לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיאליזה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2021

starved


הערכה

הגשמה

התפתחות עצמית

ילדות

להשתטות

לעשות כלום

לעשות כיף

לחייך מבלי שישתקף עצב בכל זאת בזוויות הפה

יש איזושהיא מלנכוליה שמלווה אותי

דכאונות שהולכים וחוזרים ובאים

חרדות שנשארות

כלום לא ימחק את העבר

גנבו ממני את הילדות

גנבו ממני את הנערות

גנבו ממני את התמימות

גנבו לי

ואפילו לא בשביל להנות מזה 

פשוט לגנוב בשביל למנוע ממני

העיקר לגנוב

"לי לא היה, גם לך לא יהיה"

לקחת בכוח ולזרוק על הרצפה

שישבר למיליון רסיסים

ושלא יהיה יותר

 

אני מרגישה באבל

על הילדות שלא הייתה לי

על הבן אדם שלא אהיה

לשנות את העבר לאחד פחות טראומתי ומלווה במשפחה תומכת זה בעצם לרצוח את מי שאני היום

אני משלימה עם זה שזה המסלול שיועד לי ושזה הפך אותי למי שאני

ועדיין,

אני עצובה

אני מתאבלת על המון דברים

וכן בין היתר, על מי שלא אהיה לעולם

על השנים שבזבזתי להקריב מעצמי חלקים, כל פעם על מזבח אחר

כי האמנתי שבי האשמה

אני באבל על אובדן הילדות

אני באבל על אובדן האמון

על אובדן האמונה באנשים

על אובדן ההזדמנויות

על אובדן של הרעיון של מה זו אהבה בריאה

על אובדן האמונה שהעולם הוא הוגן ושיש בו צדק

זה המון להתאבל עליו

 

לא הבנתי את זה עד היום

שגם אפילו בתור ילדה קטנה, הרגשתי באבל

שלאחרים יש ולי אין

התפלאתי מבלי להבין על מה

כשילדים אחרים שמחים לראות את אבא כשהוא חוזר מהעבודה

לא הבנתי מה כלכך טוב בזה

חשבתי שהם מעמידים פנים סתם

 

יש לי ימים טובים וימים רעים

יש לי ימים עם טריגרים ויש ימים קלים יותר

אבל לאורך הזמן אני משתפרת

 

אין כפתורי אתחול בחיים

זה קשה לחשוב מחדש ולהרהר בילדות האבודה

אי אפשר להחזיר את הזמן אחורה

והזמן הוא לא לינארי

זהו סיפור חיי

ואני חזקה יותר מרוב האנשים

זוהי המתנה שקיבלתי

כל הכאב הגדול הזה

"שיהיה חבל שקשור מהשמים אל לבי"

הצער מלווה אותי בכל צעד

אני מבינה שהאבל הוא שלב הכרחי בהתגברות

אבל הוא לעתים מבלבל

לעתים הוא גורם לי לחשוב שאולי עשיתי טעות, ושיש טעם בלהשאר בקשר עם נרקסיסט

אין טעם באמת

אני שמחה שהוא מחוץ לחיי

אני מתאבלת על מה שקיוויתי שיהיה

 

 

 

נכתב על ידי רובּי , 14/10/2021 15:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  רובּי

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרובּי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רובּי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)