לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  אין היגיון

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

זונה חסרת ערכים


יש הרבה מה לספר אבל כרגע מה שהכי מפריע לי

זה כמה אני זונה חסרת ערכים.

 

אז אני בדרום אמריקה עכשיו.

ומפה לשם פגשתי פה בחור.

היה קליק אוטומטי. 

יום אחר כך גיליתי שיש לו חברה, 5 שנים.

לא הוא סיפר, חבר שלו סיפר לי. הוא לא דיבר עליה, לא סיפר כלום, אפילו לא שם.

אבל כשגיליתי, כבר היה מאוחר.

אני כבר רציתי אותו. מאוד. וההדדיות הייתה נורא ברורה.

אז עשיתי שיחה עם החבר שלי.

הקפאנו את האקסקלוסיביות לזמן הטיול.

והלכתי לחדר של הבחור בחורה חופשיה.

הוא עשה לי שיעור גלגול, עישנו, ונורא השתמשתי בזה.

הכי קל להימרח על אנשים כשאת מסטולה, זה נראה יותר לגיטימי.

אז אני את שלי עשיתי, וחיכיתי לצעד שלו. 

בקושי דקה הייתי צריכה לחכות.

ונורא מהר הגענו לסקס. נורא מהר.

חבר שלי נורא משקיע בכל המסביב, אני לא רגילה לכזאת קפיצה ישר למטרה. בקושי עשר דקות מזמוזים לפני.

בכל מקרה. שכבתי איתו.

היה לי נחמד והייתי באופוריה של סיפוק מיני.

וכל היום למחרת רק רציתי לחזור לשם לשבת איתו עוד קצת.

בסופו של דבר גם עשיתי את זה.

והפעם דווקא לא רציתי שזה יקרה. כלומר ברור שרציתי אבל זה הרגיש רע.

אבל...

התעלפתי על המיטה שלו. פשוט לא יכולתי לקום ממנה, פיזית.

ותנוחת השכיבה והמשיכה המינית הן חזקות, וזה קרה שוב. ושוב ושוב ושוב.

נהניתי, המון. למדתי. זה היה האנאלי הראשון שלי. 

שעות היינו שם. עד הבוקר.

ואז הוא ליווה אותי להוסטל שלי.

ושאלתי מה העניין עם החברה.

אז מסתבר שגם להם יש הסכם. שמה שלא יודעים לא פוגע.

אז שאלתי אם הוא השתמש הרבה בהסכם הזה בטיול שלו.

והוא אמר שבחמשת החודשים של הטיול, אני הראשונה.

וזה הרגע, שהתחלתי לשנוא את עצמי.

למה לומר לי דבר כזה אוף.

אני לא יכולה לצאת מזה בהרגשה טובה.

או שזה כי אני מאוד מושכת ומוצלחת וחומר מושלם להיות הורסת משפחות חסרת ערכים וגועל נפש של בנאדם.

או שזה סתם כי אני החור הכי זמין שהיה לפני שהוא חוזר לארץ והוא רוצה לעשות משהו כדי לא לצאת פראייר.

בכל מקרה, אני זאת ששברה אותו. אני חסרת ערכים וחסרת התחשבות וגועל נפש של בנאדם.

אני לא מאמינה שחזרתי לפעם שנייה. 

דוחה.

ובאיזשהו שלב פה אמורה להיות לי הרגשה רעה לגבי החבר שלי לא?

אני מתלבטת האם הוא ירצה לדעת או לא...

נכתב על ידי אין היגיון , 27/8/2014 04:28  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאין היגיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אין היגיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)