לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיאליזה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2022


עייפה מכדי להתאבד

אובדנית מכדי לישון

נכתב על ידי רובּי , 20/8/2022 04:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




המוח שלי משקר לי

הוא לא סותם את הפה

הוא מאוד רהוט, ומנומק ומדויק

הוא שם לב להכל

ומפרש את הסימנים כדי להזהר

והוא זוכר

זוכר יותר מדי, ויותר מדי טוב

ממש כמוני

 

אני מאוד מקווה שהוא משקר בכל אופן

ואם יתגלה שלא אז אוכל לפחות לומר לעצמי שצדקתי all along

 

ועד אז אנחם את עצמי במילים עדינות שהכל כאן זמני ושאין טעם לרדוף

אנחנו ציורים חיים שמשתנים כל הזמן

והגשר צר מאוד

זה פשוט קשה לחיות בהווה

עם אמיגדלה שלא סותמת את הפה

שאומרת לי כל הזמן שהעבר עדיין קורה

 

 

 

 

נכתב על ידי רובּי , 11/8/2022 13:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  רובּי

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרובּי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רובּי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)