנו להופעות בכלל.. ;) רק ב3, שהיינו בלחץ להספיק לאוטובוס האחרון, אני וחברה שומעות "כייי אתת את כל מה שיש ליייי את", קולטות שזה נתן גושן , דופקות ריצה על הגשר ומחפשות את הכניסה, רצות פנימה ומספיקות להגיע לפזמון האחרון של השיר XD 

האוטובוס היה ב18:20 והתחלתי להתארגן בערך 10=20 דקות לפני ורצתי וזה XD 

פגשתי שם אנשים חדשים D: 

ניצחתי בבאולינג (אפילו שעשיתי רק שני תורות בהתחלה- אבל זה היה סטרייק וספייר ;)) XD 

הלכנו לבית של ידיד של חברות שלי שהן מכירות אותו דרך ידיד שלנו (משהו עקום עזבו ;)) D: והמפגר הזה מוביל אותנו בכל השכונה בטלפון והקפנו את כולה, ויכולנו במקום זה לפנות פשוט שמאלה XDDD ואני וחברה שלי עמדנו על משאית זבל איפה שהעובדים עומדים ושיאו זה היה מגניב D:

אחד הידידים שלי, 
הזבל הזה, קנה ספריי כדי להשפריץ עלי כי אמרתי שנבוא ב6-7 ובאנו ב11 XD אבל זה היה כיף , מאז כיתה ד' לא נגעתי בספריי XD אתמול היה מלחמה שלא נגמרה ביניי לבינו XD בהתחלה עם בקבוק ואז עם ספריי שהיה על העצים, המדרכה וכאלה XDDD ונשכתי אותו והיה לו אדום XD ושפכו עלי ברד 3 פעמים.. חזרתי מלאה בקצף וברד XDD 


פספסנו את האוטובוס האחרון אז ישבנו ליד התחנה המרכזית בקור עד 7:15 שהיה לנו אוטובוס XDDDDDDDDD היה קפפוא ! אבל קוורע XD אחד מהבנים- בן אדם הזוי- קרע אותי מצחוק כל הלילה XDD ורק מישהו אחד ישן לו XDDDDDDDDDDDDDDD 

ושהגעתי הביתה נכנסתי עם הבגדים, הקשת-קרניים שעושה אורות והנעליים למיטה וישנתי 10 וחצי שעות XD (עד 16:15, ויכולתי לישון עוד אבל אמא שלי התקשרה)
וואי מרגיש לי כמו בוקר XDDDD 

והיה עוד, היה פשוט כל כך כל כך כיף DDDDDD: מה אתם עשיתם ? (:

נכתב על ידי fucking unicorn , 26/4/2012 19:55  
הקטע משוייך לנושא החם: ישראל חוגגת 64
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  fucking unicorn

בת: 27

תמונה




242
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfucking unicorn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fucking unicorn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)