לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

איכסטוריה...


הוע.
יום שבת, שבמקור היה אמור להיות יום התייחדות עם הסבגונה שלא ראיתי המון זמן,
הפך בסוף להיות יום כיפי שבו אני והרצל התייחדנו.
הו הרצל, האיש והזקן.
בכל מקרה, מחר יש לי מבחן על כל התנועה הציונית, תאחלו לי בהצלחה כי אני ממש אצטרך את זה.

זה ממש מוזר,
כי תמיד אהבתי היסטוריה, תמיד הייתי תלמידה מעולה בנושא הזה, פשוט השנה החומר ממש משעמם.
אני אוהבת ללמוד על השואה.
זה ממש מעניין. טוב נו, נלמד על זה שנה הבאה.

נתראה בקרוב [?]
תלוי אם אני אשכח מהבלוג או לא.
זה קורה לי עם בלוגים.

עכשיו צריך לסיים ללמוד מהר ולצאת להפקה להיות ניצבת.
בית ספר אומנויות זה שווה.
במיוחד שחברים שלי בקולנוע 3:

 

ענת.


נכתב על ידי , 21/4/2012 19:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה חדשה.



הבלוג הזה הוא ממש ישן, אפשר להגיד שהיה לי אותו 3 שנים.
אבל יום אחד אנשים גילו אותו, והחלטתי לסגור אותו.
עכשיו, אחרי שנתיים כמעט שלא נגעתי בו בכלל,
שיניתי את הכתובת, את העיצוב (שדרך אגב, אני הכנתי ואני המצולמת, לא לקחת),
וגם אני מאוד התבגרתי מאז.

אני לא כותבת פה בשביל קוראים או תגובות.
אני כותבת פה בשביל עצמי.

בהמון אהבה

ענת.

נכתב על ידי , 18/4/2012 16:00  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ילדת כוכבים. ב-21/4/2012 19:28
 





5,083
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdghf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dghf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)