לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2014

המכתב שלא נכתב


אני זוכרת את הסופ"ש האחרון שלנו יחד,שיצאת סוף סוף הביתה אחרי 28,כמה שהגעגעתי לאוצר המדהים שלי.באת אליי לשבת, חיכיתי לך כמו שלא חיכיתי בחיים ופתאום נכנסת בחיוך ובצהלה "שבת שלום" קפצתי עלייך וחיבקתי חיבוק אוהב וארוך,הכי אוהב שיש.את הנשיקות השארתי לחדר המיטות.

נתת חיבוק ונשיקה לאמא "וואו איזה ריחות אני לא יכול להתאפק" וטעמת קצת מהדגים ומהקוסקוס ובצלילי הנאה אמרת כמה שזה טעים.חרי זה שיחקת קצת עם גל הקטן בלגו ולשי הבאת תרגילים מסובכים בחשבון ואבא?אתה ואבא דיברתם שעות על גבי שעות על כדורגל,המצב במדינה וכל מיני דברים בסגנון. ככה בילנו את הצהריים,אבל היית עייף,הרגשתי את זה אז ישר הלכנו לישון.אחח כמה שהתגעגעתי לשינה איתך שאתה עוטף אותי בכזו אהבה אין סופית ולא מרפה.לא מיהרנו לשכב,למרות שידענו שהרצון והחשק הם בלתי ניתנים לעצירה,אבל ידענו שבלילה זה יקרה וזה יהיה הכי מיוחד שיש.חח אני נזכרת בנחירות הקטנות שלך בצהריים,בנשיקות הקטנטנות על המצח שלי ןהביסים הקטנים באוזן.ככה עברו לי שלוש שעות עד שכבר היינו צריכים להתעורר לקידוש.התקלחנו,התארגנו וירדנו למטה,כל המשפחה כבר מחכה.וואו ממש כל המשפחה הגיעה,כל כך רצתה לראות אותך,התגעגעה.אבא התחיל את הקידוש הכול היה קסום,אווירת שישישבת עם היקר לי מכל,הרגשתי בעננים.כל המשפחה הייתה מרותקת לסיפורייך,כזה כריזמטי ומדהים אין ספק שהתאהבתי בל מהרגע הראשון,היה לי ברור שאתה האחד שלי,איך כולם שמחו שהבאתי מישהו כמוך הביתה אפילו שמעתי התלחששויות בים הסבים "תן לו שנה שנתיים והוא מוציא לה טבעת הבטחה שלי".

והלילה?הלילה היה הלילה הכי מדהים שלי,שלנו.פתאום להוציא את כל החשק המיני שהיה לשנינו במשך חודש אחד על השני..אחח כמה תשוקה.שכבנו כמו שלא שכבנו מעולם,כל ליטוף וכל מגע שלך סחף אותי לעונ אין סופי לא רציתי שזה ייגמר.

ביום שבת נסענו לטיול בעין בוקק עם אחים שלי ואמרת לי "איזה כיף זה לצאת עם ילדים,אני כבר רוצה כאלה ממך,לפחות שניים" ואני הסמקתי כמו ילדה בת 10,לא היו מילים בפי,ידעתי בוודאות אבל שאתה תהיה האבא שלי ילדיי.

בערב כבר היית חייב ללכת,היה לי קשה להיפרד אבל לא ידעתי מה מצפה לי אחר כך פתאום אתה לא יוצא הביתה חודשיים,מחפש אחר בנינו החטופים ולאחר מכן ישר יוצא למלחמה.אני מרגישה רעד בגופי,אני כבר שכחתי מה זו שינה מרוב דאגה מחכה לצליל ממך.

ופתאום אמא שלך מתקשרת בבכי מנסה להתעשת: "יפה שלי,הוא איננו"

 

נכתב על ידי , 4/8/2014 16:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיומנה של חייכנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיומנה של חייכנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)